![Imagine postata](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/shiftyninja.gif)
Captura nr.1 I-16 tip 29 1/32
#22
Postat 19 December 2013 - 07:49 PM
![Imagine postata](http://img802.imageshack.us/img802/6450/bz1h.jpg)
![Imagine postata](http://img594.imageshack.us/img594/9148/i93g.jpg)
![Imagine postata](http://img853.imageshack.us/img853/5457/kxe0.jpg)
![Imagine postata](http://img7.imageshack.us/img7/945/gjq5.jpg)
![Imagine postata](http://img534.imageshack.us/img534/2185/i3qp.jpg)
Aceasta postare a fost editata de florin13: 19 December 2013 - 07:59 PM
#23
Postat 15 January 2014 - 08:28 PM
- am facut zona valvei;
-am imbunatatit zona axului rotii
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/89/0at4.jpg)
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/827/5jrb.jpg)
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/829/1ord.jpg)
Am facut colimatorul, deocamdata fara sticla, pana o sa fie vopsit:
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/843/9rsp.jpg)
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/542/3vug.jpg)
Cala rotilor a primit trei geamuri pentru ca pilotul sa observa daca trenul era scos sau inchis:
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/856/z7ue.jpg)
Partea de fuselaj a fost modificata un pic, deoarece am cicit ca dupa capturare avionul a fost dezasamblat la Dorohoi si transportat la Botosani. La rasamblare, nu s-a mai gasit capacul de la mitraliera din dreapta si la testela care au urmat, avionul a zburat fara acest capac( intr-o poza a avionului, se vede zona ca nu are capac)
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/543/vubp.jpg)
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/593/fu4z.jpg)
Florin
Aceasta postare a fost editata de Mr32: 15 January 2014 - 08:31 PM
#29
Postat 29 January 2014 - 05:37 PM
Am mai lucrat cate ceva la aspiratorul cu aripi, care incet-incet, incepe sa prinda forma. Am improvizat scripetele care ridica trenul de aterizare si cablul aferent;
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/22/v7pi.jpg)
Am terminat colimatorul(care fata de ultima prezentare, a suferit unele modificari si imbunatatiri):
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/132/y0qg.jpg)
Capota motorului mi se parea cam seaca, asa ca am incercat sa fac"gulerele" care se vad in interior:
Adica astea:
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/medium/534/91me.jpg)
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/medium/811/lrsm.jpg)
Prima data am copiat pe o bucata de plastic, forma prizei de aer, dupa care din fasii de tabla de Al, am incercat sa profilez gulerul pentru a fi lipit in interiorul capotei:
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/medium/203/m1zm.jpg)
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/medium/196/dmfn.jpg)
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/medium/34/2sqy.jpg)
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/medium/826/6jdd.jpg)
A iesit asta(care deocamdata nu se prea observa):
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/546/unlx.jpg)
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/17/fnds.jpg)
Interiorul era aproape gata, cand mi-am dat seama ca partea dreapta a cocpitului imi aparea prea groasa in zona in care ar fi trebuit sa fie usita laterala, asa ca m-am pus si am frezat locul si am improvizat o usa falsa(oricum la modelul 29 usa era falsa, adica nu se deschidea). Vor mai urma unele vopsiri si pe urma lac mat. Si partea stanga a fost frezata putin in zona usii si va fi vopsita:
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/medium/833/ceg1.jpg)
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/medium/706/o70m.jpg)
#30
Postat 29 January 2014 - 08:20 PM
Mr32, la 29 January 2014 - 05:37 PM, a spus:
Am mai lucrat cate ceva la aspiratorul cu aripi, care incet-incet, incepe sa prinda forma. Am improvizat scripetele care ridica trenul de aterizare si cablul aferent;
![Imagine postata](http://imageshack.com/scaled/large/22/v7pi.jpg)
...
Salut,
Faci o treaba faina; spor!
Cat despre scripetele mecanismului de escamotare, eu zic ca acolo era doar un scripete de directionare a cablului, tamburul pe care se infasura era in alta parte (in cockpit). uita-te la schemele atasate mai jos (sunt din manualul avionului).
![Imagine atasata: I_16_001.jpg](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_01_2014/post-79-0-05540200-1391019346_thumb.jpg)
![Imagine atasata: I_16_002.jpg](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_01_2014/post-79-0-91334800-1391019371_thumb.jpg)
Si daca tot ai detaliat palonierele, ar fi pacat sa nu adaugi si cablurile de frana; schema-i tot din manual.
![Imagine atasata: I_16_003.jpg](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_01_2014/post-79-0-39739400-1391019542_thumb.jpg)
Ganduri bune,
mack
#31
Postat 29 January 2014 - 08:23 PM
mack, la 29 January 2014 - 08:20 PM, a spus:
Faci o treaba faina; spor!
Cat despre scripetele mecanismului de escamotare, eu zic ca acolo era doar un scripete de directionare a cablului, tamburul pe care se infasura era in alta parte (in cockpit). uita-te la schemele atasate mai jos (sunt din manualul avionului).
Si daca tot ai detaliat palonierele, ar fi pacat sa nu adaugi si cablurile de frana; schema-i tot din manual.
Ganduri bune,
mack
Aia am vrut sa zic si eu referitor la acei scripeti. Cablurile de frana sunt deja atasate trenului. O sa urmeze poze si cu alea.
Florin
#33
Postat 30 January 2014 - 09:40 AM
Citeaza
Inca o intrebare de moderator: e asa de greu, cind raspundeti sa dati clic pe Add reply sau sa raspundeti in fereastra Fast reply? Umplem forumul de citate inutile, cu poze cu tot!! Citati numai daca e absoluta nevoie si numai partea de interes! Un exemplu aveti mai sus. Va rog.
#34
Postat 30 January 2014 - 11:28 AM
Florin
#36
Postat 30 January 2014 - 01:41 PM
Florin
#37
Postat 03 February 2014 - 09:45 PM
Florin