Iar-317 Airfox
#63
Postat 10 December 2007 - 10:38 AM
Nu e vorba de nici o erijare aici. De fiecare data cand a venit cate un nou entuziast s-a mai avansat nitel. Poate ca nu se va finaliza treaba cu initiativa ta, dar sunt convinsa ca inca un pas se va face. Fiecare pas a fost valoros si asa va fi pana la finalizare.
15 decembrie 2007
Bafta!
Mikoian_Gurievici, la 10 Dec 2007, 09:44, a spus:
cand e urmatoarea intalnire?...chiar as vrea sa vin si eu
15 decembrie 2007
Bafta!
#68
Postat 17 December 2016 - 08:06 AM
Cand cineva de la muzeu va lua taurul de coarne, va adduce un motor dintr-o unitate de aviatie - asta pana nu sunt valorificate in circuitul economic, apoi sa treaca la montarea lui si a celorlalte elemente, asa este doar un cadavru.
Salariat la muzeu nu insemana prezenta zilnica, semnarea condicii si folosirea cardului o data pe luna, insemna activitate de cercetare - publicare, reconditionare artefacte.
IAR-317 nu este singurul aparat cu handicap de care nu se ocupa nimeni. Raspunde cineva de situatia in care se afla IL-28-ul abandonat la Otopeni, IL-10, La-9 si Mi-4 distruse in muzeu?
Ma opresc aici cu comentariul, dupa atatia ani m-am convins ca nu se va schimba nimic, sa dea Dumnezeu sa ma insel.
Salariat la muzeu nu insemana prezenta zilnica, semnarea condicii si folosirea cardului o data pe luna, insemna activitate de cercetare - publicare, reconditionare artefacte.
IAR-317 nu este singurul aparat cu handicap de care nu se ocupa nimeni. Raspunde cineva de situatia in care se afla IL-28-ul abandonat la Otopeni, IL-10, La-9 si Mi-4 distruse in muzeu?
Ma opresc aici cu comentariul, dupa atatia ani m-am convins ca nu se va schimba nimic, sa dea Dumnezeu sa ma insel.
Aceasta postare a fost editata de Radu-Dan: 17 December 2016 - 08:09 AM