Captura nr.1 I-16 tip 29 1/32
#22
Postat 19 December 2013 - 07:49 PM
Aceasta postare a fost editata de florin13: 19 December 2013 - 07:59 PM
#23
Postat 15 January 2014 - 08:28 PM
- am facut zona valvei;
-am imbunatatit zona axului rotii
Am facut colimatorul, deocamdata fara sticla, pana o sa fie vopsit:
Cala rotilor a primit trei geamuri pentru ca pilotul sa observa daca trenul era scos sau inchis:
Partea de fuselaj a fost modificata un pic, deoarece am cicit ca dupa capturare avionul a fost dezasamblat la Dorohoi si transportat la Botosani. La rasamblare, nu s-a mai gasit capacul de la mitraliera din dreapta si la testela care au urmat, avionul a zburat fara acest capac( intr-o poza a avionului, se vede zona ca nu are capac)
Florin
Aceasta postare a fost editata de Mr32: 15 January 2014 - 08:31 PM
#29
Postat 29 January 2014 - 05:37 PM
Am mai lucrat cate ceva la aspiratorul cu aripi, care incet-incet, incepe sa prinda forma. Am improvizat scripetele care ridica trenul de aterizare si cablul aferent;
Am terminat colimatorul(care fata de ultima prezentare, a suferit unele modificari si imbunatatiri):
Capota motorului mi se parea cam seaca, asa ca am incercat sa fac"gulerele" care se vad in interior:
Adica astea:
Prima data am copiat pe o bucata de plastic, forma prizei de aer, dupa care din fasii de tabla de Al, am incercat sa profilez gulerul pentru a fi lipit in interiorul capotei:
A iesit asta(care deocamdata nu se prea observa):
Interiorul era aproape gata, cand mi-am dat seama ca partea dreapta a cocpitului imi aparea prea groasa in zona in care ar fi trebuit sa fie usita laterala, asa ca m-am pus si am frezat locul si am improvizat o usa falsa(oricum la modelul 29 usa era falsa, adica nu se deschidea). Vor mai urma unele vopsiri si pe urma lac mat. Si partea stanga a fost frezata putin in zona usii si va fi vopsita:
#30
Postat 29 January 2014 - 08:20 PM
Mr32, la 29 January 2014 - 05:37 PM, a spus:
Am mai lucrat cate ceva la aspiratorul cu aripi, care incet-incet, incepe sa prinda forma. Am improvizat scripetele care ridica trenul de aterizare si cablul aferent;
...
Salut,
Faci o treaba faina; spor!
Cat despre scripetele mecanismului de escamotare, eu zic ca acolo era doar un scripete de directionare a cablului, tamburul pe care se infasura era in alta parte (in cockpit). uita-te la schemele atasate mai jos (sunt din manualul avionului).
Si daca tot ai detaliat palonierele, ar fi pacat sa nu adaugi si cablurile de frana; schema-i tot din manual.
Ganduri bune,
mack
#31
Postat 29 January 2014 - 08:23 PM
mack, la 29 January 2014 - 08:20 PM, a spus:
Faci o treaba faina; spor!
Cat despre scripetele mecanismului de escamotare, eu zic ca acolo era doar un scripete de directionare a cablului, tamburul pe care se infasura era in alta parte (in cockpit). uita-te la schemele atasate mai jos (sunt din manualul avionului).
Si daca tot ai detaliat palonierele, ar fi pacat sa nu adaugi si cablurile de frana; schema-i tot din manual.
Ganduri bune,
mack
Aia am vrut sa zic si eu referitor la acei scripeti. Cablurile de frana sunt deja atasate trenului. O sa urmeze poze si cu alea.
Florin
#33
Postat 30 January 2014 - 09:40 AM
Citeaza
Inca o intrebare de moderator: e asa de greu, cind raspundeti sa dati clic pe Add reply sau sa raspundeti in fereastra Fast reply? Umplem forumul de citate inutile, cu poze cu tot!! Citati numai daca e absoluta nevoie si numai partea de interes! Un exemplu aveti mai sus. Va rog.
#34
Postat 30 January 2014 - 11:28 AM
Florin
#36
Postat 30 January 2014 - 01:41 PM
Florin
#37
Postat 03 February 2014 - 09:45 PM
Florin