Salut.
Problema vopsirii la interior a diverselor piese este destul de complexa.
O problema ar fi lipsa documentatiei.
O alta ar fi si ca exista posibilitatea ca pe parcursul vietii avionului sa se monteze alte piese...de la alte avioane, cu grade de uzura diferite, etc.
O alta este ca exista posibilitatea sa fi fost unele diferente intre diversele loturi de fabricatie, chiar de la bun inceput. Bf 109 era subcontractat la mai multi producatori, fapt ce a a dus la diferente (chiar daca subtile) intre seriile de acelasi tip, fabricate insa de diversi producatori.
Ideal ar fi, deci, sa ai referinte despre cum arata cockpit-ul F-ului lui Vati Molders. Si daca ai avea asa ceva, ar trebui sa stii daca apartin avionului pe care il reprezinti, pt ca tipii mai exotici ca Vati Molders aveau uneori mai multe aparate in acelsi timp
Evident, nimeni nu are asa ceva.
Nu pot deci sa-ti spun cum erau vopsite diversele subansamble din cocpit-ul F-ului lui Molders, pot in schimb sa-ti spun cum as face eu.
Eu as merge dupa pozele de referinta de care dispun si pe ce stiu in legatura cu subiectul.
Am observat ca tu si Z discutati de chestiuni diferite: BigZ ti-a spus de panoul electric (peretele din drapta, sub conducta galbena cu partea transparenta), tu zici ceva de ansamblul pas-gaz...care era in partea stanga.
Ti-am atasat 2 poze cu aceleasi piese, apartinand unui G2. Din cate stiu, sunt in conditie originala si apartin G2-ului capturat de britanici in Africa si care a zburat fara lucrari majore de restaurare pana in 1996 (parca), atunci cand a fost pus pe burta pe un camp. A fost apoi restaurat complet, ca la carte insa.
Pozele ne arata aceste piese (panoul electric si consola pas-gaz) inainte de restaurare. Sunt RLM 66. Eu pe varianta asta as merge...intre F2 si G2 nu au intervenit modificari in ceea ce priiveste culoarea de interior...ea a ramas RLM 66 pana la sfarsitul productiei in 45'.
Toate cele bune,
Aceasta postare a fost editata de RocknRolla: 12 May 2014 - 01:17 PM