Am hotarat sa fac repede citeva din ele, pina nu le scoate Eduard :)
O sa incep cu cele mai simple, Spit mk.9c de la Airfix.
Un kit interesant.
http://www.model-mak...re-Mk.IX-C.html
Inauntru, niciun detaliu pe lateralele cockpitului, o podea si un scaun care ar putea fi lejer de carutza dar un pilot pervers care ar strange in mana pe ceva, dar n-are ce, pentru ca nu exista mansa, nici macar tablou de bord :)
Jambele turnate cu capacele rotilor...multe scurtaturi, dar la vremea aia parea o idee buna sa-mi iau 4.
Ideea mea era sa-mi fac un Mk8 american, din Italia,
unul israelian cu aripi tip e, taiate, unul egiptean din '48-49 si unul al circului polonez din Africa de nord (decalul din cutie - foarte misto de altfel)
Fiecare are mici particularitati de care trebuie sa am grija - tunuri pe interior sau exterior, nr de spitze de la roti, tipul filtrului de sub bot, tipul profundorului si al directiei etc.
Am inceput cu improvizarea unui cockpit cit de cit. Am copiat in rasina un tablou de bord si un scaun de la Aires , tunurile de la Master , ceva roti si am scraciuit lateralele cockpiturilor :
Ceva modificari la aripi:
Aici am beneficiat de veva piese ramase de la vechi kituri de la KP (foarte utile- capacele de tunuri, lansatoare de bombe etc)
Cel american e un 8, care prin urmare va avea coada lata (rasina de la Freightdog) si eleroane scurte.
La cel israelian am converit aripa in una de e, cu tunurile pe exterior.
Egipteanul e un c clasic, doar ca are tunurile tot pe exterior:
In final, cel polonez e un early, cu capace mari ca pentru 4 tunuri, profundoare vechi si priza fara filtru la carburator.
Interiorul a fost dat cu "interior green" de la white ensign, un wash cu "futush" si un dribrush rapid cu paste metalice de la agama si ceva praf, patinator de la agama. Scaunele cu un maro improvizat.
Ca sa nu se panicheze unii, trebuie sa admit ca toate astea s-au intimplat in 2012
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 30 April 2014 - 03:09 PM