Cupa IAR 80/81 1/32 adica unde construim si carcotim
#23
Postat 06 June 2014 - 08:51 AM
Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 06 June 2014 - 08:53 AM
#24
Postat 06 June 2014 - 09:07 AM
#25
Postat 06 June 2014 - 02:45 PM
Z-mare, la 06 June 2014 - 09:07 AM, a spus:
Pai eu nu inteleg cum sa punem problema. Niste straini ( nu romani) s-au hotarat sa faca macheta la 1/32 cu riscul de a nu avea profit prea mare lucrand cam un an de zile la un avion complet necunoscut lor. Noi ne chinuim de ani de zile sa intelegem elementele care compun IAR-ul si tot nu am reusit 100%.
Si acum trebuie sa -i impuscam, sa-i punem la zid, sa -i dam in judecata, sa si retraga produsul de pe piata.
Cand toti producatorii mari de kit-uri au greseli mai mici sau mai mari la machete de avioane celebre arhicunoscute cu super documentatie ( Messerschmitt, FW 190 etc)
Ne am gasit noi buricul pamantului sa criticam pe altii in loc sa sarim care mai de care cu kit-uri upgrade de imbunatatire ca doar e vorba de un avion romanesc si nu trebuie doar sa asteptam la altii sa ne iubeasca istoria si avioanele ca sa le cunoasca toate nit-urile.
Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 06 June 2014 - 02:48 PM
#26
Postat 06 June 2014 - 02:57 PM
Citeaza
Pardon, in foarte multe fotografii se vad si cilindrii din spate , atunci cand se scoate capota de sus pt mentenanta.
Reductorul nu l-am vazut in fotografii la mentenanta in unitati.
Ori discutam teoretic ori practic. Cati or sa faca o diorama in care sa se vada reductorul fara sa aiba o fotografie la baza.
#27
Postat 06 June 2014 - 03:57 PM
Cantacuzino, la 06 June 2014 - 02:45 PM, a spus:
Si acum trebuie sa -i impuscam, sa-i punem la zid, sa -i dam in judecata, sa si retraga produsul de pe piata.
Cand toti producatorii mari de kit-uri au greseli mai mici sau mai mari la machete de avioane celebre arhicunoscute cu super documentatie ( Messerschmitt, FW 190 etc)
Ne am gasit noi buricul pamantului sa criticam pe altii in loc sa sarim care mai de care cu kit-uri upgrade de imbunatatire ca doar e vorba de un avion romanesc si nu trebuie doar sa asteptam la altii sa ne iubeasca istoria si avioanele ca sa le cunoasca toate nit-urile.
Cantacuzino, strainii aia sunt oameni dedicati acestui hobby. Hobby care la noi este cu mult mai slab raspindit si dezvoltat decit in alte parti. Stiu ca avem modelisti extrem de buni, dar nu se prea arata. Pacat!
Pe de alta parte, pe strainii aia nu i-a pus nimeni la zid, nu le vrea nimeni capul. Am scris mai sus ca nu exista macheta perfecta. Totusi unii sunt perfectionisti si vor un produs cit mai bun pe ce au dat banii. Nu putem comenta treaba asta, fiecare cu fixurile lui. Nici faimosul Spitfire de la Tamiya (1/32) nu este perfect. Nici Mustang-ul. Dar daca iti place le faci! Asa zic ca este si in cazul IAR-ului. Daca apar corectii ( ceea ce va aperea cu siguranta) cine vrea le cumpara, cine nu foloseste ce are. Este atit de simplu!
#28
Postat 06 June 2014 - 08:27 PM
Referitor la aceasta macheta vrea sa fac o precizare avand o exeprienta anterioara.
In cazul carti Romanian Fighter Colours, am procedat la fel ca sin in cazul acestei macehete, am anuntat din timp si am strans bani in avans si cu rducere. A sosit cartea am dat-o si am mai comandat o serie mai mica. Apoi am mai comandat o serie si mi s-a spus ca aceasta carte s-a epuizat la editor, nu o mai au efectiv pe stoc. In Romania am vandut cam 150-180 de bucati. Cum s-a terminat carte parca a innebunit lumea, toti o vroiau cu disperare. Si azi ma cauta lume care vrea carte. Eu nu mai am nici pentru mine, am dat si exemplarul meu. Cat era disponibila abea vindeam din ea. Piata principala pentru aceasta carte nu a fost Romania. La fel si cu aceasta macheta, de 6 luni strang bani si anunt macheta, am reusit sa mai adaug 10 bucati la coletul care vine (doar 10 pentru ca si in cazul acesta piata principala nu este Romania) si vad ca lumea nu prea se inghesuie. Am rezervat cateva macheta pentru cateva magazine iar cele disponibile la mine mai sunt cateva (o parte sunt pastrate pentru obligatii). Pe cutie scrie LIMITED EDITION, deci nu mizati pe un al doilea transport sau o rebranduire a machetei. Daca vreti macheta acum e momentul, si repet, primul venit primul servit, nu tin machete deoparte.
Astea fiind spuse sa ne intoarcem la construire ei si la carcoteli strict in ceace priveste modelul.
#32
Postat 06 June 2014 - 09:08 PM
Cel care contrazice postează și dovezi, dacă nu... Sa tacă! Pentru-ca nu interesează pe nimeni gustul personal. Este al tău și tine-l pentru tine.
Si nici ce greșeli au făcut alții cu alte kituri. Va face mai bun sau mai rău kitul acesta, spunānd asta?
Aici spui: uite asta e greșit și "pui" dovada! Cel care contrazice ca nu este asa, postează prima data dovada și apoi scrie.
Este chiar asa de greu?
Este normal ca acest kit conține erori, important este sa le identificam ca sa știm ce trebuie īmbunătățit sau reparat...
Pentru asta īnsa, trebuie critica constructiva și nu păreri personale. Părerea mea.
Cu stima.
PS: Daca dvs considerați ca eu am greșit, īmi cer scuze dl. Horia.
Chiar nu vreau sa se repete "figura" ca și la kitul dl. Setal.
Se pare ca aproape de fiecare data "stārnesc furtuna"!!!
#34
Postat 06 June 2014 - 11:10 PM
#35
Postat 07 June 2014 - 09:20 AM
Citeaza
Citeaza
Citeaza
#36
Postat 08 June 2014 - 08:00 PM
desemenea ma intreb cum vine vopsit motorul. partea din fata pare alba/gri/rgintie, dar cilindrii ce culoare au, aluminiu sau ceva gun-metal? in pozele cu el nou pare sa fie culoare deschisa.
#37
Postat 08 June 2014 - 08:11 PM
Tot de prin poze si motoarele de la muzeu, cutoa reductorului este un gri albastrui, Cilindrii sunt nevopsiti, vopseaua impiedica recirea, ca atare ei sunt metal curat sau cel mult eloxat in negru, sau innegriti din cauza caldurii degajate. Cum spuneam aici: http://www.cartula.r...46/page__st__60 , in poze, partea de sus a cilindrilor se vede mai intunecata, iar cea de jos mai luminoasa, parca ar fi vorba de doua metale diferite. Totul nu este decit o iluzie optica, cilindrii sunt facuti in intregime din acelasi metal, doar ca, in partea de sus, aripioarele de racire fiind mai lungi, nu lasa sa patrunda lumina, de aceea acea zona pare mai intunecata. Am incercat sa simulez asta folosind doua culori, MM1404 Titanium in partea de sus si 1403 Magnesium jos.
#39
Postat 09 July 2014 - 07:16 PM
Spor!
Aceasta postare a fost editata de LiviuM: 09 July 2014 - 07:20 PM
#40
Postat 13 July 2014 - 01:14 AM
horia, la 06 June 2014 - 08:27 PM, a spus:
Referitor la aceasta macheta vrea sa fac o precizare avand o exeprienta anterioara.
In cazul carti Romanian Fighter Colours, am procedat la fel ca sin in cazul acestei macehete, am anuntat din timp si am strans bani in avans si cu rducere. A sosit cartea am dat-o si am mai comandat o serie mai mica. Apoi am mai comandat o serie si mi s-a spus ca aceasta carte s-a epuizat la editor, nu o mai au efectiv pe stoc. In Romania am vandut cam 150-180 de bucati. Cum s-a terminat carte parca a innebunit lumea, toti o vroiau cu disperare. Si azi ma cauta lume care vrea carte. Eu nu mai am nici pentru mine, am dat si exemplarul meu. Cat era disponibila abea vindeam din ea. Piata principala pentru aceasta carte nu a fost Romania. La fel si cu aceasta macheta, de 6 luni strang bani si anunt macheta, am reusit sa mai adaug 10 bucati la coletul care vine (doar 10 pentru ca si in cazul acesta piata principala nu este Romania) si vad ca lumea nu prea se inghesuie. Am rezervat cateva macheta pentru cateva magazine iar cele disponibile la mine mai sunt cateva (o parte sunt pastrate pentru obligatii). Pe cutie scrie LIMITED EDITION, deci nu mizati pe un al doilea transport sau o rebranduire a machetei. Daca vreti macheta acum e momentul, si repet, primul venit primul servit, nu tin machete deoparte.
Astea fiind spuse sa ne intoarcem la construire ei si la carcoteli strict in ceace priveste modelul.
Mai e pe Ebay.de, de acolo am luat-o.