Nardi FN 305 ARR alb, verde, albastru, cu cocarde, cu cruci, cu stele...
#1
Postat 15 January 2014 - 04:37 PM
1/48 - Nardi IV nr. 149, cocarde, dupa 1944 toamna (nardiul alb va fi verde la mine)
1/72 - Nardi IV nr. 147, stele, dupa 1947
1/72 - Nardi II nr.30, cruci (nardiul verde va fi alb)
1/72 - Nardi cu motor Argus - inca nu m-am hotarat la inmatriculare - sa brodesc intai motorul luat de la un Academy Storch care v-a ramane Cricket Aeronavale (academyul da si motorul in stea)
Kiturile vin cu varianta de bord spate simpla doar cu 3-4 cadrane, noi am avut si varianta cu bord complet dar habar nu am pe ce serii. La 1/48 voi pune si busola pe bord care nu apare deloc. Kitul da un tub venturi pozitionat mult mai in fata, in realitate erau 2 pozitionate mai in spate pe la mijlocul cabinei. Kiturile nu au oglinzi si nici tevi de esapament. La cele la 1/72 am rezolvat tevile cu ace de seringa ce urmeaza a fi polizate in unghi. Inca caut ceva mai gros pentru 1/48, tre sa ajung la o veterinara cred. La Nardiul descoperit am topit culee in nitrosolv si am umplut fuselajul spate, dupa ce s-a uscat l-am luat la pila si m-am ghidat dupa aceleasi planuri din modelism sa refac fuselajul spate, cu doua fasii de stiren am ridicat lateralele cockpitului si arata OK. Tre sa vad cum fac parbrizul si portiunea dintre piloti dar mai am pana acolo. Cupolele vacumformate sunt faine dar cum nu mai taiasem asa ceva am stat cu morcovul sa nu le stric si mi-a luat o zi intraga pentru 2 cupole. Arata decent si ele dupa masacrare. Negasind alte referinte am facut interioarele un gri soarece la toate 3. E ciudat ca la partea de rasina scaunele de la 1/48 arata diferit ca cele la 72, arata ca o scoica si avand figurate si centurile a fost mare distractie cu vopsitul. Prin amabilitatea lui Horia postez cele 3 poze care imi sunt de model.
Mai multe poze maine, vineri dau un strat de surfacer 1000 obligatoriu la cat s-a zgariat suprafata si in WE vreau sa dau un AII rusesc diluat pe cel cu stele si intadosul la cel cu cocarde.
#3
Postat 15 January 2014 - 05:32 PM
#6
Postat 15 January 2014 - 06:09 PM
mdo, la 15 January 2014 - 06:02 PM, a spus:
Ma gandeam la ceva folie transparenta, gan PET, mulata la cald. Am un ICM I-16 dar parca nu m-as da la el si oricum am nevoie de 2 ca cel cu motor Argus e tot descoperit.
#8
Postat 15 January 2014 - 06:36 PM
sven_ss, la 15 January 2014 - 06:12 PM, a spus:
multumesc de oferta dar la 1/48 pun cupola lui, doar la 1/72 tre sa improvizez dar cred ca o sa ma descurc cu folia PET.
#10
Postat 16 January 2014 - 08:44 AM
tomcat_ct, la 16 January 2014 - 12:01 AM, a spus:
Frumoasa poza si o vad in premiera. Mai am poze de la Horia cu un comunist verde cu bleu dar pentru varietate am ales varianta cu albastru. Mi-ar fi placut sa-l fac pe unul din cele 2 care se vad mai ales ca nu au radio ca 147 care va fi o provocare la intinsul firelor (unde naiba or fi inghesuit radioul ca nu e un avion pra spatios) dar din pacate am ras fantele de aerisire de pa capotă conform cu 147 si nu m-as mai chinui sa la fac la loc. Pacat ca nu se vede numarul primului.
Aceasta postare a fost editata de Catta: 16 January 2014 - 08:45 AM
#12
Postat 16 January 2014 - 11:29 AM
livium, la 16 January 2014 - 10:23 AM, a spus:
Sopr!
Kitul la 1/72 il gasesti si la Azur si la Special Hobby, sunt identice, difera doar decalurile pentru versiunile de inmatriculare. Cupola e vacumformata, se vad bine ramele, am pus șublerul pe ele si mi-ai facut masti in corel pe care le-am cutterat. Deseara pun mastile si pun si o poza cu ele, acum stau la uscat ca le-am facut o baie cu future.
#13
Postat 17 January 2014 - 02:24 PM
#15
Postat 18 January 2014 - 11:44 AM
PS: Nu am cartea aia
#17
Postat 26 January 2014 - 07:35 PM
Citeaza
Da se pare ca este vorba de radiatorul de ulei
#18
Postat 26 January 2014 - 07:58 PM
#19
Postat 26 January 2014 - 08:03 PM
Citeaza
Intr-adevar sunt diferente la capotajul frontal si panoul lateral ( dreapta) intre Nardi-ul alb italian si Nardi-ul cu stele comunist. Posibil ca la revizii inginerii de la IAR Brasov sa fi adus ceva imbunatatiri la instalatia motorului.
Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 26 January 2014 - 08:05 PM