Forum Machete,Modelism,Hobby: Lavochkin La-7 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Lavochkin La-7 1/48 Eduard weekend edition

#21 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 10 September 2014 - 07:22 PM

Vezi postareaRocknRolla, la 10 September 2014 - 09:08 AM, a spus:

Apoi am montat niste departatoare

...= distantiere . Frumos pana aici.

Aceasta postare a fost editata de busila: 10 September 2014 - 07:22 PM


#22 Useril este offline   JangBogo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2386
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Location:Craiova
  • Interests:Figurine Antichitate-perioada moderna, Afrika Korps, Japonia.

Postat 10 September 2014 - 07:28 PM

Pana acum tovarasul se prezinta f. bine. Nota 10 pentru prezentare!

#23 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2014 - 10:47 AM

Spasiba tavarisci!

Ma bucur ca va place.
Ocin haraso...am lipit aripa de fuselaj.
Asamblarea asta mi s-a parut cam tricky (daca afla tovrasul Stalin ca folosesc cuvinte de-astea imperialiste ma trimite direct in Siberia!) asa ca am abordat-o in 2 etape succesive.
Mai intai am lipit doar partea din fata si cea din spate a ansamblului aripa-fuselaj, am facut ajustarile necesare, apoi dupa ce astea s-au intarit am aplicat Tamyia extra-thin (o mega-inventie a cotropitorului japonez, dragi tovarasi - o afirm cu toata taria) si pe laterale.
Eu zic ca s-a liptit ok.
Va urma si slefuirea zonei pt cosmetizarea lipiturii. De altfel, sunt zone ale lipiturii care trebuie sa disapara cu desavarsire si altele care trebuiesc regravate - pentru ca pe avionul real imbinarea aripa-fuselaj nu era chiar asa cum au facut-o celavecii de la Gavia.

Acum incepe sa arate a samolet bolsevic, tovarasi.
Capota motor din fata e pusa la misto doar pt poze.
Partea misto la avionul asta e ca nu se va vedea deloc motorul...in fata capotei aleia circulare mai urmeaza dorar ansambul elicei si un disc care acopera cu totul motorul...

Traiasca societatea proletara multilateral dezvoltata, tovarasi!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 47.jpg
  • Imagine atasata: 48.jpg
  • Imagine atasata: 49.jpg
  • Imagine atasata: 51.jpg
  • Imagine atasata: 50.jpg
  • Imagine atasata: 52.jpg


#24 Useril este offline   eddie 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 21-February 11
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2014 - 10:52 AM

Cam da, a inceput sa arate a avion!
M-a trecut un fior pe sira spinarii cand te-am auzit cu cuvinte d-astea capitaliste... :unsure:

Spor, tovarase!

#25 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2014 - 09:03 AM

Dasvidania tavarisci.

De cand n-am mai lucrat la avionul proletar, glorioasa noasta armata rosie a eliberat toata patria de hitleristi, capitalisti, burghezi, mosieri, intelectuali si in general cam de tot ce putea fi eliberata...excluzand taranii si muncitorii, desigur.
Acum ca frontul se misca rapid tovarasi, e timpul ca armatele noastre de tancuri sa elibereze alte popoare in care proletariatul este asuprit.
Abia astept sa eliberam Parisul, tovarasi!

Oricum, in timp ce armatele noastre bolsevice sunt ocupate cu dezrobirea popoarelor vecine, la noi la fabrica s-a cam frecat menta din pacate.
Incerc acum sa dau drumul din nou la productie.

Mai intai am slefuit temeinic si apoi am regravat jonctiunea aripii cu fuselajul. In special in zona imbinarii bordului de fuga cu fuselajul posterior, liniile existente la kit nu aveau nicio legatura cu realitatea. Destul de complicat, ca era vorba de unele linii de panouri destul de curbe...si n-am gasit niciun sablon saui ceva care sa se conformeze la suprafata destul de comlexa de acolo.
Asa ca am improvizat in cel mai pur stil sovietic - cu niste banda 3M si Tamyia. Cam cum zceam noi cand eram mici ca se fac militienii. Din nisip si....

Apoi, am inceput sa ma ocup de parbriz tovarasi. Parbrizul e important ca-l apara pe curajosul nostru pilot de gloantele invadatorilor. Asa cum este el dat de Eduard/Gavia, are unele lipsuri...respectiv sticla blindata. Pe interior exista o rama metalica, care sustinea o dita-mai placa de sticla grosiera...care practic copia forma parbrizului - dar pe interior. Ansamblul asta era destul de vizibil din exterior, chiar daca el era montat la interior.

Asa ca am facut ramele din ceva fasii de plastic...apoi am copiat forma parbrizului pe niste banda tamyia (pe care am lipit-o direct pe parbriz), apoi din niste bucati de plastic transparent am taiat respectiva placa de blindaj. Am facut 2 bucati identice ce vor fi lipite una peste alta, ca n-ajungea grosimea unei singure placi.
Pt ca este de notorietate ca sticla blindata sovietica nu este de cea mai buna calitate, am folosit pt parbriz un plastic transparent de o culoare putin verzulie, cae sa induca cumva faptul ca era o chestie groasa si blindata. E cam exagerat efectul da' acu' m-am hotarat sa-l folosesc. Am zis!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 53.jpg
  • Imagine atasata: 54.jpg
  • Imagine atasata: 55.jpg
  • Imagine atasata: 56.jpg


#26 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2014 - 09:14 AM

Asa tovarasi.

Cuprins de un brusc avant revolutionar, i-am dat inainte cu parbrizul "blindat".
Cele 2 bucati identice de plastic verzuliu au fost lipite intre ele cu future...apoi ramele ai fost montate pe "sticla blindata" (lipite cu superthin) si vopsite cu silver (din pozele pe care le am deduc ca erau bare metal...sau o vopsea metalica deschisa oricum).

Apoi intreg ansamblul (parbriz blindat+rame) a fost montat pe parbriz (lipit cu future).
Cam asa arata acum. Cam intunecat parbrizul, da' acum asta e. Sa fie primit....


Si nu uitati: Proletari din toate tarile, uniti-va!
Eu tocmai am vazut o tovarasa care m-a inspirat brusc sa-mi amintesc acest celebru indemn...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 57.jpg
  • Imagine atasata: 58.jpg
  • Imagine atasata: 59.jpg
  • Imagine atasata: 60.jpg


#27 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2014 - 09:01 AM

Eh, tovarasi,


Este vremea sa aratam invadatorului ce se intampla daca se ia de maica rusia. Este vremea sa ne inarmam.
M-am apucat deci de partea din fata...care e compusa din inelul rotund care termina capota motorului, inel ce are in partea superioare doua orificii prin care ies gurile tunurilor. Dva bucati tunuri ShVAK de 20 mm, tovarasi, care vor veni de hac imperialistilor si capitalistilor si in general dusmanilor poporului.
Asa deci, acestea-s piesele principale: terminatia capotei, gurile tunurilor si ventilatorul acela care controla fluxul de aer care intra in motor. Si care este prezentat inchis, evitand astfel orice complicatie cu motorul.


Am deviat putin de la instructiunile de asamblare (o chestiune pe care o fac destul de frecvent, dealtfel) si m-am apucat sa montez/vopsesc gurile tunurilor pe capota motorului inainte de a monta capota pe avion. Altfel mi-ar fi fost mai incomod sa vopsesc tunurile dupa ce le montam cu tot cu capota...plus ca am facut niste modificari care ar fi facut dificila montarea tunurilor dupa montarea capotei pe avion.
Gurile tunurilor erau un vel de bete de plastic ce trebuiau montate in orificiile alea. Au fost inlocuite de ace de seringa (0,6), care au primit niste Mr. Metal primer si apoi niste MM Gun Metal.
Inelul capotei a primit niste MM Russian Red (culoare care va veni si pe restul capotei motorului.
Ventilatorul trebuia cica vopsit megru mat...eu l-am dat cu Gunze burnt iron...si apoi a urmat un drybrush cu silver ca sa scot putin in evidenta palele ventilatorului. Nu se prea vede in poza mare lucru...cu ochiul liberi este insa vizibila diferenta si este pentru cand imi iese tehnica asta. Am mai aincercat odata si nu mi-a placut - acum insa mi se pare ok.

Dupa montarea gurilor de tun, evident ca nu se mai potrivea inelul capotei pe avion. Ca sa rezolv, am luat la pila si am facut acele santuri pe interiorul capotei....sper ca astazi sa reusesc sa montez si capota pe avion.

Toate cele bune,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 61.jpg
  • Imagine atasata: 62.jpg


#28 Useril este offline   George_B 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 319
  • Inregistrat: 20-August 13
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Avioane

Postat 20 October 2014 - 09:43 AM

Salut Tovarase,

foarte frumoasa munca depusa in slujba Kominternului.
Daca nu este un secret de stat te rog sa spui si proletariatului ce cod are vopseaua MM Russian red...

multumim,
tov. George

#29 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2014 - 10:34 AM

Vezi postareaGeorge_B, la 20 October 2014 - 09:43 AM, a spus:

Daca nu este un secret de stat te rog sa spui si proletariatului ce cod are vopseaua MM Russian red...

multumim,
tov. George


Dasvidania tavarisci Georgeevici,

Desigur, facem orice pentru victoria revolutiei.
Impartasim chiar si secrete de partid si de stat.
Este vorba de MM 2127 "Russian marker red".

La lupta, tovarase! Traiasca Revolutia!

#30 Useril este offline   alexelu_marinelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1783
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2014 - 06:04 PM

Salut tovarase. Sa stii ca parbrizul cel blindat s-a intunecat si mai tare pentru ca e vorba de doua straturi de material nuantat.
Iar cel ce scrie numele patriei cu litera mica risca glontul plutonului de executie. :-(

#31 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2014 - 08:43 AM

Vezi postareaalexelu_marinelu, la 20 October 2014 - 06:04 PM, a spus:

Iar cel ce scrie numele patriei cu litera mica risca glontul plutonului de executie. :-(


Tavarisci Alexei Marinelovici, stii cum e vorba aia...nimic nu-i intamplator.
Cat despre riscuri, noi sa fim sanatosi :drinks:
Cu parbrizul intr-adevar stiam ca efectul e cam exagerat, insa nu am reusit sa-mi mai scot ideea asta din cap si l-am instalat chiar si asa.

Intre timp, tovarasi, am reusit sa-i montez capota.
Am avut ceva batai de cap din cauza acelor de seringa (tevilor tunurilor) care mi-au cauzat probleme in partea din spate a capotei, dar cu putina pila, rabdare si invatatura marxist-leninista, orice se poate rezolva. Stiti bine ca asa ne-a invatat tov. Stalin, in infinita sa intelepciune milenara de conducator suprem.

I-am montat si priza de aer a radiatorului de sub aripa.
Jambele sunt puse doar la misto sa vad cum sta pe ele.

Acum tovarasi, in acest sfarst de octombrie, gandul intregului colectiv de muncitori si tarani se indreapta spre marea revolutie din octombrie care de fapt a fost in noiembrie.
In spiritul acestei mari sarbatori a proletariatului, speram sa avansam decisiv cu munca astfel incat avionul bolsevic sa fie livrat cat mai repede pe frontul de eliberare.

La lupta, tovarasi! Victoria e aproape!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 63.jpg
  • Imagine atasata: 64.jpg
  • Imagine atasata: 65.jpg
  • Imagine atasata: 66.jpg
  • Imagine atasata: 67.jpg

Aceasta postare a fost editata de RocknRolla: 22 October 2014 - 08:49 AM


#32 Useril este offline   George_B 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 319
  • Inregistrat: 20-August 13
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Avioane

Postat 22 October 2014 - 08:59 AM

Tovarase,

vroiam sa va laud munca dar, plin de oripilare constat ca v-ati renegat mareata invatatura Sovietica...
In fata inaltului Prezidiu al Muncitorilor, vreau sa va intreb ce cauta paharul plin cu bautura otravita capitalista langa maretul avion sovietic. Tradare tovarasi!
Sa renunta la buna bautura sovietica, Votka, in favoarea scursorilor capitaliste reprezinta cel mai grav act de tradare care se poate inchipui.

Pentru a va reabilita in ochii maritului Conducator Stalin, va trebui sa depasiti constant planul de productie si sa ne prezentati zi de zi realizarile obtinute in constructia maretului avion sovietic.


Tovarasul George

#33 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2014 - 12:01 PM

Vezi postareaGeorge_B, la 22 October 2014 - 08:59 AM, a spus:

Tovarase,

... vreau sa va intreb ce cauta paharul plin cu bautura otravita capitalista langa maretul avion sovietic. Tradare tovarasi!

Tovarasul George


Sezi bland tavarisci Gorgeevici, ca nu-i vorba de nicio bautura capitalista.
Este vorba de niste Rom facut de fratii nostri intr-ale revolutiei din Cuba...trimis de catre un tip pe nume Fidel, in spiritul internationalei socialiste si infratirii-ntre popoare, cu dedicatie speciala pentru taranii si muncitorii constructori de avioane bolsevice. Face bine la moral :drinks:
Revolutionar de nadejde baiatul asta Fidel....ii prevad un viitor de exceptie, tovarasi.

Prin urmare, tov Goergeevici, resping vehement aceaste acuzatii nefondate, trotkiste si reactionare! :innocent:

PS: Am mascat transparentele.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 68.jpg


#34 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 23 October 2014 - 08:37 AM

Inaintam cu pasi mici dar siguri catre Victorie, tovarasi!

Inainte sa montez transparentele trebuia sa ma ocup si de colimatorul PBP-1B - (Prizel diya Bombometaniya S Pikirovaniya, tovarasi!).
I-am montat blindajul ventral (tot "sticla blindata").
Sticla aia pentru blindaj i-am dat inainte cu niste Revell yellow clear...in incercarea de a-i da o tenta usor galbuie. A iesit ceva dar nu cum ma asteptam. Probabil ca trebuia sa mai dau un strat, dar n-am mai avut rabdare. Sau sa fi facut sticla aia blindata din acelasi material pe care l-am folosit pentru blindajul parbrizului...

Colimatorul a trebuit sa-l modific putin. Lentila acestuia era mult prea groasa initial si avea oricum o forma gresita.
Acu' putem sa doboram fara probleme invadatorul hitlerist.


Traiasca Lupta de Eliberare a Proletariatului impotriva jugului imperialist si capitalismului decadent !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 69.jpg
  • Imagine atasata: 70.jpg


#35 Useril este offline   George_B 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 319
  • Inregistrat: 20-August 13
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Avioane

Postat 23 October 2014 - 08:42 AM

Tovarase,

trebuie sa impartasim cunostintele comune si in atingerea scopului sa folosim toate materialele.

In ceva Future se putea pune cateva picaturi se vopsea/tus (Rotring) si apoi partea transparenta face una doaua bai in functie de nevoi.


I-mi cer scuze in fata comitetului de partid ca am folosit materiale capitaliste....


bafta la modelit,
Tov George

#36 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2014 - 08:44 AM

Da George, merci mult.
Stiu de manevra asta cu future si ceva tus sau culoare in el...insa eu am prea putin future la dispozitie ca sa-l folosesc pentru asa ceva!
La mine materialul asta e rationalizat foarte strict.

Intre timp am lipit parbrizul si partea din spate (fixa) a cupolei.
Cam asa arata.
Acuma, am o dilema cu partea mobila a cupolei - care nu este inca lipita.
Initial, doream sa fac avionul cu cupola inchisa.
Acum, parca as tinde s-o las deschisa.
Problema e ca transparentul e prea gros sa lipesc cupola mobila in pozitia deschis/culisat...ar sta cocotata intr-o pozitie nefireasca peste partea fixa a cupolei.

Deci nu am decat 2 soluti, cred eu:

- fie lipesc cupola in pozitia inchis si asta este. Aici e totul clar, cupola va fi inchisa si asa va ramane forever;

- fie pur si simplu nu lipesc partea mobila a cupolei, ci doar o fixez libera in pozitia inchis si cand vreau sa vad cockpitul pur si simplu o dau laoparte cu totul...cam cum e in doua poze din seria asta...

Inchie cu celebrul "Nu zaiet, pagadi!" (cine stie, cunoaste) si va doresc un sfarsit de saptamana muncitoresc (a se citi weekend placut).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 76.jpg
  • Imagine atasata: 75.jpg
  • Imagine atasata: 74.jpg
  • Imagine atasata: 73.jpg
  • Imagine atasata: 72.jpg
  • Imagine atasata: 71.jpg

Aceasta postare a fost editata de RocknRolla: 24 October 2014 - 08:45 AM


#37 Useril este offline   eddie 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 21-February 11
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2014 - 09:49 AM

Sa stii ca la a doua varianta m-am gandit si eu pentru Spartan... Parca-i pacat sa nu se mai vada aproape nimic acolo :pardon:
:hi:

#38 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 27 October 2014 - 09:41 AM

L-am mascat, spalat...si i-am dat o mana de primer tovarasi.
Asta dupa ce in prealabil dadusem niste MM light ghost gray pe ramele cupolei (culoare de interior).
Prima oara cand folosesc primerul alb de la Revell pt email....ocin haraso.

O inspectie riguroasa a dezvaluit ca avem niste mici probleme doar in zona bordului de atac al planului drept.
Am adresat deja problema iar elementele antirevolutionare vinovate pentru acest sabotaj au fost imediat trimise pe front.

Diseara sper sa mai dau nitel primer pe zona refacuta si apoi poate chair reusesc sa asez ceva vopsea...

Pasol na turbinka, tovarasi. Fiti vigilenti!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 79.jpg
  • Imagine atasata: 78.jpg
  • Imagine atasata: 77.jpg


#39 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 31 October 2014 - 09:59 AM

Asadar tovarasi, am infaptuit si vopsitoria.

A trebuit sa ma lupt cu niste masti destul de laborioase, pentru benzile alea alb-rosii de pe ampenajul orizontal si pentru zonele cu vopsite cu steel de pe inelele de sustinere a capotelor motorului.
Insa echipa de vopsitori s-a descurcat binisor. Tovarasul Stalin ar fi mandru. L-am acordat tuturor distinctia de erou al muncii socialiste care este.

Urmeaza sa-i dau un strat-doua de future, sa mai fac niste mici retusuri pe ici-colo si apoi sa pun decalurile. Pe alea de pe coada trebuie sa le macelaresc pt ca erau cu tot cu benzile alea alb-rosii pe care eu am preferat sa le vopsesc.

Acum, tehnic vopsitoria a iesit onorabil, insa am senzatia ca este totusi o problema, pe care vreau sa o supun atentiei plenului reunit al partidului muncitoresc-modelistic.
Eterna, nesfarsita si fascinanta problema a nuantelor si culorilor, tovarasi - despre asta e vorba!
Lavochkin-ul tovarasului polkovnic Dolgushin era se pare din soiul ala late-war cu o singura culoare pe extrados.
Atat indicatiile Eduard cat si sursele pe care le-am citit pe net despre acest avion dau urmatoarea combinatie de culori : AMT 7 intrados si AMT 11 extrados.
Eu luasem mai demult gama de Russian Colors (emailuri) lansate de cei de la Model Master. Niste tampenii. Adica dpdv calitativ vopseaua e foarte buna, dar e prezentata prost. Borcanelele au denumiri de genul "russain topside blue" fara nicio referire la vreo codificare AMT (ruseasca) sau macar la vreun standard FS.
Am fost nevoit deci sa ma orientez ochiometric.
Pt intrados zic eu ca am nimerit-o bine ca si nuanta/culoare pentru AMT 7...am folosit MM2126 "russian topside blue" (!!!!) - ca tot ziceam ce bine le-au denumit cei de la Model Master. Niste trantori si sabotori capitalisti!

Cu extradosul e poveste grea. Am urmarit niste topice pe net unde niste tipi care par destul de cunoscatori se cearta ca chiorii in legatura cu cum trebuie sa fie AMT 11 si AMT 12. Unii ca-s mai deschise, altii ca-s mai inchise...exista evident mai multi istorici si mai multe surse care fiecare spune alceva...am senzatia ca subiectul este la fel de disputat ca si problema RLM-urilor late-war germane.
Oricum, pentru proiectul asta a trebuit sa ma limitez la ce am. Asa ca pentru extrados, in chip de AMT 11, am folosit MM 2123 "Russian underside blue". Care desi cei de la MM spun ca este "underside", este mai inchis la culoade decat ceea ce tot ei spun ca este "topside blue" pe care eu l-am folosit pe post de AMT 7!!!
Concluzia este ca nuanta de extrados mi se pare cam dubioasa. Exista profile ale acestui avion cu o culoare foarte asemenatoare ca cea pe care am dat-o eu, insa as fi preferat un albastrui putin mai spre gri - asa cum indica alte multe profile ale aceluiasi avion.

Pentru proiectul acesta sunt multumit asa, insa pentru viitoarele mele constructii bolsevice va trebui sa caut ceva mult mai plauzibil pentru AMT 11 si AMT 12.

Va salut tovarasi. Trageti tare, Victoria e aproape!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 80.jpg
  • Imagine atasata: 81.jpg
  • Imagine atasata: 82.jpg
  • Imagine atasata: 83.jpg
  • Imagine atasata: 84.jpg


#40 Useril este offline   JangBogo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2386
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Location:Craiova
  • Interests:Figurine Antichitate-perioada moderna, Afrika Korps, Japonia.

Postat 31 October 2014 - 02:33 PM

Toavarase, nu stiu cum te descurci cu dilemele coloristice, dar pentru lentilele mele, arata f.bine!

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi