Bambi IAR-81C 1/32 FRROM
#85
Postat 10 September 2014 - 04:51 PM
Poate fi o iluzie, dar jamba din dreapta, mai ales, pare putin adusa spre interior.
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 10 September 2014 - 04:51 PM
#86
Postat 18 September 2014 - 06:29 PM
Florin
#92
Postat 19 September 2014 - 10:45 AM
Citeaza
De ce sa se complice cu personaj care sterge parbrizul.
Este de ajuns sa transforme pata intr-o ciobire de la o lovitura de proiectil de P-38 primit in lupta pe 10 iunie 44, care a ratat tinta, blindajul de sticla salvand viata pilotului.
Lasand gluma la o parte per general a iesit super realista macheta
Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 19 September 2014 - 10:45 AM
#94
Postat 19 September 2014 - 05:51 PM
Spor in continuare!
#95
Postat 19 September 2014 - 05:59 PM
Cantacuzino, la 19 September 2014 - 10:45 AM, a spus:
Este de ajuns sa transforme pata intr-o ciobire de la o lovitura de proiectil de P-38 primit in lupta pe 10 iunie 44, care a ratat tinta, blindajul de sticla salvand viata pilotului.
Lasand gluma la o parte per general a iesit super realista macheta
Cred ca nr. 323 nu a zburat pe 10 iunie '44. Baciu a pilotat nr. 341, cu care doboara un P-38. De aici si confuzia, ca IAR 81C nr. 341 avea mascota Bambi pe capota motor.
#96
Postat 19 September 2014 - 06:02 PM
Florin
#97
Postat 19 September 2014 - 06:07 PM
#98
Postat 19 September 2014 - 06:36 PM
Era bine daca la montarea verinului pentru trenul de aterizare ai fi dat gaura in piesa ce reprezinta carenajul. Acolo era o tabla care ascundea mecanismul de rotire al verinului. Apoi, poti vopsi in negru locasul zavoarelor trenului, acolo era gaura. Incearca sa mulezi centurile pe scaun, stau nefiresc de batoase!
In spatele scaunului, dupa "guma" de atansare este o portiune vopsita, sau mai degraba nevopsita, deci ea trebuie sa fie in culoarea grundului. Ea tine cite marginea cupolei in pozitia inchis. Vopseste si "guma" de etansare, probabil piele, intr-o culoare adecvata.
#99
Postat 19 September 2014 - 06:48 PM