Z-mare, la 11 December 2013 - 09:02 AM, a spus:
De asta am spus ca este bine ca WWI prinde teren printre modelisti. Sunt multe de invatat pt acea perioada.
Motoarele avioanelor WWI aveau putini cai putere ( 200Cp deja erau foarte mari) si de abiau reauseau sa compenseze greutatea celulei. Suprafete impanzite a fost una din solutiile folosite in acest sens. Initial erau doar lacuite. Dupa care au inceput sa fie camuflate prin vopsire . S-au cautat diferite metode de vopsire ( cum e cea cu burete) pt a nu ingreuna. Spre sfarsitul razboiului germanii au gasit solutia ideala pt camuflaj sa nu mai fi nevoie de vopsire. Metoda panzei imprimate tip Lozenge.
Din poza lui Horia, W 29 arata ca nou deci este clar ca a trecut printr-o revizie generala ( la Arad ?) si cel mai probabil a fost reimpanzit, Culoare foarte deschisa ( crem) nu aduce deloc cu vopsire de camuflaj. Doar suprafetele din metal ( capote motor) si lemn ( laterale fuselaj) cel mai probabil au fost revopsite ( gri sau crem).
Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 11 December 2013 - 09:53 AM