Forum Machete,Modelism,Hobby: Aerograf - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Aerograf

#1 Useril este offline   Razvan 

• Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 499
  • Inregistrat: 10-July 06

Postat 17 July 2006 - 02:10 PM

Dragi prieteni am si eu o mare problema.Ce tip de aerograf sa-mi cumpar avand in vedere ca sunt incepator si nu dispun nici de multi bani......deh bugetar....Un exemplu mi-ar fi de mare ajutor(nici nu stiu ce sa-i cer vanzatorului). :whistle:

#2 Useril este offline   oleg 

• Membru deplin
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 12-January 05

Postat 17 July 2006 - 02:26 PM

daca zici ca esti incepator, la aerograf iti va trebui si compresor. Tare ieftin oricum nu vei scapa. Din propria experienta, iti recomand sa procuri din start utilaj bunicel ca daca ai intentie serioasa oricum o sa dai la o parte utilajul mai ieftin si vei cauta ceva mai bun. In general aerograful de pe www.parcmodels.ro este bun pentru inceput si la pretul care e, cred ca ce cel mai bun . Iara cu compresorul, cauta pe forum si vei gasi raspunsuri

#3 Useril este offline   Cassin 

• Membru senior
  • Postari: 409
  • Inregistrat: 08-April 06
  • Interests:Machete statice avioane de orice fel (de preferinta cu elice din WW II) 1/72

Postat 17 July 2006 - 06:59 PM

Ca sa stii cate ceva despre aerografe intra pe www.bearair.com si cere-le un catalog (gratuit ca si shiping-ul).Pana la urma, studiindu-l vei ajunge sa-ti dai seama de cate ceva, dar atentie, nu-ti va folosi decat informativ pentru ca fac expedierile doar prin USPS.Ceea ce este f. scump.

#4 Useril este offline   Razvan 

• Membru senior

Postat 17 July 2006 - 07:53 PM

multumesc pentru sfaturi dar ideea cu compresorul de masina(12v)? e buna?

#5 Useril este offline   laure 

• Membru senior
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 22-January 05

Postat 17 July 2006 - 09:30 PM