Iar-317 Airfox
#21
Postat 28 June 2006 - 04:56 PM
Pe de alta parte insa, vin si eu sa intreb... Oare problema e doar de o parte sau defapt lucrurile sunt un pic diferite si mult mai complicate?
Altfel spus, cati dintre voi au vrut sa faca ceva si au fost trimisi la plimbare? Poate ar trebui totusi incercat ceva concret, pornind cu "nu cat e mentalitatea asta la muzeu" nu se ajunge departe. Si tot o problema de mentalitate e in fond cand se spune "nu se poate schimba nimic"...
#22
Postat 28 June 2006 - 07:01 PM
wurger, la Jun 28 2006, 01:13 PM, a spus:
este adevarat ca fabricile nu te ajuta cu nimic. la IAR daca vrei sa vezi arhiva de poze cu IAR-37,38,39/80,81 sau alte avioane din perioada testelor sau a reparatiilor nu se poate fiindaca sunt SECRETE desi razboiul s-a terminat de 60jde ani.
#23
Postat 28 June 2006 - 07:13 PM
BYE!
Gopo
#25
Postat 29 June 2006 - 05:08 PM
Wurger, a propus sa ne intalnim si sa mergem incorpore la Muzeu si sa vedem ce putem face. De acord, dar eu vin cu urmatoarea propunere:
- SA STABILIM DE COMUN ACORD aici pe site, O ZI si O ORA si UN LOC de INTALNIRE unde sa discutam si sa vedem CARE, CE si CUM putem face ceva pentru ca aceasta "Vulpe" sa ajunga acolo unde ii este locul, la Muzeul Aviatiei si eu, Narcis ma angajez,ca de buna voie si nesilit de nimeni ( doar de pasiunea pentru Aviatie ) ca in momentul in care avem toate partile componente ale "Vulpii" ( fuselajul, grinda de coada, ampenajul orizontal si stabilizatoarele, BRS, BRP, pale elici, motorul, capotele, etc. ) sa asamblez aceasta " Vulpe " la scara 1/1 doar ca macheta statica.
Sper sa ne intalnim, sa ne cunoastem si sa ajungem la un consens. Toate cele bune.
#26
Postat 29 June 2006 - 05:21 PM
Poate ar trebui scoasa de la naftalina ideea asociatiei... Propun sa trecem si in statut :)))
#27
Postat 30 June 2006 - 09:05 AM
Ufffff, $%^$ it! Ce na%&a ca nu castig potu' al' mare la 6 din 49!
Cred c-am mai spus (vanare de vant) ca mai sunt si alte multe, foaaaaaaaaaaaarte multe chesti, care, istoric - vorba lu'..., se duc de rapa!
:hammer: Suntem prea mici pentru un razboi atat de mare!
Aceasta postare a fost editata de eugen: 30 June 2006 - 09:15 AM
#28
Postat 30 June 2006 - 09:16 AM
Arkadi, la Jun 29 2006, 06:21 PM, a spus:
Poate ar trebui scoasa de la naftalina ideea asociatiei... Propun sa trecem si in statut :)))
Asta era un bun prilej pentru "ezerccitarea" fonctiunii asociatiei, apropos de ce facem cu ea. :-?
Eu mai mult sa zic nu vreau, dar retineti ca
"strong is the one with whom the friends are" JM Yoda, pe cand se gandea la cluburi!!! :hammer:
#29
Postat 01 October 2006 - 02:55 PM
Citeaza
E de vanzare: http://www.billausti...825/index.shtml
#33
Postat 22 November 2007 - 02:53 PM
zapacitu, la 1 Oct 2006, 14:55, a spus:
E de vanzare: http://www.billausti...825/index.shtml
Revenind la link-ul pus de zapacitu, avionul ce apare acolo este de fapt o modificare a IAR-823 Pelican(mai de graba se pare ca e vorba de o inlocuire a motorului), numita Triumph, si nu IAR-825 Triumf. Vedeti:
Aceasta postare a fost editata de George_nkl: 22 November 2007 - 02:57 PM
#35
Postat 22 November 2007 - 03:42 PM
Eurofighter, la 22 Nov 2007, 15:05, a spus:
Ai dreptate, nu m-a ajutat mintea. Pentru clarificare postez in continuare o poza cu IAR-823 si apoi una cu IAR-825 Triumf.
Aceasta postare a fost editata de George_nkl: 22 November 2007 - 03:44 PM
#36
Postat 22 November 2007 - 07:48 PM
George_nkl a spus:
Salut,
Lucrurile sunt de fapt mult mai simple decat credeti. Industria Aeronautica Romana ajunsese extrem de saraca in deceniul 9 al secolului 20. IAR-825 Triumf si IAR-831 Pelican sunt declinari succesive ale uneia si aceleasi celule. Altfel spus, nu au existat concomitent aceste doua aparate, ci unul provine din modificarea celuilalt (unica celula 831 a devenit, prin remotorizare, 825). Confuzia IAR-823 Pelican provine de la simplul fapt ca, initial, proiectul avionul de scoala si antrenament "cu locuri in tandem" s-a numit "823 B" - motivat, pe buna dreptate, de faptul ca folosea o mare parte din elementele de structura ale 823-ului.
Cu speranta ca nu se va face ras pe seama personajul ochelarist ce polueaza silueta avionului, postez o poza cu 831 Pelican (n-am furat-o de nicaieri).
mack
#37
Postat 22 November 2007 - 11:18 PM
mack, la 22 Nov 2007, 19:48, a spus:
Lucrurile sunt de fapt mult mai simple decat credeti...
De fapt dupa ce am postat toate aceste poze la un loc, am putut constata si eu ca exceptind configuratia partii anterioare a fuzelajului, conditionata de diferitele motoare folosite in fiecare dintre cele "trei" tipuri (Triumph, Pelican, IAR-825 Triumf), nu prea exista mari diferente intre ele. Una ar fi ca partea mobila a cupolei este dintr-o bucata la IAR-825 Triumf, iar din doua la celelalte doua. Asta mi s-a parut interesant pentru ca pina astazi, am crezut ca IAR-825 Triumf, a fost un avion foarte diferit fata de Pelican. Dupa cite a scris si Mack s-au cam clarificat lucrurile.
P.s. : foarte interesanta poza
Aceasta postare a fost editata de George_nkl: 22 November 2007 - 11:20 PM
#38
Postat 22 November 2007 - 11:52 PM
mack
#39
Postat 23 November 2007 - 02:07 AM
mack, uite ca am dres-o un pic: fara scame si cu niste contrast pe lang un sharp cu KPT6 aaah, si fara personaj
#40
Postat 23 November 2007 - 09:09 AM
Citeaza
Eu zic sa fii cu mare bagare de seama, s-ar putea ca in aceasta noua forma, imaginea sa devina atractiva "colectionarilor de folclor tehnic" :).
Lasand gluma la o parte, ai facut o treaba buna.
mack