O sa pun aici cateva din etape pe care pe care le consider utile celor care ase vor apuca de asa ceva vreodata.
Nu am pretentia ca ce fac eu este the ultimate ideea la subiectul asta dar cred ca macar voi elimina din necunoscute si voi scurta drumul spre o macheta buna.
Sunt multe modificari de facut.
Pentru TAB 77, ca la el ma refer, trebuie taiata de pe curtia BTR-ului in primul rand streasina aia laterala.
Dupa asta, linia aia laterala formata de intalnirea celor 2 planuri, trebuie continuata pana la capat (in spate)

Capacul soferului trebuie intors. Eu am profitat de balamalele date, am facut o lipitura acolo, dupa care am ras cu tot cu balamale si am intors.
In prealabil astupasem gaura.




Capacele care acopera motorul - la BTR sunt 3 la TAB 2. De fapt arata la fel dar sunt impartite altfel.
Am procedat in consecinta, taind un capac la jumate si lipind cele 2 jumatati la capacele ramase.
Bineinteles au trebuit tratate si gaurile, prin taierea puntilor despartitoare si relipirea uneia la mijloc.



Deocamdata m-am oprit aici cu TAB 77 si m-am apucat de varul mai mic si mai recalcitrant TABC 79.
Continuarea poimaine....Ca maine sunt angajat instalator si dup-aia zugrav.....Si mai pe seara invatator (pliant).