Scammell Pioneer SV/2S.
#2
Postat 09 June 2006 - 09:59 AM
In productie la Wespe, modelul cuprinde 61 de piese. Poate fi considerat un model stufos pentru scara lui. S-ar fi putut comprima ceva mai mult dar ar fi scazut in spectaculozitate. Mai ales la partea de bena, unde cutia din dreapta poate fi realizata cu toate obloanele deschise.
Modelul este realizat in varianta de mars, cu bratul in pozitie retrasa si cu cirligul asezat pe oblonul din spate.
Modelul este realizat in varianta de mars, cu bratul in pozitie retrasa si cu cirligul asezat pe oblonul din spate.
#3
Postat 09 June 2006 - 10:04 AM
Modele realizate de alti producatori :
Accurate Armour - TRMU/30 si SV/2S la 1/35
Hart si Wespe - SV/2S la 1/48
Milicast ( cred ) -SV/1T la 1/76
Airfix - TRMU/30 la 1/76
S-ar putea ca si alti producatori britanici sa aiba in gama modele de Scammell, mai ales cei care fac modele din white-metal.
Accurate Armour - TRMU/30 si SV/2S la 1/35
Hart si Wespe - SV/2S la 1/48
Milicast ( cred ) -SV/1T la 1/76
Airfix - TRMU/30 la 1/76
S-ar putea ca si alti producatori britanici sa aiba in gama modele de Scammell, mai ales cei care fac modele din white-metal.
#4
Postat 09 June 2006 - 10:10 AM
Vopsire fara prea multe pretentii, doar decolorari si prafuiri, pentru o punere in evidenta, cit de cit a detaliilor. Asta cu atit mai mult cu cit am fost nevoit sa asamblez si vopsesc 5 modele in doar 3 zile. Montajul este destul de laborios si a fost necesara vopsirea multor piese inainte de montaj.
#5
Postat 09 June 2006 - 10:16 AM
Deformare din anii cind se monta si vopsea in serie. Imi place sa vad o colectie sau macar citeva modele gata, asezate unul linga altul. Imaginea si impresia se schimba insa atunci cind ai ocazia sa vezi alaturi mai maulte exemplare din acelasi model. Modelele au fost pregatite pentru prezentare de aici si tratarea mai simplista, sa zicem. Exista o filozofie, sa -i zicem, care spune ca nu trebuie sa descurajezi modelistul prezentind un model mult prea elaborat.
#8
Postat 09 June 2006 - 12:40 PM
Ma bucur ca SteelMaster a postat modelele terminate, ca si kituri in rasina.
Zic io ca era mai interesant si spectaculos, sa continue topicului original, in care ne-a aratat acel superb master. Pentru cei care vor sa aiba o "viziune unitara", recititi aici :
http://cartula.net/m...?showtopic=1183
Ma bucur deasemenea ca modelul apartine celor de la WESPE. Astfel, accesul la el al eventualilor amatori, este mult simplificat.
Fara intentii de laude fara miza, pot spune ca in acest moment, gama Wespe este substantial inbunatatita prin tractorul Mack si (sper) familia de Scammell Pioneer. Ar fi minunat sa urmeze (cel putin) transportorul de tancuri...
Zic io ca era mai interesant si spectaculos, sa continue topicului original, in care ne-a aratat acel superb master. Pentru cei care vor sa aiba o "viziune unitara", recititi aici :
http://cartula.net/m...?showtopic=1183
Ma bucur deasemenea ca modelul apartine celor de la WESPE. Astfel, accesul la el al eventualilor amatori, este mult simplificat.
Fara intentii de laude fara miza, pot spune ca in acest moment, gama Wespe este substantial inbunatatita prin tractorul Mack si (sper) familia de Scammell Pioneer. Ar fi minunat sa urmeze (cel putin) transportorul de tancuri...
#9
Postat 09 June 2006 - 01:52 PM
Avind in vedere un topic ceva mai vechi precum si alte considerente legate de experienta acumulata, nu incerc sa mai conving pe nimeni ca "iarna nu-i ca vara si viceversa". Ramine la aprecierea fiecaruia. Pentru mine plasticul isi are locul lui bine stabilit si sint multe modele din plastic care-mi plac in mod deosebit. Asa cum sint si foarte multe modele din rasina de cea mai ... proasta calitate, din toate punctele de vedere. Totul depinde de producator. Asta inseamna ca degeaba ma "strofoc" sa fac ceva ca lumea daca producatorul imi zice ca el nu poate sa scoata ce-am gindit eu. Asta pe linga limitarile pe care le impun materialele folosite la reproducere. In plus stiu ca trecerea de la plastic la rasina este de cele mai multe ori dificila si frustranta, in cazul unor greseli care nu-ti mai permit refacerea. Sau, daca ai "norocul" sa incepi cu un model si rau gindit si rau produs.
Topicul nu l-am continuat acolo pentru ca pur si simplu mi-a fost lene sa stau sa-l caut, avind in vedere proasta postare de la inceput. Asta este ...
La continuare m-am gindit si eu, fiind extrem de tentanta. Cind se va intimpla nu stiu dar cu siguranta va fi mai intai tractorul de artilerie. TRMU inseamna si semitrailer, deci practic 2 modele. Ceea ce ma tenteaza de mai multa vreme ar fi varianta 1930 dar, din pacate, si aceea este tot cu semitrailer. Iar, in afara tractorului de artilerie, documentatia pentru celelalte este destul de "subtire".
Topicul nu l-am continuat acolo pentru ca pur si simplu mi-a fost lene sa stau sa-l caut, avind in vedere proasta postare de la inceput. Asta este ...
La continuare m-am gindit si eu, fiind extrem de tentanta. Cind se va intimpla nu stiu dar cu siguranta va fi mai intai tractorul de artilerie. TRMU inseamna si semitrailer, deci practic 2 modele. Ceea ce ma tenteaza de mai multa vreme ar fi varianta 1930 dar, din pacate, si aceea este tot cu semitrailer. Iar, in afara tractorului de artilerie, documentatia pentru celelalte este destul de "subtire".
#17
Postat 10 June 2006 - 01:07 AM
Cu alte cuvinte pe Dragos l-ar linge musca de un Long Tom, da nu stie cat sa intinda coarda....Pasiunea bat-o vina .
Excelenta realizare. Nu ma simt deloc descurajat (personal) de rasini. Daca imi iese in cale o sa-l cumpar, anihiland astfel regretul ca mi-a scapat cel de la Airfix.
Sunt "mai fan" pentru camioane decat pentru tancuri, mai ales dpdv al posibilitatilor de a le folosi in diorame.
Excelenta realizare. Nu ma simt deloc descurajat (personal) de rasini. Daca imi iese in cale o sa-l cumpar, anihiland astfel regretul ca mi-a scapat cel de la Airfix.
Sunt "mai fan" pentru camioane decat pentru tancuri, mai ales dpdv al posibilitatilor de a le folosi in diorame.
#19
Postat 11 June 2006 - 01:39 AM
Ce se-ntampla?!....S-a maritat Radub ?
La banii astia, sigur merita de mai multe ori asta din rasina.
Nu stiu cine a adus Airfix-urile astea la preturi astronomice de a indesat librariile cu ele. Prevad ca iar se va trace concluzia ca in Romania nu sunt cautate machetele... :-?
Oricum multumesc pentru pont...
La mine in Dr. Taberei are chiar si un Mig 15 cu 50 RON. Ce sa fac sa-l iau pe asta plin de nituri si de 10 cm lungime sau sa-mi iau un He 111 Revell /Hasegawa de aceeasi bani...
Comercianti......
La banii astia, sigur merita de mai multe ori asta din rasina.
Nu stiu cine a adus Airfix-urile astea la preturi astronomice de a indesat librariile cu ele. Prevad ca iar se va trace concluzia ca in Romania nu sunt cautate machetele... :-?
Oricum multumesc pentru pont...
La mine in Dr. Taberei are chiar si un Mig 15 cu 50 RON. Ce sa fac sa-l iau pe asta plin de nituri si de 10 cm lungime sau sa-mi iau un He 111 Revell /Hasegawa de aceeasi bani...
Comercianti......
#20
Postat 11 June 2006 - 10:17 AM
De ce nu incerci sa iei legatura cu cei care au adus Airfix? Poate il poti lua direct de la ei din stoc. Eu am cumparat de la ei ( am vorbit la telefon chiar cu sefu' al mare, are alt numar acum nu mai este cel de pe cutii ) BREN GUN 1/72 cu 24.4 RON cu TVA, DC-3 1/72 cu 48.79 cu TVA si SAAB Draken cu 24.99 cu TVA. Sefu' de acolo mi-a spus ca unele librarii practica adaosuri cuprinse intre 30% si 50% asa ca daca scazi TVA-ul si apoi inmultesti cu 1.3 sau 1.4 sau 1.5 si apoi adaugi 1.19 TVA-ul vei vedea ce preturi ies acolo pe raft. Uita-te si la Pavel si ai sa vezi ca la lista lui de preturi de pe site daca faci la fel calculul vei vedea unde ajunge pretul in magazine...Si exemplele pot continua, una este sa aduci machete in sacosa si alta este sa le importi cu acte in regula unde sunt taxe, comisioane, taxe, comisioane...Parerea mea. Spor la treaba!