BMF, la 25 March 2014 - 09:09 AM, a spus:
...
1/72...un avion asa mic...cred ca-i cat o unghie!
...
Intr-adevar, este mic; acesta-i si motivul pentru care la unele imagini am folosit ca fundal o coala de hartie milimetrica (linii subtiri la 1 mm, linii groase la 10 mm).
Restul interiorului se vrea fara pretentii: scaun cu centuri, mansa, palonier, plansa de bord. Am sa merg pe inspiratia de moment si pe ce-mi cade in mana.
Revenind la constructie, m-am gandit mult cum sa construiesc capotajul motorului. N-aveam o solutie satisfacatoare pana in momentul in care cautand cu totul altceva in cutia cu "maimute" am dat peste o piesa de la un Caudron-Renault C714 (kit Mikro-ZTS 1/72) - mai precis piesa anterioara a capotajului motor. Forma-i acceptabila, la fel si dimensiunile. Nu mai trebuia decat sa gasesc cu ce sa "umplu" spatiul dintre aceasta piesa si restul fuselajului de UT-1.
Intr-o prima etapa am construit o structura primara din 3 piese trapezoidale (polistiren de 0,8 mm); structura pe care-am lipit-o cum se vede in pozele de mai jos.
![Imagine atasata: 203.jpg](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_03_2014/post-79-0-47137200-1395777797_thumb.jpg)
Urmeaza capota superioara (si aici cred ca poate sa ma ajute acelasi Caudron Renault C714). Dupa fixarea planurilor voi adauga capota inferioara (polistiren de 1,5 mm) iar la final cele 2 capote laterale "definitive" (polistiren de 0,3 mm; ce se vede in poza este doar un sablon gros de 0,8 ).
Mai vedem