Forum Machete,Modelism,Hobby: Articol recenzie M4A3 Sherman - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Articol recenzie M4A3 Sherman

#21 Useril este offline   Ahmed 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 989
  • Inregistrat: 13-December 04

Postat 06 July 2006 - 02:44 PM

Tocmai am googelit si am gasit si eu situl. Mersi! Arata lux!
(ne cam departam de Sherman...)

#22 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 06 July 2006 - 04:14 PM

Citeaza

(ne cam departam de Sherman...)


Ai dreptate, am fost cam off-topic, te rog sa ma scuzi.
Dar... avand in vedere ca T34 si Sherman, sunt dupe mintea mea, cam verisori...
Oricum, este imediat pe locul 2 in topul preferintelor mele !

Si, ca sa ne reintoarcem la topic... nu-i asa, frate Ahmed, ca vei matura cu un dos hotarat de mana, masa de lucru si te vei apuca de bijuteria asta ?!?

Haaaai, te rog, asa poate-mi dai si mie un impuls sa-mi misc fundul si sa ma reapuc de cele doua orfeline de mai sus, seduse si abandonate cam de multisor...

Si uite asa, catinel, punem frateste de un proiect comun !
TREI Shermane... si poate inca unul, "mai maricel si mai misterios"...

#23 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 06 July 2006 - 08:20 PM

Din pacate, Ilian Filipov nu are nici o legatura cu OKB Grigorov. Informatie probabil neverificata.

#24 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 06 July 2006 - 09:16 PM

Daca SteelMaster afirma asta, inseamna ca asa este.
Este cel mai in masura sa stie, in privinta lui Ilian Filipov.
Atunci, greseala imi apartine, cu scuzele de rigoare.

#25 Useril este offline   Ahmed 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 989
  • Inregistrat: 13-December 04

Postat 07 July 2006 - 09:11 AM

Citeaza

Si, ca sa ne reintoarcem la topic... nu-i asa, frate Ahmed, ca vei matura cu un dos hotarat de mana, masa de lucru si te vei apuca de bijuteria asta ?!?


;-)

Mai vedem noi. Pana una alta mai am de citit si de absorbit informatie.
Uite aici pozele (cam proaste!) cu suspensia si galetii. Am inclus si fragmente din prospect. Si ai avut dreptate, spitele sunt aliniate...daca se uita cineva intetnionat.
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#26 Useril este offline   Ahmed 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 989
  • Inregistrat: 13-December 04

Postat 07 July 2006 - 09:15 AM

Alte poze:
Inmatricularile:
Imagine postata

Instructiunile de montaj pentru sasiu (cu auriu se vad detaliile PE):
Imagine postata

Imagine postata

#27 Useril este offline   Ahmed 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 989
  • Inregistrat: 13-December 04

Postat 07 July 2006 - 09:18 AM

Suporturile pentru tronsoanele de senila de rezerva, piesa declarata ca "inacceptabila" de unii. Eu zic ca nu e asa rau, sub un wash o sa arata bine:

Imagine postata

#28 Useril este offline   Ahmed 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 989
  • Inregistrat: 13-December 04

Postat 07 July 2006 - 09:19 AM

Grilele esapamentului:
Imagine postata

#29 Useril este offline   Ahmed 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 989
  • Inregistrat: 13-December 04

Postat 07 July 2006 - 09:21 AM

Si inca o poza cu draguta de turela, nu m-am putut abtine:
Imagine postata

Apropo de turela, se pare ca lipseste farul de iluminare si baza antenei. Astea se pot imprumuta sau scretchui.

#30 Useril este offline   Ahmed 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 989
  • Inregistrat: 13-December 04

Postat 07 July 2006 - 09:25 AM

Ultimele doua poze sunt cu trapele de pe turela, subtiri si detaliate pe ambelel fete:

Imagine postata

Imagine postata

#31 Useril este offline   Blue-Max 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2473
  • Inregistrat: 06-December 04
  • Location:Lugoj

Postat 07 July 2006 - 09:39 AM

Ahmed, la Jul 7 2006, 10:15 AM, a spus:

Alte poze:
Inmatricularile:

Io'te !!
Nu stiam ca nemtii au folosit Shermane de captura ... :-?
Disperati trebuie sa fi fost ... ?! ;-)

#32 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12660
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 07 July 2006 - 10:39 AM

Fain articolul, interesanta discuita declansata de acesta! Felicitari pentru toti!!!!

#33 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 07 July 2006 - 01:42 PM

Frate Ahmed, multam fain de tot, pentru imaginile suplimentare.
Ele-mi betoneaza opinia ca, pentru plastic, este un kit GROZAV !
Si daca la cele care vin, n-o vor zbarci la formele generale, asa cum prea des a reusit Dragonul cu cele la 35, va fi o familie Shermanoasa brailliana, excelenta.

Sigur ca mai sunt kkciuni pe ici pe colo, dar in mare, are detalii si rafinamente care nu exista in scari mai mari.
Chestia cu galetii este aiuritoare pentru mine... boghiurile sunt exceptionale, cu toate detaliile "fuctionale" ale suspensiei VVSS, incredibile pentru 72 ! Deasemenea galetii in sine, chiar daca pe dos sunt nedetaliati, pe fata, pe langa perfectiunea formei, duc nebunia pana la valvele de gresare ! Nici in 35 nu (prea) vezi asta !
Decizia de a-i turna solidari cu jumatatea spate a bogiului mi se pare de-a dreptul stupida, probabil o decizie a unui "cap patrat" de la marketing, ca sa respecte "politica" companiei de promovare a unei"asamblari foarte simple".
Este stupida, dincolo de "spitele" aliniate la fel, dar Sherman a folosit de-a lungul vremii, patru tipuri (principale) de galeti. Acestia sunt "tipul 3", cronologic vorbind. Au fost cam cei mai folositi dincolo de mijlocul si spre sfarsitul razboiului.
Daca vor scoate o buna parte a "familiei", atunci fatalmente vor trebui si alte tipuri de galeti. Iar alt tip de galeti va necesita un nou boghiu. Complicat si aiurea...

Mai sunt si alte detalii de care nu am vorbit si care sunt incredibile pentru plastic injectat in 72, cum ar fi protectiile farurilor si stopurilor, care sunt date optional si in fotoincizie, dar MAI ALES protectiile periscoapelor. Ma refer la acea "cusca" din bare care protejeaza periscoapele cand sunt ridicate. Astea-s de-a dreptul kktoare !

Suporturile patinelor de schimb, sunt adevarat cam uratele. Din fericire, operational, echipajele nu prea tineau patinele acolo, improvizau suporti pe blindajul frontal sau pe turela, pentru ca patinele sa functioneze ca blindaj suplimentar.
Acei suporti din spate, ramasi goi, erau folositi cu succes ca "agatatoare" pentru canistre.

Proiector "mobil" pentru turela, poti canibaliza cu succes din kitul Italeri(Esci).
Sau, cum ai zis, poti construi singur, nu-i mare filozofie. Baza antenei la fel.

Recunosc... sunt fermecat de noua familie Dragon... sper sa-mi plimb manutele pohticioase pe unul, sau mai multe... cat de curand !
Multumesc din nou, frate Ahmed !

Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 07 July 2006 - 02:10 PM


#34 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 09 July 2006 - 06:51 AM

Of-of, mai-mai...

A aparut si al doilea din "familie", M4A1/75 "middle". Si mai bengos !!!

http://www.dragonmod.../7273poster.htm

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi