Me 109 G2 - Ioan Dicezare
#1
Postat 19 May 2014 - 06:34 AM
Cam asta a iesit:
#3
Postat 19 May 2014 - 08:58 AM
Ai scos ceva frumos dintr-un kit cu probleme.
Plus ca inmatricularea e frumoasa rau, fiind romaneasca.
Hobbyboss sunt intr-adevar un ciudat amestec. Mi se pare ca se imbina bine, au detalii destul de fine...dar si niste greseli de acuratete greu de iertat.
Spun asta pt ca si eu lucrez acum tot la un hobbyboss.
Stai linistit insa, se intampla si la case mai mari. Pentru cei care au asteptat cu sufletul la gura noul 109G6 1/48 al celor de la Eduard, lectura anumitor review-uri de pe net ii va readuce repede cu picioarele pe pamant.
Revenind la subiect insa, mie imi place.
Un frumos G2 romanesc.
Felicitari
#4
Postat 19 May 2014 - 06:15 PM
bogy, la 19 May 2014 - 06:34 AM, a spus:
Cam asta a iesit:
#7
Postat 19 May 2014 - 06:32 PM
#8
Postat 19 May 2014 - 06:54 PM
Fata de ce spunea 1-0-9 , mi se pare ca janta rotilor trenului principal trebuia sa fie neagra .
Eu ma gandesc sa inlocuiesc butucul si interiorul carlingii cu ceva de la Italeri .
Imi spui te rog care dintre G6 -urile de la HB dau aceasta inmatriculare ( ce m-a impiedicat sa inmatriculez unul asa a fost inscriptia " Hai fetito !" care pe G parca era usor diferita fata de E daca bine retin )?
Aceasta postare a fost editata de dany: 19 May 2014 - 06:59 PM
#9
Postat 20 May 2014 - 08:40 AM
"O singura observatie as avea. Avioanele astea cu numerele mici pe coada, aveau mai toate un model de camo particular pe aripi, anume niste benzi doar, relativ paralele... " - rugaminte - da-mi si mie schema de camuflaj ca sa corectez.
"crucile aveau alt format" - as vrea sa vad si o imagine cu tipul de cruce ca sa pot face corecturile de rigoare.
#12
Postat 22 May 2014 - 06:36 AM
Despre dungile pe aripi, au fost introduce in 1940, din mai 1941 au fost inutile fiind inlaturate la revizii.
Avioanele 109 G2, cele cumparate asamblate nu au purtat aceasta dunga, insa aveau M-ul cu terminatii orizontale la baza. Avionul tau face parte din cele montate la IAR in 1943-1944 si este imatriculat corect, sub WerkNr. romanesc exista inscriptionat si cel original de fabfrica constructoare.
Aceasta postare a fost editata de Radu-Dan: 22 May 2014 - 06:38 AM
#14
Postat 22 May 2014 - 08:24 AM
bogy, la 22 May 2014 - 07:44 AM, a spus:
Este o mica confuzie intre dungi de inmatriculare ( culoarea axei galbene) si petele de camuflaj care sunt niste benzi late.
Din fotografiile studiate toate avioanele G-2 asamblate la IAR au fost cu aceste benzi de camuflaj pe aripi
#15
Postat 22 May 2014 - 01:30 PM
bogy, la 22 May 2014 - 07:44 AM, a spus:
camuflajul pe fuselaj este RLM 76 light blue peste care s-a aplicat in maniera neregulata RLM 75 grauviolet.crucile corecte le gasesti in decalurile lui Radu Branzan sau Techmod care ofera inmatriculari complete pt 3 G-uri 2 romanesti printre care si avionul lui DiCezare
#16
Postat 07 June 2014 - 10:21 PM
Citeaza
Salut ,Sorin si scuze te rog , Bogy de poluare . Din ce am observat atat la avioanele noastre , dar in special la cele germane , se pare ca e invers , cu unele exceptii . Adica baza era o culoare inchisa cu sau fara petele de mascare ce compuneau camuflajul aripilor , peste care se venea cu nuanta cea mai deschisa . In acest caz petele arata " gazate" , se pierd unele in altele . In caz contrar , pete inchise pe fond deschis , acestea se delimiteaza foarte bine de fond .
Daca e necesar , am putea discuta asta intr-un topic separat , dedicat acestui detaliu .
Aceasta postare a fost editata de dany: 07 June 2014 - 10:35 PM
#17
Postat 08 June 2014 - 02:44 PM
dany, la 07 June 2014 - 10:21 PM, a spus:
Daca e necesar , am putea discuta asta intr-un topic separat , dedicat acestui detaliu .
Salut Dany.Este foarte posibil sa ai dreptate ,asa am decis si eu sa vopsesc macheta la care lucrez cu pete RLM 76 aplicate peste 75.