Stefan_M, la 15 June 2014 - 08:20 PM, a spus:
iata si ultimul update..cu vopseaua inca umeda pe ici si colo..cu 3 ore inainte de finish..macheta e cam gata.
Am grabit putin pasul, fapt ce a dus si la greseli (am rupt un tren de aterizare, am lasat o amprenta unde nu trebuia si inca vreo doua)..alt timp pierdut cu reparatii.
Cred ca o sa mai lucrez putin la ea, oricum, dupa atatea experimente, sper sa incep sa stapanesc unele tehnci si urmatoarele machete sa iasa mai bine. Aceasta mi-a si facut o multime de necazuri.
PS: decalurile sunt inca incretite de la solutie. Din cauza deadline-ului, a trebuit sa psotez asa.
In postul de ieri, am uitat sa zic ce am mai facut..sau cel putin am incercat:
-am mai lucrat putin la evidentierea panourilior. De fapt am incercat sa corectez. Ce se vedea urat, sau erau prea groase
-un pic de dry brushing argintiu pe la unele imbinari de panouri, colturi ca sa simulez vopseaua sarita/uzata (nu prea se observa din cauza blitzului..in realitate arata o idee mai bine decat in poze)
-pe vopsea am observat unele defecte de la vopsireea sau lacuriea anterioara, pe care le-am dat la o parte cu smilghel si am revopsit
-aplicat decaluri varianta Tarom. Intial vroam sa pun stelele dar dupa documentarul cu prima salvare cu elicopterul romaneasca, m-am razgandit. Plus ca YR-EMB-ul din documentar avea lipsa acealsi geam pe care l-am pierdut si eu. Deci rog juriul sa ia in consideratie si aceta dovada de acuratete istorica
Cam atat :)
Va salut si succes si celorlalti particiant...ului
Aceasta postare a fost editata de Stefan_M: 16 June 2014 - 11:31 AM