Iar-317 Airfox
#2
Postat 24 June 2006 - 08:13 PM
gopo, la Jun 24 2006, 07:53 PM, a spus:
Da drumul la poze pe cristian2marin@yahoo.com si gasesc eu o solotie sa le postez.
Bafta!
#3
Postat 25 June 2006 - 06:22 AM
Arata ca o vulpe oparita, naparlita, fara coada ... vai mama ei!
Bafta!
#5
Postat 25 June 2006 - 07:24 PM
#6
Postat 25 June 2006 - 08:30 PM
Acum ca am lamurit-o pe asta sa trecem la cealalta. Nu sunt sigur ca dl.Sandachi si-a facut corect temele, sau a fost dezinformat. Sincer, inclin catre a doua varianta. Cand au fost facute pozele (martie 2005) cele doua epave se aflau in aceeasi magazie cu cele cateva Ka-uri 26 si 126, dupa colt de intrarea spre sala pilotilor. Poti sa-i spui dlui Sandachi ca cei din conducerea fabricii de Ghimbav se pare ca habar nu au de existenta epavelor.
Nu garantez ca in anul ce s-a scurs de atunci nu s-a mai intamplat nimic.
Sincer, cred ca as putea sa ma interesez pe la fabrica. Mi-ar place sa vedem la Muzeul Aviatiei un Airfox reconditionat.
BYE!
Gopo
#7
Postat 25 June 2006 - 09:41 PM
#8
Postat 26 June 2006 - 11:41 AM
Ai oarecum dreptate cu petele bej de pe dreapta. Dar in opinia mea petele difera doar ca forma, nu ca pozitionare, ceea ce ma duce cu gandul la o revopsire.
In ceea ce priveste care prototip a zburat, care a fost prezentat pe afara etc. se pare ca am vorbit cu oameni diferiti, si fiecare stia ceva-ceva. Eu unul am vorbit cu ''taticul'' pilotilor de incercare din fabrica, nea Puiu Randiteanu si cu inca vreo 3 mesteri batrani de pe acolo. Nu vreau sa spun ca eu si numai eu am dreptate.
Parerea mea sincera este ca din astfel de confruntari de idei putem afla adevarul despre Airfox, un capitol al Aviatiei Romane mult prea putin atins.
Bafta!
Gopo
#10
Postat 26 June 2006 - 07:51 PM
Pentru Horia: ai avut dreptate, nu seamana petele bej. Insa, asa cum am promis m-am mai interesat pe la Brasov, cat am reusit prin telefon. Mi s-a reconfirmat ca in pozele mele este ceea ce a fost proto. 1, cel care a zburat si a fost prezentat la Le Bourget, si care a fost revopsit cel putin odata. De Anglia nu stiau nimic, dar asta nu inseamna ca nu a fost vreun proto. si pe acolo. Totusi, mie mi s-a spus ca proto.2 nu a fost terminat niciodata.
Tot pentru Horia: ii poti sugera dlui Sandachi sa inceapa un demers, ceva, pe la Brasov pentru epave, si inca unul pe la SMFA pentru partile lipsa (coada, trenul, rotoarele, transmisia, motorul etc. erau de Alouette) ca au destule depozitate pe la Ianca. Oricum, dansul are mult mai multa trecere pe la sefi decat oricare dintre noi.
BYE!
Gopo
#11
Postat 26 June 2006 - 09:01 PM
Daca mai ajungi la fabrica sau mai suni pe acolo intreaba ce s-a intamplat cu IAR 825 Triumph, si daca ti se spune ca a fost casat sa nu-i crezi, el a ajuns in proprietatea unui colectionar american desi era trecut in inventarul fabricii ca "prototip".
#13
Postat 27 June 2006 - 02:03 PM
#14
Postat 27 June 2006 - 02:16 PM
narcis, la Jun 27 2006, 02:03 PM, a spus:
Bine ai venit, Narcis!
Rezolvarea la problema cu postatul pozei se afla pe prima pagina din topic
Citeaza
crios, la Jun 24 2006, 08:13 PM, a spus:
gopo, la Jun 24 2006, 07:53 PM, a spus:
Da drumul la poze pe cristian2marin@yahoo.com si gasesc eu o solotie sa le postez.
Bafta!
Bafta!
#15
Postat 27 June 2006 - 06:53 PM
#17
Postat 28 June 2006 - 02:13 PM
Dl. Dan Antoniu spunea la lansarea cartii dumisale ca fabricile de avioane au fost singurele care nu i-au dat concursul in documentare (spre deosebire de arhive).
Eu cred ca daca vor intlege ca sunt mai mult de 50 de persoane care stiu de prototipurile care zac si se deterioreaza prin hangare ar putea avea o umbra de jena in a mai astepta colectionarul minune care sa le dea un comision gras (sau poate chiar pretul intreg) pe prototipurile "CASATE".
Chestia cu campania ar trebui sa fie valabila pentru toti cei de aici, nu numai pentru cei cu dragoste de elicoptere.
SA FIM CA RAIA (scabia) ! :hammer:
#18
Postat 28 June 2006 - 02:45 PM
PS: am despartit subiectul, Gopo, discutia despre Airfox merita subiect separat
#20
Postat 28 June 2006 - 04:27 PM
Ganditi-va cate locatii a schimbat Muzeul Aviatiei de cand s-a deschis? Si altele. Lucruri marunte care ne fac viata mai frumoasa si care parerea mea, ar trebui sa ne de-a de gandit.
Imi doresc, la fel ca si dvs sa avem aceasta "Vulpe" in Muzeu dar nu cred ca va fi posibil atata timp cat acolo exista alta mentalitate.
Am sa incerc sa va arat 2 poze cu un avion care merita sa stea la Muzeu nu abandonat pe un Aerodrom Militar.
Nu am nimic cu dl. Sandachi dar cred ca ceea ce am spus aici este adevarat, multi dintre dvs ati fost acolo, ati vazut si facut poze acolo.
Cum arata un Muzeu al Aviatie in alte tari ?
Toate cele bune.