Forum Machete,Modelism,Hobby: Grumann F8F-1 Bearcat - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Grumann F8F-1 Bearcat Hobbyboss 1/48

#21 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2014 - 09:59 AM

Mici progrese.

Sunt de-a dreptul uimit de cum au mers lucrurile pana acum. Am reusit sa lucrez (chiar daca doar cate putin) aproape in fiecare seara...ceea ce la mine e neobisnuit...de obicei am timp maxim o seara-doua pe saptamana..in fine.

Am detaliat partial peretii transversali ai compartimentului motor. Pe panoul parafoc am figurat o parte din fire si cabluri...plus niste recipiente pe-acolo. Chestii mai mult generice...nu ma apuc sa fac exact ca in pozele de referinta, in primul rand pt ca sunt prea putine (pozele) si nu-mi permit sa imi dau seama cu exactitate de intreg aranjamentul, apoi pt ca zona va fi foarte putin vizibila (doar prin baia trenului de aterizare!) si prin urmare nu ma intereseaza neaparat o detaliere foarte conforma cu realitatea, ci mai degraba sa dau un aspect "busy" unui loc care, daca il lasam cum il dau cei de la Hobbyboss, ar cam fi fost un fel de gaura neagra.
In mod similar am procedat cu peretele opus panoului parafoc, care a primit un fel de reprezentare (destul de grosiera si de fantezista) a partii din spate a motorului. Dupa acelasi principiu cu panoul parafoc.
Mai este de lucru muult aici...si de vopsit detalii, si de adaugat niste rezervoare (astea sunt singurele detalii oferite de Hobbyboss)...apoi toata tubulatura, cablaraia si matzaraia interna, pe care inca nu am o idee clara despre cum si in ce ordine le voi adauga. Mai trebuie adaugata si partea inferioara a batiului motorului, foarte vizibila si despre care retarzii de la hobbyboss au hotarat ca nu este necesara. Am dat deja gaurile necesare in acest sens.

Am facut si niste probe cu cupola peste cockpit, sa vad cum arata. Cupola e destul de groasa si distorsioneaza partea vizibila a interiorului. Dar totusi , ce e mai colorat pe-acolo se va mai vedea.
Cupola avea o dunga de plastic pe mijloc. Care dunga desigur ca nu trebuia sa existe. Am uitat sa fac poze. Am inlaturat-o cu smirghel...de la 600 la 3000...aploi am frecat nitel cu mr surfacer compound d-ala 8000...apoi frecat cu ceva bumbac...apoi baie de future iar acum nu se mai vede nicio urma.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 16.jpg
  • Imagine atasata: 17.jpg
  • Imagine atasata: 18.jpg
  • Imagine atasata: 19.jpg
  • Imagine atasata: 20.jpg
  • Imagine atasata: 21.jpg
  • Imagine atasata: 22.jpg
  • Imagine atasata: 23.jpg


#22 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2014 - 11:00 AM

Cam asa ma gandesc sa fac bratele inferioare lipsa ale batiului motor.

Cu niste ace de seringa, care vor fi ulterior taiate pe dimensiune si vopsite.
De fapt, le-am vopsit inainte, dar vopseaua se cojeste la cea mai mica solicitare mecanica. Cu toate ca am dat inainte cu Gunze Mr. Metal Primer...:blink:

Oricum, voi revopsi acele dupa pozitionare.
Am mai vopsit unele detalii pe panourile transversale ale compatrimentului motor...am pus si cele 2 rezervoare conform instructiunilor.
Am mai dat niste gauri pe-acolo, am dat cu ceva lacuri de protectie si un wash de la Mig (Oil&grease mixture).
In seara asta sper sa reusesc sa montez bratele batiului. Apoi voi trece la montat cablaraie si tevaraie...

Toate cele bune,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 24.jpg
  • Imagine atasata: 25.jpg
  • Imagine atasata: 26.jpg
  • Imagine atasata: 27.jpg
  • Imagine atasata: 28.jpg


#23 Useril este offline   axor 

  • Needs A Life Outside What-If
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Interests:What If - Sci Fi - Aero

Postat 03 March 2014 - 11:36 AM

Nu-mi place avionul asta dar se pare ca tu faci o treaba buna acolo.
Imagine postata

#24 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 03 March 2014 - 12:39 PM

Firele trase mi se par cam prea groase, nu sunt in scara. In rest arata bine!

#25 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2014 - 10:06 AM

Vezi postareaaxor, la 03 March 2014 - 11:36 AM, a spus:

Nu-mi place avionul asta dar se pare ca tu faci o treaba buna acolo.
Imagine postata


Salut Axor.
Sa stii ca si relatia mea cu cazanele astea americanesti este una "complexa". Le-am luat initial doar ca sa-mi fac mana pe ele...astfel incat atunci cand ma apuc de alea "de suflet" (adica ale tipilor from the dark side :punk:) sa fiu cat-de-cat mai sigur pe mine.
De-asta fac acum radiale americane. Culmea este insa ca tot minunandu-ma cat de mari si de patrate sunt, au inceput sa-mi placa.
Asa ca acum parerea mea despre ele este ca sunt atat de urate, incat sunt de-a dreptul frumoase :crazy:.
Au si ele farmecul lor - dar totul se rezuma evident la o chestiune de gusturi.


Citeaza

Firele trase mi se par cam prea groase, nu sunt in scara. In rest arata bine!


Tibi,

Daca te referi la firele de pe panoul parafoc, ai dreptate intr-o anumita masura.
Insa unele dintre aceste chestiuni figurate de mine acolo nu erau niste simple cabluri electrice, ci mai degraba circuite hidraulice. astea-s putin mai groase - sau cel putin asa ar trebui.
Oricum, ele au fost figurate in mare parte cu sarma de 0.3. Mai aveam ca alternativa fir de plumb de 0.2...poate ar fi trebuit sa folosesc, insa mi-am spus ca mare lucru din panoul parafoc nu se va mai vedea anyway.

Apropo de grosimea unor cabluri/conducte la acest model...vor urma unele si mai barosane.
Am atasat 2 poze. Se poate vedea acolo cam ce grosimi aveau unele conducte/cabluri/circuite...ca pe mana, fratilor... :huh:

Toate cele bune,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 29.JPG
  • Imagine atasata: 30.jpg


#26 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 04 March 2014 - 10:46 AM

Poate daca trageai si fire de 0,2 ar fi aratat mai realist. Never mind! Oricum nu se va mai vedea mare lucru cind macheta este inchisa. :drinks:

#27 Useril este offline   pruteanucristian 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 77
  • Inregistrat: 24-February 14
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2014 - 11:41 AM

Mie unul imi place ce ai facut pana in acest moment, bravo! Cat despre frumusetea "trabucurilor" astea americane, si mie imi plac, au un farmec aparte. De abia astept sa vad cum iese,

#28 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 05 March 2014 - 10:02 AM

Multumesc, baieti.

Intre timp am reusit sa completez batiul motor cu piesele lipsa.
Am folosit ace de seringa de 0.8mm. Pe care le-am trecut prin gaurile date in prealabil, le-am lipit cu superglue apoi le-am retezat la capete.
Acum tot ansamblul compartimentului motor este rigid si nu mai poate fi demontat. Chestie care are un mic impact asupra potrivirii generale al ansamblului compartiment motor - cockpit, in momentul in care incerc inchiderea fuselajului (la rece).
Adica jumatatile se inchid, dar mai cu efort asa. Probabil ca efectul se datoreaza faptului ca macheta nu a fost proiectata ca tot ansamblul sa fie rigid, deoarece initial peretii compartimentului motor nu erau fixati unul de celalat. Voi regla problema cand ajung la faza de inchidere a fuselajului.

Am facut si cateva poze de proba, cu fuselajul inchis. Alta viata acum cu batiul ala la vedere acolo. Care batiu va fi revopsit in interior green, desigur.
Plus ca vor mai veni ceva cabluri/conducte prin zona...la asta incep sa lucrez din seara asta (sper).

Toate cele bune,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 31.jpg
  • Imagine atasata: 32.jpg
  • Imagine atasata: 33.jpg
  • Imagine atasata: 34.jpg
  • Imagine atasata: 35.jpg
  • Imagine atasata: 36.jpg
  • Imagine atasata: 37.jpg
  • Imagine atasata: 38.jpg
  • Imagine atasata: 39.jpg

Aceasta postare a fost editata de BMF: 05 March 2014 - 10:11 AM


#29 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2014 - 02:21 PM

Salutare baieti,

Vroiam sa intreb daca are cineva idee ce reprezinta garile/trapele alea din poza atasata.
Ma refer la ce se vede intre bratele de prindere ale rezervorului suplimentar.
Ele se gasesc exact deasupra compartimentului motor...si n-am gasit niciun corespondent al acestor orificii in interiorul acestuia.
Arata ca niste trape de evacuare sau ceva si nu-mi dau seama ce anume evacuau pe acolo si de unde.:blink:

Daca are cineva mai multa documentatie despre Bearcat si stie aceste amanunte, m-ar ajuta sa stiu si eu despre ce e vorba.

Multumesc si toate cele bune,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 40.jpg


#30 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2014 - 09:27 AM

Nu cred ca am mari sanse sa aflu ce intrebam mai sus...nici eu, care fac modelul si am cautat cata documentatie am putut, n-am gasit nicio referinta pt trapele alea.:bang:
In fine, am iincercat si eu..


Am instalat primele conducte...cele mai groase.Sarma de plumb de 0.7 si 0.6.
Traseele sunt fanteziste si concepute special sa dea un look cat mai aglomerat. Pozele de referinta le-am folosit doar in scop pur orientativ, la modul general.

Vor urma si altele conducte/circuite mai subtiri, ce vor fi reprezentate dupa acelasi principiu.
Apoi va trebui sa incerc sa le vopsesc, cel putin o parte dintre ele.

Toate cele bune,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 41.jpg
  • Imagine atasata: 42.jpg
  • Imagine atasata: 43.jpg
  • Imagine atasata: 44.jpg

Aceasta postare a fost editata de BMF: 07 March 2014 - 09:33 AM


#31 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 10 March 2014 - 09:28 AM

Si mai multe conducte...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 45.jpg
  • Imagine atasata: 46.jpg
  • Imagine atasata: 47.jpg
  • Imagine atasata: 48.jpg
  • Imagine atasata: 49.jpg
  • Imagine atasata: 50.jpg
  • Imagine atasata: 51.jpg

Aceasta postare a fost editata de BMF: 10 March 2014 - 09:29 AM


#32 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 12 March 2014 - 09:57 AM

Salut,

Zilele astea am continuat lucrul la compartimentul motorului.
Daca tot m-am apucat de-o treaba macar s-o continui pana la capat.
Mai erau acolo niste burlane destul de voluminoase.Ele duceau aerul de jos, din prizele de adminie de langa incastrarea aripii, prin tot compartimentul motor (cumva incolacite printre bratele batiului) pana in capul la partea din spate a motorului.:innocent:
Din pacate, burlanele in cauza nu apar in pozele de referinta pe care le am. Asta din cauza ca se demontau primele, deoarece impiedicau oarecum accesul direct la partea din spate a motorului si agregatele aferente.
Asa ca, pt a le reproduce (destul de aproximativ pt ca nu se vor vedea decat in proportie de 20% in cel mai bun caz), m-am inspirat din build-review-urile unor tipi care au facut Bearcat-ul 1/32 al celor de la Trumpeter (fratii mai mari ai Hobbybos).
La kit-ul acela burlanele astea apar si m-am luat dupa look-ul lor general.

Burlanele le-am facut din bucatele de culee...taiate ochiometric pe dimensiune...apoi indoite la cald pana la forma finala aproximativa...apoi prelucrate masiv cu pila si smirghel (ca sa incapa intre bratele superioare ale batiului si fuselaj/capota - locul fiind foarte stramt)..si au iesit chestiile in forma de S din poze.

Le-am pus bucatile alea de sarma in partea de sus (care va veni montata pe capul motorului) pt ca am nevoie de ceva semi-mobil, in prima faza a montarii pe avion a intregului ansamblu. Ele vor trebui ca intr-o prima faza sa basculeze astfel incat sa se pozitioneze corect si la celalalt capat, unde e musai sa se potriveasca fest pe buza conductei respective care venea prin plafonul baii trenului de aterizare.
Am facut cateva poze la rece cu ansambul montat sa vad cum merge.

Toate cele bune,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 55.jpg
  • Imagine atasata: 54.jpg
  • Imagine atasata: 52.jpg
  • Imagine atasata: 53.jpg
  • Imagine atasata: 56.jpg
  • Imagine atasata: 57.jpg
  • Imagine atasata: 58.jpg
  • Imagine atasata: 59.jpg


#33 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 14 March 2014 - 09:48 AM

N-am prea mai avut timp...
Am inceput totusi sa-l "inchid".

Am lipit pe rand componentele de semi-fuselajul drept. Mai intai numai compartimentul motor. Aici a fost destul de tricky, pt ca ansambul e rigid acum datorita adaugarilor mele si n-ar fi trebuit sa fie asa. Pana la urma s-a asezat cum trebuie.Inainte sa-l lipesc efectiv am pozitionat corespunzator si lipit definitiv (si sus pe motor si jos pe fuselaj la incastrarea aripii) burlanele alea care duceau aerul in compresor.

Apoi am lipit si cockpit-ul...care ar fi trebuit sa fie montat impreuna cu panoul parafoc, dar cu interventiile astea n-a mai fost chip. Separat insa a mers chiar bine.
Cu ansamblul bechiei n-au fost probleme. Btw, tot avionul va fi vopsit in galbenul care se vede pe bechie.. 8)
Am mai facut niste mici modificari pe interiorul semifuselajelor, in zona in care vor veni montate tevile de esapament. Adica esapamentele ar fi trebuit montate acum, inainte sa inchid fuselajul. Chestie care mie mi se pare o idiotenie teribila, pt ca ingreuneaza mult vopsirea corespunzatoare a esapamentelor si zonei adiacente. Asa ca am modificat si zona respectiva (pe interior) si esapamentele in sine, astfel incat sa-mi permita o montare ulteriora, dupa vopsirea separata a pieselor.

Dupa montarea pieselor de interior am probat la rece imbinarea celuilalt semifuselaj si potrivirea este buna. Daca nu modificam atat de mult zona compartimentului motor cred ca ar fi fost chiar perfecta.

Din pacate, n-am mai avut timp sa lipesc si celalalt semifuselaj si sa-l inchid. Asta pt ca lipirea semifuselajelor vreu s-o fac pe sectiuni, astfel incat potrivirea jumatatilor sa fie cat mai buna si pierderile de detaliu datorate slefuirii ulterioare a imbinarii sa fie minime.


Toate cele bune,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 60.jpg
  • Imagine atasata: 61.jpg
  • Imagine atasata: 62.jpg
  • Imagine atasata: 63.jpg
  • Imagine atasata: 64.jpg
  • Imagine atasata: 65.jpg

Aceasta postare a fost editata de BMF: 14 March 2014 - 09:50 AM


#34 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12666
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 14 March 2014 - 10:39 AM

Ce sa zic, jos colopul! Imi place de minune!!!!

#35 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2014 - 10:04 AM

Multumesc Zet-ule! :hi:

Intre timp niste progrese cam subtirele. Greu cu timpul liber. Nu ca vreau sa ma plang, dar e nasol rau sa te manance degetele sa mai lucrezi ceva si sa treaca zilele fara sa ai timp sa te atingi de ceva plastic.

Anywayz, am inchis fuselajul.
Imbinarea ok, chiar si cu toate modificarile pe care le-am facut. Am atasat cateva poze. Ampenajul ala orizontal inca nu este lipit - e pus la misto doar ca sa sprijine fuselajul.

Problema este ca fuselajul are - aviz amatorilor - niste naucitoare defecte de turnare. Unele pe fuselajul posterior (am uitat sa fac poze si le-am corectat deja) iar altele, mult mai deranjante, pe fuselajul anterior...chiar in dreptul unor linii de panouri si siruri de nituri :angry: ...

Toate cele bune,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 66.jpg
  • Imagine atasata: 67.jpg
  • Imagine atasata: 68.jpg
  • Imagine atasata: 69.jpg


#36 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 26 March 2014 - 09:59 AM

Ziceam ieri de ceva probleme cu niste defecte de turnare in zona fuselajului anterior.
Ca sa vad exact cum stateau lucrurile, am studiat pe net la tot felul de poze ale avionului.
Problema este ca...cu cat ma documentez mai mult, cu atat gasesc probleme mai multe.

Am atasat o poza in legatura cu problemele gasite de pana acum. Am incercat sa figurez acolo ce si cum. Linii de panou care nu exista in realitate...plus capace de acces care exista dar nu sunt reprezentate... :bang:

Oricum...de exemplu am gasit diferente, mai ales in ceea ce priveste existenta capacului de acces (figurat de mine pe poza cu albastru) de pe partea stanga. In desenele pe care le am, acest capac apare. Pe pozele de pe net, acolo nu-i niciun capac...:blink:

Pe partea dreapta lucrurile stau mai bine - in sensul ca desenele pe care le am corespund cu ce vad in poze, ca in priviinta greselilor celor de la Hobbyboss, problemele sunt identice.

De asemenea, aviz celor care ar dori pe viitor o reprezentare 1/48 a acestui avion - sfatul meu este daca luati o macheta Hobbyboss sa va faceti un serviciu si sa luati modelul F8F-2.
Este mai aproape de realitate decat F8F-1. Ce vreau sa spun este ca exista niste diferente intre F8F1 si F8F2...si din ce vad, atunci cand au facut matrita, manelistii astia au folosit planutile de F8F2 fara sa se mai oboseasca sa prezinte si acele diferente fata de F8F1...cu toate ca au lansat pe piata un ambalaj suplimentar pt F8F1...=@

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 70.jpg


#37 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2014 - 12:17 PM

Am mai buchisit nitzel.
Aici cand vine vorba de linii de panou, gravari si regravari, etc, am talentul :db: de-a ma misca foarte incet.
Am lipit portiunea din spatele carlingii...care s-a potrivit destul de prost si va necesita revopsire. Pana la urma am dres-o.

Am lipit si ampenajele. Am optat sa fac treaba asta acum pt ca ampenajele erau perfect orizontale, nu aveau niciun fel de diedru sau ceva. In situatiile astea, prefer sa le montez primele, pt ca ulterior ma ajuta sa reglez un diedru simetric la aripi. Cel putin asa sper sa fie aici, ca la Thunderbolt-ul pe care l-am facut inainte am avut unele necazuri cu diedrul planurilor..

Oricum, imbinarea foarte ok. Reglaje minime, modul in care se imbuca ampenajele pe fuselaj a fost gandit astfel incat posibilitatea de eroare e minima.
Asta e partea misto. Partea nasoala e ca ambele ampenaje au foarte multe defecte de turnare. In special pe intrados. Arata de ca si cum le-au scos prea calde din matrita si niturile matritei, in loc sa imprime in plastic urme punctiforme, au lasat un fel de linii prelungi... :angry2:

Unele le-am corectat deja (inainte sa montez ampenajele), altele vor urma. Va fi necesara, pe alocuri, regravare si re-nituire (sper sa-mi iasa asta cu niturile).

Toate cele bune.

PS: voi vedeti ce cogeamite ampenajele orizontale avea avionul asta, comparativ cu restul dimensiunilor?!?:blink:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 71.jpg
  • Imagine atasata: 72.jpg
  • Imagine atasata: 73.jpg


#38 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 27 March 2014 - 01:01 PM

Salut, linia aia de panou de la profundor de care scrii ca nu exista, ea exista. Atasez o poza.

Legat de linile de panou pe fuselaj si usile de acces depinde de varianta pe care o faci. cel mai bine este sa lucrezi dupa fotografii ( preferabil facute in aceeasi perioada de timp.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_3277.jpg


#39 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2014 - 01:43 PM

Vezi postareatibi22, la 27 March 2014 - 01:01 PM, a spus:

Salut, linia aia de panou de la profundor de care scrii ca nu exista, ea exista. Atasez o poza.


Salut Tibi...unde e linia aia de care zici ca eu n-o vad?:huh:
Adica, din ce vad in poza pusa de tine, deduc de fapt exact opusul...ca linia de imbinare pe care am marcat-o eu nu exista..

Uite, mai pun si eu o poza, unde am marcat din nou ce si cum. Poate ne referim la linii diferite si atunci fiecare are "dreptatea lui"...;-)

Cu panourile de acces ai dreptate. Voi lucra dupa fotografii. Problema este ca sunt mult mai putine fotografii cu F8F1 decat cu cele de F8F2. Practic, cele pe care le am cu detalii pe zonele respective, sunt majoritatea de F8F2. Pe desene insa (Squadron F8F Bearcat in action) nu reiese ca ar fi fost diferente la capacele respective intre F1 si F2...
O alta chestiune e ca Bearcat-ul avea o suprafata atat de curata, incat capacele alea de care ziceam eu abia daca se vad...si numai in anumite pozitii sau conditii de luminozitate (la avionul real ma refer). Deci daca le fac, ar trebui sa incerc sa le reprezint cat mai subtil cu putinta...


Multumesc si numai bine,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 74.jpg


#40 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2014 - 11:10 AM

Cat mosmondesc pe la panourile alea de pe bot si de pe la ampenajul orizontal, m-am mai apucat si de motor.

PW 2800...ce e in cutie nu prea seamana nici cu originalul, nici cu motorul pe care l-am facut la Thunderbolt-ul recent terminat (acelasi tip de motor).
Ar fi mers clar o rasina.
Dar cum am decis ca la acest kit nu investesc suplimentar decat ce pot face "cu manutzele-astea doua", o sa incerc sa up-gradez putin originalul.
Piesele celor de la hobbbybos sunt cele din poza. Magnetourile erau piese separate, in stadiul acesta sunt deja lipite la locul lor.
Capetele ambelor randuri de cilindri au fost luate la pila serios, pt ca altfel capota motorului nu putea fi montata corespunzator! :blink:
Vopseaua deja data pe cele 2 randuri de cilindri a fost doar de proba...va mai veni un strat de silver peste.

Am dat deja gaurile pt cablaraia sistemului de aprindere...care culmea, nu este deloc la fel cu cel de la Thunderbolt.
Asta nu i-a impiedicat pe prietenii de la Eduard ca in setul exterior de PE-uri (am descarcat instructiunile de pe site-ul lor, ca sa vad unele detalii in plus) pt Bearcat-ul celor de la hobbyboss (care desigur, nu-i gratis), sa puna un set de aprindere identic cu cel de la motorul de Thunderbolt....cu toate ca la Bearcat legaturile erau altfel. Aviz amatorilor.

Toate cele bune,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 75.jpg


Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi