Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 01 January 2014 - 11:00 AM
De pe net, ianuarie 2014
#3
Postat 02 January 2014 - 10:39 PM
#6
Postat 09 January 2014 - 11:18 AM
ce camion este?
Aceasta postare a fost editata de horia: 09 January 2014 - 11:18 AM
#8
Postat 09 January 2014 - 12:49 PM
ce camion este?"
Sers,
Excelenta poza Horia ! am gasit ce sa pun intr-o dio cu FARR. Mai ai cumva alte poze cu camioane ramanesti Gaz ? sau altele?
Multumesc si spor,
Bill
Aceasta postare a fost editata de Bill: 09 January 2014 - 12:50 PM
#9
Postat 10 January 2014 - 03:16 PM
http://links.mkt746....Tg1S0&mt=1&rt=0
Aceasta postare a fost editata de florin44: 10 January 2014 - 03:17 PM
#10
#11
Postat 10 January 2014 - 09:02 PM
Totusi,, pentru cei care iubesc frumosul ( cum altfel,pe un forum de modelism ??)) postez linkul urmator:
http://www.poenari.ro/
Ah,inca ceva: made(mai corect hand crafted) in Romania.
Superb.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 10 January 2014 - 09:03 PM
#12
Postat 10 January 2014 - 10:45 PM
Longinus, la 10 January 2014 - 04:57 PM, a spus:
Ford BB 1932 " patru in linie" cu sasiu normal, de 131 1/2 inch.
Longinus, pentru ca m-ai facut curios cu afirmatia din citatul de mai sus, posteaza te rog o imagine cu un BB model 1932 (original) in care sa se regaseasca cele trei elemente pe care le-am scos in medalion. As vrea sa o compar cu forma radiatorului si cadrul usii.
Multam in avans.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 10 January 2014 - 10:46 PM
#14
Postat 11 January 2014 - 08:46 AM
Dupa cocarda de pe usa, e clara ca suntem cu ani buni inainte de inceperea resbelului.
Asta ar insemna ca "schone rumanische LKW " nu prea era sovietic pt.ca armia regala nu importa teknika maladiosci de la rusi( daca mai stiti vreun exemplu de importuri militare de la sovietici,in perioada interbelica...).
Doi la mana:
daca domnul din prim plan si-ar fi tinut capul mai de-o parte, s-ar fi vazut sigla originala,pe radiator, mai bine.
Explicatii despre tipologia Ford,in schema de aici
http://forum.axishis...115185&start=15
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 11 January 2014 - 09:08 AM
#16
Postat 11 January 2014 - 12:30 PM
horia, la 11 January 2014 - 12:19 PM, a spus:
Ar fi o ipoteza, nu zic NU, dar cum ramane cu uniformele ostenilor ?
Alea nu mai par a fi din toamna lui '44, ci mai degraba de inspiratie britanica.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 11 January 2014 - 12:36 PM
#17
Postat 11 January 2014 - 12:46 PM
De-asta am scis ca seamana cu modelul original (Gaz AA ), derivat/copiat dupa Ford-ul AA, nu BB-u, si de-asta am cerut o imagine a unui BB original; speram sa-mi infirme Longinus prezumtia mea eronata.
Inca ceva :n-am remarcat la BB-u prinderea usilor in 3 puncte, ea apare doar la AA, inclusiv la versiunea 1929.
Asta, plus vopsirea in doua tonuri m-a facut sa scriu "Pare un GAZ AA , model 1932".
Iaca o imagine originala cu un AA 1929 (dump truck), in care se vede forma cadrului ferestrei si evident prinderea usii :
Evident, ramane de dezbatut problema ciolovecilor in uniforme de inspiratie britanica, insa aici si eu pot doar sa-mi dau cu presupusul.
L.E. Poate-i un "schone rumanische LKW " Ford, insa mai degraba AA iar nu BB.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 11 January 2014 - 12:49 PM
#19
Postat 11 January 2014 - 06:41 PM
Ford-ul asta, a avut atata succes, incat toata lumea l-a fabricat, cu licenta sau fara.
Nemtii, englezii, belgienii, rusii, nu stiu daca nu cumva au fost asamblate si in Romania.
Culmea, pana si concurenta l-a copiat pe BB( si AA).
Aici un "BB" cu sasiu lung si elemente de identificare ce altfel l-ar recomanda a fi un Ford AA, insa este un...Chevrolet model 1935.
Nu spun ca cel romanesc era un Chevy, nici nu vad cum ar fi putut ajunge in dotarea alor nostrii (eventual un trecut "civil ", desi foarte putin probabil); totusi, orice era posibil
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 11 January 2014 - 06:43 PM