Lavochkin La-7 1/48 Eduard weekend edition
#41
Postat 31 October 2014 - 02:46 PM
#42
Postat 31 October 2014 - 04:20 PM
Imi fac autocritica proletara in fata organelor de partid si de stat, in fata poporului ca, fiind prins in diverse treburi capitaliste, nu am luat seama la inaltatoarea munca dusa de eroul muncii socialist-modelistice, tovarasul Georgeevici Georgianovici, Georgeev. Trebuie scos la lumina faptul muncii de detaliere a cocpitului, inriurirea de care a dat dovada la detalierea intregului ansamblu.
Dar, tovarasi, cum in munca noastra neobosita pentru culmile modelismului exista intotdeauna loc de mai bine, urez tovarasului Georgeevici deosebite si calduroase scuccese in faptele pe care le are facut, alturi de clasa muncitoare si poporul nostru intru inaltarea modelismului pe cele mai inalte culmi!
Capitalistul zice jos palaria, noi zicem ura, ura, urrra tovarase!
#43
Postat 31 October 2014 - 07:37 PM
Spoor la modelit!
#44
Postat 05 November 2014 - 09:49 AM
Cu deosebita mandrie si spirit patriotic anunt in fata congresului partidului muncitoresc-modelistic ca am pus decalurile.
Cam asa arata acum samaliot-ul bolsevic. Rezonabil, zic eu.
Insa lucrurile nu au fost simple tovarasi, caci stiti bine ca drumul muncitorului si taranului pe calea revolutiei bolsevice este presarat cu greutati.
Plus ca se stie deja ca eu nu-s bun prieten cu decalul, in general.
Deci, decalurile pt avionul tov Dolgushin (singurele din cutie) aveau o problema...cred ca se poate vedea in poza...partile rosii nu erau suficient de rosii. Aratau de ca si cum decalul s-a deteriorat putin in timp, in sensul ca si-a pierdut din culoare.
Un alburiu ciudat acoperea marea majoritate a decalurilor (sabotaj!), fiind deosebit de vizibil mai ales pe stelele rosii (crima impotriva oranduirii socialiste! Vinovatii sa fie arestati!).
M-am temut de tradare si dupa ce le-am pus pe macheta (fara probleme speciale) temerile mele se cam confirmasera.
Stelele rosii nu erau suficient de rosii, tovarasi! Ori asta, pentru orice bolsevic care se respecta, e jignirea suprema. Bine ca n-a aflat tov Stalin, ca gulagul ne manca pe toti.
Aproape ca ma resemnasem cu ideea ca in siberia e mai bine ca la lyubianka, cand am zis sa dau totusi cu Mr. Mark Softer pe decaluri, sa se aseze mai temeinic.
Nu stiu cum si de ce (precis exista o explicatie), dar dupa tratamentul cu zeama asta facuta de invadatorul japonez, mare parte a problemelor cu decalurile s-au rezolvat de la sine.
Inca se mai vad niste pete alburii pe decaluri, dar fata de cum era inainte, acum e parfum.
Am inca o dilema...dar nu-i asa mare problema, pot sa traiesc cu asta. Exista o usoara diferenta de nuanta intre rosul de pe inelul capotei motorului (aia pe care am vopsit-o inainte, prin care ies si tevile tunurilor) si acelasi rosu vopsit ulterior pe restul capotei. Si nu inteleg de ce aceasta diferenta, pt ca am folosit aceeasi vopsea, acelasi diluant si acelasi primer alb!
Acum am dat inca un strat de future sa sigilez decalurile.
Astept sa se usuce zdravan si apoi continui cu un wash de panouri...poate si putina uzura/.murdarie - dar nu mult, doar minimal asa, ca acesta e avionul in care tov Dolgushin a sarbatorit victoria impotriva hoardei hitleriste - prin urmare era nou, curat si bine intretinut.
Salut clasa muncitoare,
Aceasta postare a fost editata de RocknRolla: 05 November 2014 - 09:54 AM
#45
Postat 05 November 2014 - 11:49 AM
Ma gandeam sa maschezi bine si sa mai dai un puff peste cele doua componente, dar vad ca e si un decal pe capota... sau un filtru, ceva...
Daca nu, nu-i bai. Diferenta pare destul de mica.
Spor, tovarase!
#46
Postat 06 November 2014 - 07:53 AM
Problema o poti rezolva cum bine, muncitoreste, a aratat tovarasul Eddie.
Noi succesuri in neobosita munca, patriotic-revolutionara, de propasire a modelismului pe cele mai inalte culmi, tovarase!!!
#47
Postat 07 November 2014 - 09:52 AM
Kakaya rom tov eddie, ca n-am mai pus gura pe nimic, va jur!
Desi nu-s convins ca asta-i problema - ca n-am amestecat bine vopseaua (e un obicei...folosesc tijele de plastic de la betele de urechi pt amestecarea vopselei in borcanas inainte de fiecare utilizare), o explicatie logica trebuie sa existe pentru aceata problema cu diferentele de nuante - si alta mai buna ca aceasta nici eu n-am putut sa gasesc.
Plus ca nitica autocritica in fata organului de partid si de stat n-a facut rau la nimeni.
Ba mai mult, dupa aceasta autocritica vreau sa mai fac si un autodenunt scurt, prin care spun ca n-am de gand sa re-maschez si sa re-vopsesc (am pus deja decaluri inclusiv pe capota motor) asa ca avionul bolsevic va ramane asa cum este. Putem propasi socialismul pe mapamond si asa, nu-i problema.
Intre timp, am mai facut unele maruntisuri...roti, jambe, elice....cam asa arata acum. Mai este de lucru, in special la jambe.
Insa clasa muncitoare a stat cam prost cu timpul liber in ultimele zile.
Va doresc succes in campul muncii, tovarasi!
#48
Postat 12 November 2014 - 11:14 AM
Trebuie luate cele mai energice masuri pentru a contracara pericolul capitalist!
Tocmai de aceea, am purces la aplicarea unui wash cu uleiuri pentru avionul poporului.
Mai intai am incercat sa simulez o usoara degradare a vopselei in zona incastrarii aripii stangi - cea mai tranzitata zona pt imbarcarea in aparat. Pentru asta am folosit aceeasi vopsea de extrados putin decolorata cu alb. Nu am vrut sa fac chipping cu ceva metalic, pt ca am senzatia ca avionul era nou (a fost fabricat undeva la inceputul lui 1945) si relativ bine intretinut.
Apoi cu niste ulei burnt umber am facut toate liniile de panouri.
A urmat o combinatie de negru cu alb (rezultand un gri inchis) cu care am dat doar pe delimitarile suprefetelor principale de comanda (directie+profundoare+eleroane).
Acelasi gri inchis l-am folosit si pentru a simula unele dare si zoaie, in special pe intrados.
Nu intentionez sa-l "uzez" mai mult de atat.
Va mai urma doar un alt tratament cu uleiuri pe intrados - ceva culori de pamant.
La lupta, tovarasi! Sa starpim imperialismul! Traiasca victoria clasei muncitoare!
#51
Postat 17 November 2014 - 10:23 AM
Cuvintele voastre incurajatoare ma duc mai aproape de marea victorie a clasei muncitoare!
Revenind insa la avionul bolsevic...se vede treaba tovarasi ca nu reusesc sa ma abtin! Am zis la un moment dat ca avionul tov. plokovnik dolgushin trebuie sa fi fost destul de curat si bine intretinut...dar cu toate acestea, a iesit destul de jegos din laboratoarele de partid si de stat!
Asa-mi plac mie, mai murdare...n-am incotro.
Am cam terminat cu wathering-ul. Cam asa va ramane. Adica dupa niste foarte mici retusuri va urma un lac protector semi-mat final.
Am adaugat depuneri de esapament...o combinatie negru cu maro care a iesit inca prea neagra. Adica emailuri diluate masiv. La chestia asta cu depunerile de esapament mai am de lucru...atat la culoare, cat si la dilutie. Inca nu diluez suficient, vopseaua este prea puternica.
Dar sunt multumit overall.
Am mai adaugat niste "fuel stains" (ptiu, drace, daca ma aude Iosif Visarionovici cu cuvinte de-astea capitaliste, s-a zis cu mine!) pe aripi...plus ceva uleiuri (culori de pamant) pe intrados.
Acum tre' sa vad cum fac sa-i montez la loc catargul antenei (am mai montat-o odata dar n-a tinut)...si fierele antenei, care vor fi destul de complicat de montat!
Victoria va fi a noastra, tovarasi!
Aceasta postare a fost editata de RocknRolla: 17 November 2014 - 10:41 AM
#52
Postat 03 December 2014 - 12:03 PM
Avionul muncitoresc este in sfarsit gata!
Tavarisci polkovnik Dolgushin poate acum sa rupa ceva dosuri de invadatori!
Sa-i uram suces in actrivitatea revolutionara, in aceste marete clipe in care avionul muncitorilor si taranilor iese pe portile glorioasei noastre intreprinderi de partid si de stat.
Glorioasa armata rosie poate acum sa elibereze popoarele vecine si prietene in binecunoscutul stil bolsevic.
Supun rezultatul final dezbaterilor plenului reunit al comitetului modelistic revolutionar de forum.
Orice-ar fi, eu sunt gata de autocritica :)
Traiasca infratirea intre modelistii de pretutindeni, tovarasi!
Aceasta postare a fost editata de RocknRolla: 03 December 2014 - 12:09 PM
#56
Postat 03 December 2014 - 04:17 PM
Felicitari!
Al meu asteapta alaturi de un cockpit neomega un moment de nebunie care sa imi dea inspiratie si "hei rup" sa incep inca o macheta.(4-5 stau la coada in diferite stadii de lucru Hs-123, Me-163, Ta-154,AV-8B,Ju-87D,F-14A)
#57
Postat 03 December 2014 - 04:18 PM
Am urmarit cu netarmurita admiratie activitatea dumitale in campul muncii modelistice si, o spun clar si raspicat, reprezinti un adevarat exemplu pentru tinerii
Felicitari si iti urez cat mai multe realizari in propasirea acestei minunate activitati tehnico-aplicative!
Inchei cu deja traditionalul "Nu zaiet, pagadi!" (asta mi-a placut la culme).
Aceasta postare a fost editata de goposaurus: 03 December 2014 - 04:18 PM