P-47 N Academy 1/48
#1
Postat 01 December 2013 - 10:01 PM
P.S. Scuze pentru calitatea pozelor....s-au incapatanat si n-au iesit cum am vrut eu...
Toate cele bune!
#5
Postat 02 December 2013 - 09:17 AM
Arata extraordinar, ai dozat lacul foarte bine incat este placut ochiului. Alcladul s-a asezat excelent, imi place si "afumatura" de la mitraliere.
La chipping-ul existent, poate ar fi mers un weathering mai vizibil (mai ales pe intrados) - e doar parerea mea.
Intr-un cuvant, MESERIE!
Felicitari!
#6
Postat 02 December 2013 - 09:40 AM
Spor in continuare!
P.S. Elicia se invarte tot cu feonul?
Aceasta postare a fost editata de livium: 02 December 2013 - 09:41 AM
#7
Postat 02 December 2013 - 11:07 AM
Inca un vanator din categoria grea e gata de fapte reprobabile
Si mie in place cum ti-a iesit. In special cum ti-a iesit vopsirea cu Alclad.
Oricine se apuca de o schema bare metal se chema ca e un om curajos.
Cui ii mai si iese frumos, se cheama ca e tare priceput
Felicitari pt realizare.
Si eu as vrea impresii despre cum a mers cu Alcladul - mai ales daca e prima oara cand il folosesti.
Cateva observatii (mici) daca imi permiti:
- vad ca i-ai pus cablu de antena. Din cate stiu, modelul P47N nu mai avea antena externa. Adica avea numai catargele de antena, dar fara cablu. Din toata pozele cu P47N pe care le-am vazut pana acum, niciunul nu are cablu antena montat;
- varianta de inarmare pe care ai ales-o este neobisnuita pt modelul P47N. Nu spun ca nu este posibila - ci doar ca este mai putin probabila - eu inca nu am vazut niciun P47N inarmat cu lansatoarele triple bazooka style, de exemplu (daca n-am vazut eu evident ca nu inseamna ca n-a fost cazul). Modelul N a devenit operational tarziu si a fost folosit exclusiv PTO. Bazooka era o arma anti-tanc in principiu, si a fost folosita preponderent ETO...unde erau tancuri mai serioase si greu de scos din lupta cu altceva. Japonezii, saracii, aveau niste tancuri pe langa care un Sherman (privit cu condescendenta de tanchistii rusi sau germani, de exemplu) era un mastodont de neoprit. In afara de asta, pe modelul N se montasera deja lansatoare pt un alt tip de racheta (pe care le-ai pus si tu), mai noi si mai eficiente. De asemenea, configuratia cu bombele de 1000 lbs pe lansatoarele de pe aripi este rara (dar mai probabila decat configuratia cu bazooka). Bombele de 450 kg solicitau cam la maximum lansatoarele de pe aripi si dea aceea stiu ca la modelul D erau evitate (erau preferate bombele de 500 lbs). Modelul N avea alta aripa insa si este posibil a fi dus mai bine bombele de de 1000 lbs pe aripi...
P47 N era varianta cu raza lunga de actiune...a fost conceput ca escortor de B29. Exact asa a si fost folosit in mod preponderent...in configuratia cu rezervoarele alea suplimentare mari.
Dar toata lumea le face asa, cu rezervoarele alea mari atarnate sub aripi. Asa ca avantajul configuratiei de incarcare pe care ai folosit-o este ca-i mai originala
Inca odata felicitari si poate ne pui niste poze mai de aproape! Merita sa-l vedem mai bine, mai ales ai investit suplimentar in el (Eduard).
Toate cele bune,
#8
Postat 02 December 2013 - 02:49 PM
Īn general ai surprins foarte bine esenta americana a acestui Fighter-bomber.
Pe capacul scos si pe aripa stanga se vad parca niste urme de turnare (diagonalele alea).
Nu stiu daca ai folosit grund inainte de vopsire. Mi-a zis si mie un nene mai destept ca fara grund nu obti ce-i mai bun de la alclad.
Ar fi fost bine daca desumflai cu o pila rotile macar putin. La dita-mai mastodontul, da bine.
#10
Postat 02 December 2013 - 04:58 PM
Ti-a iesit excelent vopseaua metalizata.
Si vorba lui BMF "Oricine se apuca de o schema bare metal se chema ca e un om curajos.Cui ii mai si iese frumos, se cheama ca e tare priceput "
Inca o data felicitari !
Aceasta postare a fost editata de anakinu: 02 December 2013 - 04:58 PM
#11
Postat 02 December 2013 - 06:39 PM
1. pentru elice am folosit un pai de suc de la Mac (se pot folosi cu succes si alte "dispozitive") in care am suflat de m-am ingalbenit la fata (se putea folosi si aerograful, dar nu imi era la indemana) si am marit putin timpul de expunere. simple as that
2. cu Alcladul se lucreaza foarte simplu, presiune mica, spatiu pe cat se poate de aerisit, masca si rabdare (conform indicatiilor pe care mi le-a oferit Tibi ) aerograful se curata cu nitrodiluant.
3. BMF, tu esti mai expert decat mine in ceea ce priveste P-47 (si cu siguranta nu numai) si se vede ca ti-ai facut temele inainte sa lucrezi la P-47 D -ul tau si pentru asta te felicit! In ceea ce priveste inarmarea, eu am pus-o dupa bunul meu plac...nu stiu daca e bine sau daca nu . Cat despre cablul de antena, din cate stiu eu, au existat modele cu acest cablu, pana cand in locul cablului au aparut alte doua antene secundare asezate ceva mai in spate fata de cea centrala. Inclusiv "Too Big and Too Heavy" a avut parte de o asemenea modificare.
4. da Calin, ai observat bine, exista niste urme de turnare care pe plasticul gol nu se vad, insa dupa ce aplici Alcladul se cam vad si e drept ca am folosit grund pe care l-am slefuit pe alocuri si probabil l-am slefuit si prin zonele cu pricina. Ideea e ca aceste urme nu sunt foarte foarte vizibile, iar dintr-un anumit unghi nu se vad chiar deloc...nu sunt nici inestetice sau ceva de genul, dar mai bine sa nu fie acolo. Cat despre roti, e foarte buna sugestia si mereu se poate opera o mica modificare
5. Sorin...vine si al tau m-am apucat de el odata cu asta, i-am incropit fuselajul, dar mai am de mestesugit la el ca e mult de kituit si slefuit (kit-ul de la Revell). Pana atunci te asteptam acasa din tarile calde teafar si voios
Va multumesc din nou tuturor si ma inclin in fata voastra
Toate cele bune!
#15
Postat 03 December 2013 - 10:13 AM
Cit despre antena, citeodata o mica licenta...modelistica nu strica. Doar ca la un concurs poti fi depunctat pentru asta.
Felicitari! .
Ce bine-i statea la Alba, in concurs si apoi in expozitie!
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 03 December 2013 - 10:14 AM
#16
Postat 03 December 2013 - 10:36 AM