Salut,
M-am apucat demult de aceasta conversie pornind de la kitul Pavla de UT-1.
Unde am ajuns pana acum:
- am decupat cockpitul (piesa de sus, piesa de jos este inca in configuratia initiala)
- am reprezentat structura interioara a fuselajului (conform documentatiei)
- am vopsit interiorul am evidentiat cu putin argintiu, am inchis fuselajul, am ajustat coama si deriva; am adaugat doua panouri (parafoc si suportul plansei de bord)
La final trebuie sa iasa (daca are sa iasia) cam asa ceva:
Ganduri bune,
mack
Pagina 1 din 1
Iakovlev Ia-21 / UT-21 conversie 1/72
#4
Postat 25 March 2014 - 10:09 PM
BMF, la 25 March 2014 - 09:09 AM, a spus:
...
1/72...un avion asa mic...cred ca-i cat o unghie!
...
1/72...un avion asa mic...cred ca-i cat o unghie!
...
Intr-adevar, este mic; acesta-i si motivul pentru care la unele imagini am folosit ca fundal o coala de hartie milimetrica (linii subtiri la 1 mm, linii groase la 10 mm).
Restul interiorului se vrea fara pretentii: scaun cu centuri, mansa, palonier, plansa de bord. Am sa merg pe inspiratia de moment si pe ce-mi cade in mana.
Revenind la constructie, m-am gandit mult cum sa construiesc capotajul motorului. N-aveam o solutie satisfacatoare pana in momentul in care cautand cu totul altceva in cutia cu "maimute" am dat peste o piesa de la un Caudron-Renault C714 (kit Mikro-ZTS 1/72) - mai precis piesa anterioara a capotajului motor. Forma-i acceptabila, la fel si dimensiunile. Nu mai trebuia decat sa gasesc cu ce sa "umplu" spatiul dintre aceasta piesa si restul fuselajului de UT-1.
Intr-o prima etapa am construit o structura primara din 3 piese trapezoidale (polistiren de 0,8 mm); structura pe care-am lipit-o cum se vede in pozele de mai jos.
Urmeaza capota superioara (si aici cred ca poate sa ma ajute acelasi Caudron Renault C714). Dupa fixarea planurilor voi adauga capota inferioara (polistiren de 1,5 mm) iar la final cele 2 capote laterale "definitive" (polistiren de 0,3 mm; ce se vede in poza este doar un sablon gros de 0,8 ).
Mai vedem
Arata acest topic
Pagina 1 din 1