Am incercat sa fac o sintetizare a modelelor de Nardi. Pana acum am ajuns la urmatoarele concluzii:
- Primele 30 venite din Italia au fost singurele cu degajare pentru mitraliera (poate au si avut-o fizic), au fost vopsite initial alb cu dunga rosie ulterior au fost vopsite verde/bleu
- Doar cele venite din Italia 1-30 si 101-121 au avut priza centrala, cele facute aici au avut priza laterala
- Doar seria 101-121 a avut 6 fante pe laterale si un tub venturi (asa cum sunt kiturile de fapt)
- Radiatorul de ulei e vizibil DOAR le cele descoperite tip II chiar daca sunt de la Piaggio sau SET si indiferent de motorizare, Alfa/IAR 6G/Argus
- primele 2 seturi 1-70 NU au avut fante, 101-121 au avut 6 fante si din ultimul set 126-175 apar in poze si cu 4 fante si fara fante
In mare lucrurile imi sunt clare mai putin partea cu radiatorul care chiar daca era escamontabil apare numa in pozele cu modelele descoperite in conditiile in care teoretic avioanele erau identice dpdv constructiv in partea din fata si motoarele aveau aceleasi nevoi indiferent de cum era cabina.
Habar nu am cum erau vopsite elicile, o sa mai sap, cert este ca au fost si elici de lemn si elici metalice, am poze cu elice de lemn rupta dar si cu elice metalica indoita.
Avioanele aveau si niste aparatori la roti dar prezenta lor este aleatoare, cred ca tinea strict de mecanici.
Nr. 147 cu stele e singurul pana acum cu antena si un radio vārat undeva in fuselaj spate.