Noutati 2014
#22
Postat 01 September 2014 - 08:55 AM
gabrielglodean, la 31 August 2014 - 03:54 PM, a spus:
tarziu doar vandut ca Sherman... De asta ma leg fiindca il cred reclama mincinoasa....
Pai da, ai perfecta dreptate... chestiune de marketing.
Stupida, in cazul unui produs... pentru modelisti, totusi.
Ilustratia cutiei arata asa :
Este chiar faina, in penibilitatea ei.
Vedem o coca superioara si o carcasa a diferentialului, specifice unui M4A1(75)dry timpuriu, foarte timpuriu chiar, datorita sloturilor de viziune directa din fata trapelor frontale.
Iar cocotata deasupra, o turela cu o forma greu de indentificat, DAR cu un scut al tunului specific turelei T23, turela armata cu tunul de 76mm ce echipa variantele tarzii.
In cutie, fara nici o legatura cu ilustratia capacului, nu-i nimic altceva decat batranul lor kit ( vechi de 'fo 25-30 de ani ), ce reprezinta ( decent, pentru varsta lui ) un M4A1(76)Wet :
http://www.italeri.c...ottocategoria=0
http://shop.italeri....m4-sherman.aspx
Mai multe despre acest batran, dar inca acceptabil kit, aici :
http://www.usarmymod...italeri225.html
http://playmodel.co....ument_srl=74001
#24
Postat 03 September 2014 - 09:00 AM
#25
Postat 03 September 2014 - 10:06 AM
GRIZZLEA, la 01 September 2014 - 08:55 AM, a spus:
Este chiar faina, in penibilitatea ei.
Vedem o coca superioara si o carcasa a diferentialului, specifice unui M4A1(75)dry timpuriu, foarte timpuriu chiar, datorita sloturilor de viziune directa din fata trapelor frontale.
Iar cocotata deasupra, o turela cu o forma greu de indentificat, DAR cu un scut al tunului specific turelei T23, turela armata cu tunul de 76mm ce echipa variantele tarzii.
Esti convins ca nu e totusi tunul de 76 (ala lung, care daca am inteles bine e tot de 75) intr-o turela t23, dar fara muzzle brake (nu sunt familiar cu teermenul romanesc)?
In jocul respectiv scimbi turele, tunuri fara restrictii prea mari impuse de realitate.
Iar alta decizie ciudata e sa vinzi vechiul kit esci de bmp-1 ca nou si la pret apropiat (3-4 euro diferenta) de cel trompetist
#26
Postat 03 September 2014 - 02:13 PM
gabrielglodean, la 03 September 2014 - 10:06 AM, a spus:
In jocul respectiv scimbi turele, tunuri fara restrictii prea mari impuse de realitate.
Iar alta decizie ciudata e sa vinzi vechiul kit esci de bmp-1 ca nou si la pret apropiat (3-4 euro diferenta) de cel trompetist
Ar trebuii sa fii tu convins de autencitatea raspunsului venit din partea colegului @ GRIZZLEA care din cate am bagat eu de seama cunoaste Shermanurile si pa alea adevarate si pe alea machete ca pe un fost tanchist pe asa ceva . Poate si mai bine . Termenul romanesc pt muzzle brake e frana de gura .
Cat despre cealalta decizie ciudata cu BMP u e ca in vorba aia incurcates caile Domnului asa si cu astia . Eu chhiar nu i am inteles de ce l au mai reeditat dupa aparitia de la Trumpeter . Dar nu sunt singurii care fac prostii de genul asta .
#28
Postat 04 September 2014 - 06:49 AM
gabrielglodean, la 03 September 2014 - 10:06 AM, a spus:
Asa cum spunea si Onorabilul Caporal, termenul romanesc este "FRANA DE RECUL".
Tunul de 76mm, n-are nici o treaba cu cel multirol de 75mm (M1).
Cel de 76mm a fost dezvoltat dintr-un tun antiaerian naval si avea o viteza mult superioara la gura tevii, pentru munitia perforanta anti-tanc.
Au fost trei subvariante succesive: M1A1, M1A1c si M1A2. Cele mai timpurii nu aveau frana de recul si nici macar filet pentru aceasta. Apoi au aparut cu filetul protejat de un manson, dar tot fara frana de recul. Doar cele mai tarzii, au fost echipate cu "muzzle brake".
Despre M4A1(76)W, exista destul de multe informatii, in acest foarte vechi topic :
http://www.cartula.r...76w-very-early/
#29
Postat 04 September 2014 - 12:32 PM
GRIZZLEA, la 04 September 2014 - 06:49 AM, a spus:
Tunul de 76mm, n-are nici o treaba cu cel multirol de 75mm (M1).
Cel de 76mm a fost dezvoltat dintr-un tun antiaerian naval si avea o viteza mult superioara la gura tevii, pentru munitia perforanta anti-tanc.
Au fost trei subvariante succesive: M1A1, M1A1c si M1A2. Cele mai timpurii nu aveau frana de recul si nici macar filet pentru aceasta. Apoi au aparut cu filetul protejat de un manson, dar tot fara frana de recul. Doar cele mai tarzii, au fost echipate cu "muzzle brake".
Despre M4A1(76)W, exista destul de multe informatii, in acest foarte vechi topic :
http://www.cartula.r...76w-very-early/
Multam de lectia de istorie, eu ma refeream doar la poza respectiva din joc.Cum nu am jucat e foarte posibil sa poti pune un m3 intr-o turela t23, pe o caracas timpurie de m4a1. Prin urmare mie mi se pare ca poza
nu corespunde cu ce in cutie. Dar cum asa Frankensherman nu a existat, atunci ar trebuit facute piese noi sa puste cu ce e in poza.
#31
Postat 05 September 2014 - 09:35 AM
AdiP, la 05 September 2014 - 09:08 AM, a spus:
Lastkraftwagen 3,5 t AHN, WWII German Army Truck
1409305569_box_35416_web.jpg
Alte imagini aici.
Renault. AHN
De-abia astept sa-i spun ca il "iubesc".
Si cum,si cat.
#33
Postat 25 September 2014 - 03:17 PM
Apropo, stie cineva daca asta era tunul tractat de senileta Malaxa ?
http://www.model-mak...n-mod.1937.html
#34
Postat 25 September 2014 - 08:01 PM
SA 37 cal 47 mm APX (Puteaux) este tunul.
A fost si in dotare romaneasca.Daca-mi amintesc eu bine,un exemplar se afla expus la MMN(RF).
O arma a/t extrem de capabila,pentru lupta impotriva tancurilor din avea vreme. Un design modern,o forta de izbire remarcabila (peste 850 m/s la gura tevii si bataie maxima pana la 6 km).In anul intrarii in razboi, nu exista niciun blindat german capabil sa-i faca fata,sub 300-400 de metri.
Cea mai moderna versiune a fost mle 39, un tun cu un aspect ce tinea mai mult de viitor (in special afetul),dar care nu a mai apucat sa intre in productie.
Nemtii le-au capturat in numar considerabil in vara lui '40; privite cu real respect din partea germana,au fost folosite,rebotezate PaK 141(f).
Tunul este aceasi piesa care inarma si tancul Somua S35.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 25 September 2014 - 08:11 PM