Messerschmitt Bf 109 E-3 - Josef Priller 1/48 Eduard Weekend Edition + centuri HGW si cala de roti Tinyland
#121
Postat 27 August 2014 - 01:36 PM
In privinta crucilor, am pus doar o intrebare, pentru ca eu nu am vazut in fotografii asa ceva. Daca asa scrie in instructiuni, no problem.
Busila, aia nu se pune, daca era poza, era altceva! Am vazut, pe net, Bf-109 E3, inmatriculat cu Crucea Regelui Mihai, vopsit in doau nuante de verde. Ori...
#122
Postat 27 August 2014 - 04:51 PM
Z-mare, la 27 August 2014 - 01:36 PM, a spus:
Alexandre , E-3 ul e ditro carte dedicata bataliei Angliei.
Al doile-a , E-4 , e dintr-o carte dedicate E-ului .
Asa ca ,zic eu , daca nici profilele din carti nu conteaza trebuie sa inventam masina timpului si sa facem noi niste poze....
#124
Postat 30 August 2014 - 07:47 PM
Macheta a primit un strat "protector" de lac mat (dar nu prea mat) pe intreaga suprafata si am dat jos mastile de la partile vitrale. Sunt foarte multumi de rezultat.
Astazi mi-am pierdut vremea incercind sa lipesc una alta la macheta. Din pacate am lucrat in multe reprize scurte, fiind in permanenta nevoit sa ajut jumatea pentru treburi ale casei
Dar facind slalom printre treburile casei mi-am lipit majoritatea pieselor mici pe macheta. Acum mai am numai de afumat putin pe la tevile de esapament si de murdarit pe unde cred ca s-ar murarii avionul...
Cu putin noroc, cred ca maine am terminat macheta si voi incepe lucrul la o baza si calele pentru roti.
Aceasta postare a fost editata de tibi22: 30 August 2014 - 08:09 PM
#127
Postat 01 September 2014 - 02:40 PM
Citeaza
Salut , Tibi si scuze te rog de raspunsul tardiv .
E bine , mie imi place .Un pic timid abordat ( dupa mine) , insa arata a ulei scurs si imbunatateste placut ansamblul in acea zona . Eu propun sa nu-l afumi prea tare nici la esapamente .
Abia astept sa-l vad gata !
Citeaza
Z-tule , cred totusi ca la acel avion e vorba de o ramasita din vechiul camo ( 70/71) . Eu asociez mai degraba Rlm66 cu introducerea cupolei drepte ca si la E4 , indiferent de culoarea din cockpit .
#128
Postat 01 September 2014 - 05:27 PM
Asa arata acum si trec la fabricat calele rotilor si al bazei.
#132
Postat 01 September 2014 - 09:16 PM
@Lt_Bongwater fumul de la motoare este realizat cu vopsea Tamiya. Am amestecat negru si maro mat cu mult diluant. aplicat in straturi subtiri. Pentru fumul de la armele de pe aripi am incercat o tehnica noua. Am folosit un weathering set de la Tamiya si a fost aplicat cu un aplicator de farduri. Mie personal mi se pare mult mai realist decit cu aerograful si controlul este cu mult mai bun.
#138
Postat 02 September 2014 - 07:13 AM
SIncer, ca sa ii savurez silueta as fi preferat o poza cu capotele la locul lor si cu carlinga inchisa. Dar am vazut ca la voi la avioane asta este standard : carlinga deschisa si toate ce se deschid la o parte
Pozele alea le rezolvi simplu : un balans de alb in PhotoShop. Cauza este ca aparatul din cauza galbenului din cadru nu a mai stiut sa faca balansul de alb.
Solutia era sa ori sa faci balansul de alb (custom white balance) inainte a face fotografia, ori sa masori expunerea pe avion si sa o blochezi parametrii.
Asta daca iti permite aparatul.
#139
Postat 02 September 2014 - 07:33 AM
@michi-ro - macheta Eduard se poate construii ori cu capota inchisa, ori cu capota deschisa. Din pacate nu merge sa faci si una si alta din cauza capotei care este turnata mult prea gros iar subtierea ei aduce multe riscuri. Am folosit si aceasta poza ca sursa de inspiratie :
Trebuie sa va spun ca in afara de aceste mic neajuns, kit-ul iti permite sa construieisti o macheta traznet. Pentru aproximativ 11 EURO cit am dat pe macheta plus 4 EURO centurile din material textil (dar sunt pentru doua machete!) poti face o macheta foarte prezentabila. Comparat cu Tamiya sau Hasegawa eu consider ca Bf 109 E (toata seria) de la Eduard este mult superioara fata de kiturile japoneze. Deci, am vrut sa imi demonstrez mie dar si voua ca se poate face o macheta foarte buna cu investitii mici. Investitia intr-un motor de rasina se merita numai daca este prezentata separat de macheta sau se deschid capotajele si jos, doar acolo vad marea diferenta, in rest motorul din plastic isi face treaba cu succes!