Porsche Trilogy
#1
Postat 19 November 2013 - 10:30 AM
In trilogia de final de an, vor fii restaurate 3 Porsche-uri, 1/24, Bburago
As dori daca se poate, de la cine cunoaste (Beriba e neaparat vizat sa-si dea cu parerea ), sa identific ceva mai bine modelele in functie de an. M-ar interesa in primul rand prima pozitie, pentru ca nu reusesc deloc sa-l identific clar.
1. 911 Turbo (197x?) / 930
2. 911 (1993), care e de fapt un 993
3. 959
As vrea pe cat posibil sa merg pe varianta originala, singurele modificari vor fii jantele. Si poate 993-ul sa-si ia vreun eleron de Turbo.
Momentan sunt decapate, vor fii pregatite, debavurate, curatate de liniile de matrite si grunduite, dupa care incepe reconstruirea pieselor lipsa, interioarelor, motoarelor etc.
As dori daca se poate, de la cine cunoaste (Beriba e neaparat vizat sa-si dea cu parerea ), sa identific ceva mai bine modelele in functie de an. M-ar interesa in primul rand prima pozitie, pentru ca nu reusesc deloc sa-l identific clar.
1. 911 Turbo (197x?) / 930
2. 911 (1993), care e de fapt un 993
3. 959
As vrea pe cat posibil sa merg pe varianta originala, singurele modificari vor fii jantele. Si poate 993-ul sa-si ia vreun eleron de Turbo.
Momentan sunt decapate, vor fii pregatite, debavurate, curatate de liniile de matrite si grunduite, dupa care incepe reconstruirea pieselor lipsa, interioarelor, motoarelor etc.
#2
Postat 19 November 2013 - 12:29 PM
Oooo, ce ma bucur cand vad topicuri cu Porsche :)
Eu tind sa cred ca primul e un 911 RSR din 1973 dupa cum sunt umflate aripile. Bara fata seamana cu cea a RSR-ului ce a participat la Le Mans. Oricum, e modelul pana in 1974, ca de atunci semnalizarile au fost puse in bara.
La 993 ai putea sa ii pui eleronul de GT2. Turbo-ul are alte bari, dar GT2ul are barile standard. Bine, are aripile evazate, dar sarim peste aia :D
De abia astept sa le vad colorate si pe roti ! :D
ps: mai vin si eu cu un model porsche anul asta
Eu tind sa cred ca primul e un 911 RSR din 1973 dupa cum sunt umflate aripile. Bara fata seamana cu cea a RSR-ului ce a participat la Le Mans. Oricum, e modelul pana in 1974, ca de atunci semnalizarile au fost puse in bara.
La 993 ai putea sa ii pui eleronul de GT2. Turbo-ul are alte bari, dar GT2ul are barile standard. Bine, are aripile evazate, dar sarim peste aia :D
De abia astept sa le vad colorate si pe roti ! :D
ps: mai vin si eu cu un model porsche anul asta
Aceasta postare a fost editata de Beriba: 19 November 2013 - 12:44 PM
#5
Postat 20 November 2013 - 10:10 PM
Mersi mersi :)
Pai daca a venit frigu ma cam obliga sa stau prin casa...pe langa una alta mai facem si putin bricol :)
Update: S-au slefuit bavurile si urmele de la matrite si s-a confectionat capota lipsa, mai e doar putin de prelucrat sa-i fac nervurile alea doua ca la celelelalte...aaa...si am reusit sa rup portbagajul, se misca greu de mai inainte si am incercat sa-l indrept...de tot, deci RSR-ul va avea doar usi mobile
@Beriba - da, ma indrept mai aproape de RSR din '73, dar parca ceva nu e cum trebuie intre aripa fata si bara, dar sigur e vorba de un RSR.
Pai daca a venit frigu ma cam obliga sa stau prin casa...pe langa una alta mai facem si putin bricol :)
Update: S-au slefuit bavurile si urmele de la matrite si s-a confectionat capota lipsa, mai e doar putin de prelucrat sa-i fac nervurile alea doua ca la celelelalte...aaa...si am reusit sa rup portbagajul, se misca greu de mai inainte si am incercat sa-l indrept...de tot, deci RSR-ul va avea doar usi mobile
@Beriba - da, ma indrept mai aproape de RSR din '73, dar parca ceva nu e cum trebuie intre aripa fata si bara, dar sigur e vorba de un RSR.
Aceasta postare a fost editata de GGG: 20 November 2013 - 10:11 PM
#7
Postat 21 November 2013 - 09:14 AM
Da stiu ca are bara de plastic, din care oricum imi lipseste un colt, deci va fii refacuta in totalitate. Eu ma refeream ca acel canal vine drept pana in extrema aripii, pe cand la pozele reale urmareste cumva caroserie, e mai rotunda, s-ar putea sa intru cu pila in ea :)
#12
Postat 01 May 2014 - 08:44 PM
Nu stiu ce fel de prindere as putea sa-i fac. Ar trebui ceva tot pivotant dar mai aproape de usa, nu sub capota un e acuma, nu ? E cam mult lucru manual ca durata, si asa merge cam greu din cauza timpului.
Cat despre restaurari, sa zicem ca imbin utilul cu placutul. Da, nu se compara cu un kit de plastic unde totul vine la linie... si ai cam toate piesele. Dar la o restaurare, cand pleaca de la vopsea ciobita, zgariata, fara roti, fara un far/stop, si ajunge la faza de expus in vitrina, satisfactia e ceva mai mare decat la un kit :)
Cat despre restaurari, sa zicem ca imbin utilul cu placutul. Da, nu se compara cu un kit de plastic unde totul vine la linie... si ai cam toate piesele. Dar la o restaurare, cand pleaca de la vopsea ciobita, zgariata, fara roti, fara un far/stop, si ajunge la faza de expus in vitrina, satisfactia e ceva mai mare decat la un kit :)