Cun va spuneam cu ceva timp in urma, cand am pus pe pauza proiectul cu Hawk-ul de Red Arrows, ca am de facut un model pentru un prieten si coleg de forum. Mega-proiectul era un
Heinkel-
111 H3, model folosit si de ARR, in timpul celui de-al doilea razboi mondial si zburat la un moment dat in existenta lui, de unul dintre cei mai celebrii piloti de bombardament pe care ia dat ARR si anume Ion Profir. Cum cei de la Revell scot modelul P1, a trebuit sa refac unele chestii de pe model. Nu intru in foarte multe detalii, dar H3 are alte motoare, esapamente, radiatoare superioare la motoare, inca o antena si armament in plus. Este complet nituitAstea au fost lucruri minore fata de provocarea cea mai mare, si anume inmatricularea ARR, inmatriculare care pana in 1941 avea cruci mari si model complicat pe aripi. Cu ajutorul lui "catta", care a facut niste masti senzationale pentru cruci si pentru profilul Ratei de pe fuselaj, am reusit sa trec si de acest hop. Romi mi-a printat decalul pentru insemnul de grup, dupa un desen facut de mine. Vopsirea a fost facuta cu RLM 61, 62,63 pentru extrados si respectiv RLM 65 pentru intrados. Modelul va lua drumul Bucurestiului, pentru a intra in posesia lui "grek", care este noul lui proprietar. Poate ve-ti vedea multe greseli, dar eu unul sunt multumit de rezultat. Pozele sunt facute in viteza, in interior, cu o singura sursa de iluminare, asa ca nu sunt cele mai relevante. Poate pana la plecarea lui de la mine, voi avea timp sa-i fac o sedinta foto la lumina naturala. Dar mai am atata de lucru la IAR, asa ca...
Florin