Machete in lucru 1:72
#5
Postat 31 March 2014 - 04:10 PM
LiviuM, la 31 March 2014 - 09:34 AM, a spus:
Spor sa ai, sunt machete pe care le am si eu, si ma bucur sa stiu ca le mai lucreaza si altii. La Hs-129B2 sa ai grija la esapamente.
multumesc,parca erau cele scurte?
Romi, la 30 March 2014 - 06:07 PM, a spus:
Savoia imi place.
astept sa fie "cu finalizare"
astept sa fie "cu finalizare"
sper ca in doua saptamani safie gata
#6
Postat 31 March 2014 - 06:55 PM
Am si eu Savoia, nu destul curaj sa ma apuc de el...
Zi-mi te rog, ai inlocuit elicele ? Par alta culoare. E vreo problema cu cele din cutie?
Poate mai dai detalii cu privire la constructia acestui kit, foarte popular dar nu foarte construit.
Tine-ne la curent :)
Zi-mi te rog, ai inlocuit elicele ? Par alta culoare. E vreo problema cu cele din cutie?
Poate mai dai detalii cu privire la constructia acestui kit, foarte popular dar nu foarte construit.
Tine-ne la curent :)
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 01 April 2014 - 07:41 AM
#7
Postat 31 March 2014 - 09:58 PM
1-0-9, la 31 March 2014 - 06:55 PM, a spus:
Am si eu Savoia, nu destul curaj sa ma apuc de el...
Zi-mi te rog, ai inlocuit elicele ? Par alta culoare. E vreo problema cu cele din cutie?
Poate mai dai detalii cu privire la constructia acestui kit, foarte popular sar nu foarte construit.
Tine-ne la curent :)
Zi-mi te rog, ai inlocuit elicele ? Par alta culoare. E vreo problema cu cele din cutie?
Poate mai dai detalii cu privire la constructia acestui kit, foarte popular sar nu foarte construit.
Tine-ne la curent :)
elicile din cutie sunt pentru varianta B-1 motor JUMO 211F cu pala mai lata,aceleasi la ambele kit-uri.pentru varianta B,cea pe care o am eu elicea care echipa motorul JUMO 211 D era metalica si era mai subtire ,cum se poate vedea si in poze.am ales sa fac Savoia nr 155 care nu are botul retezat .Da elicile sunt din cutia cu surplusuri un pic modificate ca lungimea palei si a profilului (pe vremuri echipau un B -17).in rest este un kit destul de dificil de montat ,cel putin montajul iteriorului (cockpit) este foarte dificil ,ampenajul orizontal cu probleme 'partile transparente nu se potrivesc deloc ,trebuie multa rabdare si chit.In plus nu sunt lamurit cu nuantele pe care le propun pentru vopsire cei de la Azur.
#11
Postat 01 April 2014 - 12:41 PM
1-0-9, la 01 April 2014 - 09:15 AM, a spus:
Dornierul M se poate oare "scoate" si din K-ul de la RS?
se pare ca singura diferenta este botul lung ,dar la cum este conceput kit-ul daca ai cumva botul variantei M (chiar si unul de la vechiul Airfix) ai rezolvat problema
#18
Postat 04 May 2014 - 07:38 PM
O mica mentiune pentru Henschel...e posibil ca numarul sa fi fost redat eronat de Italeri. In realitate avioanele Gr. 8 Asalt aveau numere albe, din cite stiu. Oricum, ai reusit sa "rezolvi" cu succes o vopsire tare dificila, in care e foarte greu de imbinat corectitudinea si estetica.
#19
Postat 04 May 2014 - 08:18 PM
Hs 129, numarul 120 galben, a apartinut comandantului escadrilei 41 asalt lt.av. Lazar Muntean. Exista o poza cu acest avion in camunflaj de iarna si in flacari din pacate din incidenta spate, lateral-stanga, unde se vede clar ca numarul 120 nu este alb, iar nuanta aduce extrem de mult cu galbenul de pe crucea lui Mihai de pe fuselaj. Cum o sa gasesc poza o sa o postez aici.