IAR 80/81 1/32 varianta nituita
#1
Postat 29 June 2014 - 06:57 PM
#5
Postat 30 June 2014 - 07:24 AM
horia, la 29 June 2014 - 06:57 PM, a spus:
Ai vazut ca arata mai bine?! Sunt unii care stiu ce spun pe aici!
@ Sorin, imi place mult cum ai lucrat pina acuma! Asteptam progrese din timpul constructiei!
#7
Postat 30 June 2014 - 12:16 PM
#8
Postat 01 July 2014 - 07:49 PM
https://www.facebook...&type=1
https://www.facebook...&type=1
https://www.facebook...&type=1
Aceasta postare a fost editata de horia: 01 July 2014 - 07:50 PM
#14
Postat 02 July 2014 - 09:11 PM
Uitāndu-măcu atenție la poze mi-a venit īn minte o īntrebare:
urma de gazare de la teava de evacuare a gazelor de esapament de dedesupt nu trebuia sa se "zareasca" si pe "aparatorea" rotii (imi cer scuze pentru limbajul de doi lei in ale aviatiei)?
din cate am vazut eu in Carte, ar trebui sa atinga un pic, cel putin, varful ei...
#15
Postat 02 July 2014 - 09:14 PM
horia, la 02 July 2014 - 08:29 PM, a spus:
acu dati cu paru. mai multe va spune Sorin daca are chef!
Imi pare rau, nu da nimeni cu parul! Critica mea (daca este) este constructiva. SI nici macar nu a fost o critica, a fost o propunere, o idee! Si propunerea colegilor a fost la fel! Imi pare rau ca TU intelegi cum vrei si nu cum trebuie.
Acum Sorin nu va avea prea multe ce sa-i faca. Macheta arata bine dar ai lipseste "realismul" si fi sigura ca numai wash-ul nu-i da asta!
#16
Postat 02 July 2014 - 10:08 PM
P.S. o sa mai adaug o mica urma de fum si pe capacul rotii
#18
Postat 03 July 2014 - 12:53 PM
Macheta este bine realizata, imi plac extradetaliile (teava reductor, etc) frumos finisata, ingrijit lucrata, culorile chiar alea care trebuie. Chiar imi place!!! Felicitari!
Dar...
- partea din spatele garniturii/blindajului, pe fuselaj, cit tine cupola, trebuia vopsit in culoare grund, probabil un gri deschis
- capotajul motorului imi pare un pic prea in fata. Aici poate ma inseala poza.
- lipseste izolatorul de intrare a firului de antena in fuselaj. La scara asta se vede bine.
- colimatorul trebuia lipit pe piesle F5 , F33. Poate ma inseala poza si asa e lipit.
- lipseste teava de aerisire a cabinei. E drept nu toate IAR-urile aveau asa ceva, dar la numerele peste 300, ea ar fi trebuit sa fie.
- lipseste inelul de intarire a gaurii de trecere a tunului prin aripa.
- la bechie nu este vopsita partea ce este din piele.
- catargul antenei este montat incorect
- lipseste blindajul parbrizului.
- nu este figurata teava din fuselaj pe care gliseaza cupola.
- lipsesc intrerupatoarele de combustibil de pe platforma semicirculara, partea stinga, in cocpit
- lipseste ceasul de pe partea dreapta, aceeasi platforma
- tubul Pitot este de un singur diametru, ne e ca la Bf, cu doua diametre, de exemplu.
- voletii/capacele calei/baii trenului de aterizare sunt usor aduse inspre axul avionului. Adica capacele nu sunt paralele intre ele.
- chestie subiectiva: eu as fi vopsit bordul de fuga la aripi si ampenaje in culoarea extradosului, arata mai bine.
Daca a arata niste erori ce pot fi remediate sau evitate pe viitor de alti modelisti inseamna a da cu parul, ei bine, am dat cu parul!
Felicitari inca o data pentru macheta!
-
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 03 July 2014 - 12:55 PM