Salut prieteni,
De fiecare data cand postez ma gandesc cu placere la toti prietenii pe care ii cunosc si impartasesc aceasta pasiune minunata.
Cu ocazia intalnirii lunii martie de la HB Bistro au fost prezentate si urmatoarele machete respectiv figurine :
- macheta Sdkfz 222 la scara 1/72 este inceputa si existenta in stadiul din fotografii inca de acum 3 ani. Intentionez ca aceasta macheta sa faca parte
dintr-o mica diorama. La pictarea ei am folosit toate tehnicile de pictare si invechire cunoscute de mine la vremea respectiva;
- macheta Dragon 1/72 Pz IV este pictata in stilul curat si cu putine efecte de invechire;
- macheta Ford Sedan marca Monogram 1/24 este parte a unei noi pasiuni de 2-3 ani la care a avut un rol important in dezvoltarea ei un cunoscut
modelist din domeniul automobilelor ruginite Dr. Cranky's din faimosul lui Lab-Rat-ory.
In aceeasi masura m-au impulsionat pozitiv si machetele prezentate de prietenul nostru Florin Manea pe care sper ca aceasta postare il gaseste bine si sanatos;
- macheta Hobby Boss 1/35 Leopard prototip este in acest stadiu de 4 ani. Deci multe machete incepute si inca neterminate. Acum cand febra pasiunii
pentru vehicule si figurine din perioada de final WWII si poate dintr-un posibil razboi WWII prelungit pana in 1947, aceasta macheta a intrat din nou in prioritatile mele. La aceasta macheta am folosit senile friulmodel invechite partial cu un produs AK Interactive care creaza efectul de rugina, teava metalica marca RB Model si fotoincizia Voyager aferenta modelului;
- figurinele Dust 1/48 au fost postate pentru a fi prezentate la stadiul direct din cutie ca apoi sa le apreciati in stare pictata;
Apreciez eforturile tuturor modelistilor care incep proiecte noi si ne impartasesc din optimismul lor privind acest deosebit hobby,
Cu stima
TTD
Intilnirea lunii martie de la HB Bistro
#22
Postat 31 March 2014 - 08:11 PM
Salut prieteni.
Nu am rezistat tentatie sa nu prezint cateva date istorice referitoare la locomotiva argintie expusa cu ocazia intalnirii lunii martie de la HB Bistro :
- Locomotiva Rivarossi KPEV P10 2811 ElberfeldIarasi o locomotiva deosebita, formula rotilor 141, Mikado, pentru trenuri de calatori, seria P10 a KPEV.Abrevierea KPEV(Koniglich Preussische Eisenbahn-Verwaltung) este folosita, in mod gresit, cam din anii 70. Potrivita ar fi denumirea Preussische Staatseisenbahnen, Caile Ferate Prusiene de Stat.Macheta este fabricata de Rivarossi, din 1997, la scara 1 :87.Originalul a fost fabricat de firma A. Borsig, in 1920, la fabrica Berlin-Tegel. Seria de 10 locomotive, numerotate 2819-2819 a fost repartizata la KED (Konigliche EisenbahnDirektion) Elberfeld. Elberfeld a fost unul din cele patru orase care, din 1929, au format orasul Wuppertal, celebru pentru trenul suspendat care circula si acum, in varianta modernizata.Vopsirea originala a fost cu totul speciala, in gri-aluminiu, cutia de fum fiin vopsita in clasicul negru. De ce oare aceasta abatere de la regulile prusace de vopsire a locomotivelor ? Simplu, daca ne uitam atent la placuta oval a fabricantului si citim numarul de fabricatie : 11 000, deci este cea de-a 11 000-a locomotiva fabricata de Borsig. A fost ceva special, dar ganditi-va, era anul 1920 si in Germania mai erau si alti mari fabricanti de locomotive…Cateva date tehnice :-lungimea peste tampoane 22 890 mm-viteza maxima 110 km/ora-masa in serviciu (fara tender) 110,4 toneLa final, dupa in cadrarea in seria 39 a DR, ca 39 002, isi sfarseste zilele, dupa inlocuirea cazanului, in DDR ca locomotiva 22 056.
Cu stima
TTD
Nu am rezistat tentatie sa nu prezint cateva date istorice referitoare la locomotiva argintie expusa cu ocazia intalnirii lunii martie de la HB Bistro :
- Locomotiva Rivarossi KPEV P10 2811 ElberfeldIarasi o locomotiva deosebita, formula rotilor 141, Mikado, pentru trenuri de calatori, seria P10 a KPEV.Abrevierea KPEV(Koniglich Preussische Eisenbahn-Verwaltung) este folosita, in mod gresit, cam din anii 70. Potrivita ar fi denumirea Preussische Staatseisenbahnen, Caile Ferate Prusiene de Stat.Macheta este fabricata de Rivarossi, din 1997, la scara 1 :87.Originalul a fost fabricat de firma A. Borsig, in 1920, la fabrica Berlin-Tegel. Seria de 10 locomotive, numerotate 2819-2819 a fost repartizata la KED (Konigliche EisenbahnDirektion) Elberfeld. Elberfeld a fost unul din cele patru orase care, din 1929, au format orasul Wuppertal, celebru pentru trenul suspendat care circula si acum, in varianta modernizata.Vopsirea originala a fost cu totul speciala, in gri-aluminiu, cutia de fum fiin vopsita in clasicul negru. De ce oare aceasta abatere de la regulile prusace de vopsire a locomotivelor ? Simplu, daca ne uitam atent la placuta oval a fabricantului si citim numarul de fabricatie : 11 000, deci este cea de-a 11 000-a locomotiva fabricata de Borsig. A fost ceva special, dar ganditi-va, era anul 1920 si in Germania mai erau si alti mari fabricanti de locomotive…Cateva date tehnice :-lungimea peste tampoane 22 890 mm-viteza maxima 110 km/ora-masa in serviciu (fara tender) 110,4 toneLa final, dupa in cadrarea in seria 39 a DR, ca 39 002, isi sfarseste zilele, dupa inlocuirea cazanului, in DDR ca locomotiva 22 056.
Cu stima
TTD