Forum Machete,Modelism,Hobby: American Trucks ( III ) - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

American Trucks ( III ) GMC AFKX 352 4x4 LeRoi Compressor

#1 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 01 December 2013 - 01:59 PM

Pare-se ca a venit si vremea acestui kit, pe care l-am achizitionat acum ...(nah, ca am uitat); cred ca sunt vreo trei ani,daca nu mai mult.
Scara...1/35 desigur,producator: francezii de la Masters Productions; material: resin kit.


GMC AFKX 352 4x4 1 1/2 COE - producatorul General Motors Truck & Coach (Pontiac, MI) a livrat 820 de sasiuri, intre anii 1940-1941, pe care au fost montate ulterior instalatii pentru furnizarea aerului comprimat/ compresoare LeRoi.
Toate exemplarele astfel dotate,au fost folosite de catre US Corps of Engineers, ca unitati de putere/aer comprimat, necesar diverselor scule si utilaje actionate astfel.
Motorul GMC 248 in 6 cilindri dezvolta 100 CP (suficient pentru acea perioada).

Imagine atasata: GMC 1940 AFKX 352 resize.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 01 December 2013 - 02:00 PM


#2 Useril este offline   anakinu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 14-March 08
  • Location:PITESTI
  • Interests:Rock ,modelism,bere

Postat 02 December 2013 - 04:59 PM

Imagine postata

#3 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 02 December 2013 - 09:13 PM

Vezi postareaanakinu, la 02 December 2013 - 04:59 PM, a spus:

Imagine postata

Am inteles. :-D

continuind despre masina reala :
- au existat 5 variante de GMC AFKX 352,astfel:
(8-G), un fel de autobus,mai mare, dotat ca autoatelier pentru repararea pieselor de artilerie de calibru mediu.
(8-A), era tot de tip "autobus" dar pe sasiu mai scurt,destinat micilor reparatii pentru unitati si subunitati de artilerie; au fost produse 78 de bucati.
(8-D), un C(abin).O(ver).E(engine) versiune cu bena pentru marfă construita de Heil - 79 au fost produse;
(8-J / Q / R / U), un C.O.E. dotat cu compresoare de aer produse de Leroi (simbol Q)sau Ingersoll Rand(simbol R),produse in 820 de exemplare, dupa cum spuneam ieri.Acesta este,evident, cazul nostru.
In fine, a cincea versiune era (8-C), carosat tot de Heil, si inițial folosit ca atelier de reparații mobile. Lateralele carosatei (panourile de dimensiuni mai mici) puteau fi coborate in pozitie orizontală, pentru a extinde podeaua.
Imagine atasata: GMC 1940 AFK 352 4x4 LeRoi compressor Life 1942.jpg

cateva exemplare au fost livrate catre australieni; vopsite in nuante de dark green si nisipiu
Imagine atasata: GMC LeRoi Compressor.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 02 December 2013 - 09:24 PM


#4 Useril este offline   Blue-Max 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2473
  • Inregistrat: 06-December 04
  • Location:Lugoj

Postat 03 December 2013 - 10:56 AM

Mai da urat mai e .... !!!!
Fain .. Imagine postata

#5 Useril este offline   Bill 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1879
  • Inregistrat: 06-December 04

Postat 03 December 2013 - 04:30 PM

Servus,
Vorba lui Max e atat de urat ca-i fain :yahoo:
Din nou un subiect absolut deosebit, felicitari. Sunt convins ca si executia va fi pe masura.
Te asigur de invidia mea eterna pentru ca nu gasesc de-astea la 1/48...:crazy:
Spor,
Bill :friends:

#6 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 03 December 2013 - 10:07 PM

Servus Max, servus Bill.
E fain, si mie imi place, desi preferintele mele se indreapta spre alte masini.Le va veni si lor vremea, daca Domnul ma tine.

Acum, cateva vorbe si despre kitul francezilor:
Cutie cartonata, de cea mai buna calitate,pereti tari astfel incat continutul fragil sa fie cat mai bine protejat.
Schema de asamblare este cam "la obiect" fara prea multe explicatii sau text, gen "cine, unde si cum".
Piesele (habar n-am cate sunt, dar banuiesc undeva spre optzeci) sunt turnate frumos, fara cine stie ce bavuri, fara torsiuni(in special in cazul sasiului,care vine dintr-o bucata), ambalate in pungulite separate si organizate tematic(daca pot sa spun asa): cabina si cele trebuincioase ei - intr-o punga, compresorul si trusele din jurul lui, separat, maruntisurilor,separat s.a.m.d.
Din pacate kitul nu contine decaluri si nici legenda pentru vopsire sau(mai ales !!) inmatriculari.Aici este necesar sa te descurci, chiar daca pe net nu exista prea multe fotografii autentice cu masina/tipul asta.

Cateva poze ca sa va faceti o idee cam ce si cum:

Imagine atasata: 20131203_212742-1.jpgImagine atasata: 20131203_212841-1.jpg
Imagine atasata: 20131203_213119-1.jpgImagine atasata: 20131203_213142-1.jpg
Imagine atasata: 20131203_213211.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 03 December 2013 - 10:17 PM


#7 Userul este online   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4821
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 14 December 2013 - 08:41 PM

Da, se vede treaba ca ai ceva " COE" , daca te-ai apucat de asta ! :lol:
Bafta, abia astept sa-l vaz "adunat" cum ar zice colegul OldHammer , parca .

#8 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 14 December 2013 - 09:50 PM

Servus Dany.
Asta nu pune probleme.
Se imbina pur si simplu perfect.
Cat despre COE...mai am unul tot cu ...
Tot francezi,dar nebunii de la Des Kit: Autocat U 7144 T.
Sa- l vezi pe asta!!!
Nu m-am crucit (pana in prezent) decat la doua kituri: el si Bianchi Miles al italienilor de la Brach Model.Astea doua sunt cu adevarat capodopere.
Autocar-ul va fi American Trucks IV. Sau...mai stii?!

#9 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 15 December 2013 - 01:42 PM

Ca sa va faceti o idee, elementele cabinei, prevopsite
Imagine atasata: 20131215_122722.jpg
Imagine atasata: 20131215_122652-1.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 December 2013 - 02:25 PM


#10 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 26 December 2013 - 07:02 PM

Cateva imagini cu masina reala, folosita in cadrul batalioanelor de engineers ale US Army sau US Marine Corps.
Imagine atasata: GMC 352 AFKX Compresor.jpg
Imagine atasata: GMC 352 AFKX Compressor 2.jpg
Imagine atasata: GMC 352 AFKX Compresor 3.jpg

si versiunea civila (1937)
Imagine atasata: GMC 352 civil.jpg

#11 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 29 December 2013 - 02:57 PM

Cabina incheiata si aranjata peste sasiu, la locul ei (unele detalii inca lipsesc).
Inmatricularea este conjuncturala, dar respecta regulamentele privind inregistrarea vehiculelor de acest gen in armata americana.
Cateva foto cu macheta in stadiul prezent(doar cu titlu informativ)
Imagine atasata: Picture 408.jpgImagine atasata: Picture 411.jpg

Imagine atasata: Picture 409.jpgImagine atasata: Picture 415.jpg

Imagine atasata: Picture 414.jpgImagine atasata: Picture 412.jpg

#12 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 31 December 2013 - 01:08 PM

Piesele compresorului incep sa se adune.
In foto mai apar si aripile spate.
La toate astea se vor mai adauga o droaie de mici detalii, toate din resin(kitul nu contine deloc PE, tot ce este necesar pt. detaliere, a fost replicat din rasini).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture 417.jpg
  • Imagine atasata: Picture 416.jpg


#13 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 12 January 2014 - 09:43 PM

Iaca ...ajuns la mal si cu al treilea truck.
Acuma, ce sa zic ?
Francezii s-au straduit sa scoata un kit pe masura pretului cerut.
Desi la cravate si incaltari ii prefer pe italieni, la tehnica si organizare, pe nemti, la ignoranta, pe americani, la femei frumoase,pe rusi s.a.m.d. - musai sa recunosc ca frantujii de la Master Production au reusit o treaba pe cinste. Pe cinstea lor si, intr-o oarecare masura, a celui care pune piesele una peste alta, ca sa-i iasa un GMC 352 AFKX cu "umflator de baloane" in scara 1/35.
Carevasazica, orice eroare apare in pozele astea, este numai culpa lu' mandea. N-am nimic de comentat la adresa francilor.
Ca sa fie in loc de incheiere, iaca si "imaginile" cu ce mare scofala am reusit eu sa realizez.
Imagine atasata: Picture 421.jpgImagine atasata: Picture 425.jpg

Imagine atasata: Picture 420.jpgImagine atasata: Picture 427.jpg

Imagine atasata: Picture 418.jpgImagine atasata: Picture 419.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 12 January 2014 - 10:20 PM


#14 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 12 January 2014 - 09:49 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture 430.jpg
  • Imagine atasata: Picture 431.jpg
  • Imagine atasata: Picture 429.jpg
  • Imagine atasata: Picture 428.jpg
  • Imagine atasata: Picture 423.jpg
  • Imagine atasata: Picture 422.jpg


#15 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2014 - 10:04 PM

Nu pot decat sa spun ca-mi place si remarc, cel putin din poze, uzura foarte discreta.

Spoor!

#16 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 12 January 2014 - 10:13 PM

Multumesc LDH. :hi:


Am tinut legatura (ca sa zic asa) cu site-ul francez Blast Models.com( de unde provine si asta, micu') si acuma vad, cu intristare, ca au decis sa-si inchida afacerea (din motive personale). :cray:
Cum tot raul spre bine, va dau un link, pentru ca soldurile sunt demne de luat in seama (reduceri la jumatate, la absolut tot).
Ca sa nu scriu in alta parte, imi fac singur un fel de off topic:
http://www.phpshopxm...opCurrency/EURO
Poate sunt printre noi doritori de comenzi acolo.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 12 January 2014 - 10:40 PM


#17 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2014 - 10:23 PM

Excelent.
Un alt camion "ciudat" care dupa ce ti-am urmarit lucrarea a inceput sa-mi placa al naibii de mult!
Subiect neobisnuit si interesant plus o realizare deosebita. Sexi.

Uzura mi se pare deosebit de discreta, in sensul bun al expresiei. Una dintre cele mai grele "incercari" in ceea ce priveste weathering-ul este sa stii unde sa te opresti. Rotile le-as fi prafuit poate mai mult...insa in rest mi se pare perfect.
Mi s-a parut ca vad urme de silvering la decalurile de pe bara fata. Poate fi insa doar lumina.

Felicitarile mele.
Imi place tare mult camionul tau! :clapping:

Toate cele bune.

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi