Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 08 December 2013 - 10:01 AM
actros stretched italeri 1/24
#22
Postat 08 December 2013 - 11:00 AM
Merci Z-Mare pentru sugestie.
Insa, ramane asa. Eu din ce am vazut pe la motoare, evacuarea are rugina rosiatica!
Este adevarat, trebuia sa fie mai"compacta" acoperirea, dar a fost alegerea mea.
Camionul este relativ nou, iar motorul este curatat periodic. De aici si finisajul satinat, ba pe alocuri chiar lucios!
Am reușit sa asamblez tot șasiul. Imi place ce a iesit. Iata cateva fotografii, de data asta la lumina naturala:
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
Insa, ramane asa. Eu din ce am vazut pe la motoare, evacuarea are rugina rosiatica!
Este adevarat, trebuia sa fie mai"compacta" acoperirea, dar a fost alegerea mea.
Camionul este relativ nou, iar motorul este curatat periodic. De aici si finisajul satinat, ba pe alocuri chiar lucios!
Am reușit sa asamblez tot șasiul. Imi place ce a iesit. Iata cateva fotografii, de data asta la lumina naturala:
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
#23
Postat 08 December 2013 - 11:19 AM
Deci e superb ! Arata total aripile din spate de peste roti, rezerva, bara cu stopurile. Mai ca imi pare rau ca vin acoperite. Iar evacuarea aia gaurita imi place foarte mult
O singura chestie: teava de esapament de pe lateral. E toata OK pana la capat, unde interiorul poate ar trebui facut cu negru. E in contrast cu virgula cat de realist pare camionul. Eventual poti sa te si bagi cu un burghiu in el sa ii faci peretii subtiri.
O singura chestie: teava de esapament de pe lateral. E toata OK pana la capat, unde interiorul poate ar trebui facut cu negru. E in contrast cu virgula cat de realist pare camionul. Eventual poti sa te si bagi cu un burghiu in el sa ii faci peretii subtiri.
#26
Postat 08 December 2013 - 03:11 PM
gigione, la 08 December 2013 - 12:58 PM, a spus:
Ce bine arata sasiul ! Felicitari pentru lucrare,nota 9 dar pentru modelul de camion ales nota 2,este cel mai urat din Univers !
Ma bucur ca iti place, Gigione!
da, ai dreptate, este urat!
Nu se compara cu un Peterbilt. Interiorul Mercedes-ului este la nivel de S-Klasse iar al americanului, cel mult la nivel de Bucegi (asta daca soferul strange mizeria de prin el, si daca nu ii pica checiap pe scaun cand mananca hotdog)!
Ca tehnologie sa nu mai vorbim: daca vrei o calatorie in timp, studiaza un Peterbilt!
Sorry, stii ca nu sunt baiat rau, dar ma tot sacai de cand l'am luat....
#30
Postat 02 January 2014 - 01:41 PM
La multi ani pentru anul ce tocmai a inceput!
Sa aveti multe bucurii si parte numai de bine!
Am profitat din plin de vacanta acordata de patronat in urma negocierii contractului colectiv de munca si am lucrat la Mercedes (sper sa nu afle cei de la mine de la munca ca lucrez in timplu liber la Mercedes, he he he).
Am continuat cu un ecran termic ce vine sub planseul cabinei pentru a proteja fundul conducatorului auto de arsita turbinelor:
Cam asa este el in realitate :
si am purces la drum (reproducerea este relativa dar de foarte mare efect:)
am facut un releveu al desfășuratei, am decupat din ABS de o,5mm, am lipit, am vopsit negru mat, am acoperit cu șmirghel de 120 ca sa simulez textura ignifuga apoi am trantit niste alumniu de la o cutie de iaurt ca si ecran tremic propriu-zis)
si asa arata gata de montaj:
apoi am inceput cu interiorul:
-scaunele nu aveau partea din spate, asa ca am facut-o. Tot acum am taiat cotierele care erau corp comul cu spatarul, urmand sa scratchuiesc altele din ABS de 3mm:
scaunul soferului:
scaunul pasagerului:
volanul:
planseul cabinei:
plansa de bord:
si cateva accesorii interioare:
La ora asta interiorul este gata asamblat iar cabina a primit prima culoare (va fi vopsita in 2 culori). Nu are rost sa pun poze cu vopsirea, asa ca o sa o vedeti la sfarsit, cand este gata de montaj
Sa aveti multe bucurii si parte numai de bine!
Am profitat din plin de vacanta acordata de patronat in urma negocierii contractului colectiv de munca si am lucrat la Mercedes (sper sa nu afle cei de la mine de la munca ca lucrez in timplu liber la Mercedes, he he he).
Am continuat cu un ecran termic ce vine sub planseul cabinei pentru a proteja fundul conducatorului auto de arsita turbinelor:
Cam asa este el in realitate :
si am purces la drum (reproducerea este relativa dar de foarte mare efect:)
am facut un releveu al desfășuratei, am decupat din ABS de o,5mm, am lipit, am vopsit negru mat, am acoperit cu șmirghel de 120 ca sa simulez textura ignifuga apoi am trantit niste alumniu de la o cutie de iaurt ca si ecran tremic propriu-zis)
si asa arata gata de montaj:
apoi am inceput cu interiorul:
-scaunele nu aveau partea din spate, asa ca am facut-o. Tot acum am taiat cotierele care erau corp comul cu spatarul, urmand sa scratchuiesc altele din ABS de 3mm:
scaunul soferului:
scaunul pasagerului:
volanul:
planseul cabinei:
plansa de bord:
si cateva accesorii interioare:
La ora asta interiorul este gata asamblat iar cabina a primit prima culoare (va fi vopsita in 2 culori). Nu are rost sa pun poze cu vopsirea, asa ca o sa o vedeti la sfarsit, cand este gata de montaj
#34
Postat 03 January 2014 - 01:02 PM
Anakinu, nu este o idee rea, sa stii!
Beriba, astept adresa ca sa iti trimit sablonul, deci nu am cum sa ma supar! Piesele cabinei... hmmm nu este usor sa le pui cap la coada! Dar cu rabdare iese OK!
LDH, multumesc pentru incurajare! Am "poftit" si eu la unii prieteni care fac chestii de la 0. Asa ca un ecran termic, un TV sau GPS sunt zero (pe langa un gater, de exemplu...).
Beriba, astept adresa ca sa iti trimit sablonul, deci nu am cum sa ma supar! Piesele cabinei... hmmm nu este usor sa le pui cap la coada! Dar cu rabdare iese OK!
LDH, multumesc pentru incurajare! Am "poftit" si eu la unii prieteni care fac chestii de la 0. Asa ca un ecran termic, un TV sau GPS sunt zero (pe langa un gater, de exemplu...).
#36
Postat 05 January 2014 - 07:17 PM
da gigone, nu o sa uit!
zaruri o sa iau din alea de PIMP ca in videoclipurile lui JayZ.
Dar, pana sa iau legatura cu el, am mai lucrat cate ceva:
Grila : avea ceva plastice care in realitate sunt negre. Asta impunea mascarea si vopsirea in doua culori => ineficient si ireal.
In plus, in varianta Italeri, acele obturatoare apareau in fata plasei mastii fata, iar in realitate ele sunt in spatele ei. Am decis sa le decupez si sa le inlocuiesc cu un plastic negru montat dupa ce am sa pun plasa, ca in realitate:
Apoi am incercat sa modific acele protectii laterale (impuse reglementar de normele de soc lateral) astfel incat sa se potriveasca noilor dimensiuni.
Greu.
Mult timp pierdut cu uscarea, chituirea, etc.
Si astfel, inca o data, se dovedeste, ca de multe ori, decat sa modifici mai bine faci de la zero.
Avantaje : design propriu unic si satisfactie modelistica maxima:
Urmeaza un praf de primer, finisarea si vopsirea.
zaruri o sa iau din alea de PIMP ca in videoclipurile lui JayZ.
Dar, pana sa iau legatura cu el, am mai lucrat cate ceva:
Grila : avea ceva plastice care in realitate sunt negre. Asta impunea mascarea si vopsirea in doua culori => ineficient si ireal.
In plus, in varianta Italeri, acele obturatoare apareau in fata plasei mastii fata, iar in realitate ele sunt in spatele ei. Am decis sa le decupez si sa le inlocuiesc cu un plastic negru montat dupa ce am sa pun plasa, ca in realitate:
Apoi am incercat sa modific acele protectii laterale (impuse reglementar de normele de soc lateral) astfel incat sa se potriveasca noilor dimensiuni.
Greu.
Mult timp pierdut cu uscarea, chituirea, etc.
Si astfel, inca o data, se dovedeste, ca de multe ori, decat sa modifici mai bine faci de la zero.
Avantaje : design propriu unic si satisfactie modelistica maxima:
Urmeaza un praf de primer, finisarea si vopsirea.
#38
Postat 06 January 2014 - 01:19 PM
multumesc beriba,
daca ai "BlackEdition" nu ai asa! Dar masca la al tau este mai urata ca la al meu. Are prea mari deschiderile, zic eu...
Lipici folosesc Revell Contacta. Pentru ABS este perfect. Merge perfect cu ABS Evergreen, si am gasit o cutie de parfum care are un ABS mai subtire de 0,5mm cu care merge, la fel, perfect.
daca ai "BlackEdition" nu ai asa! Dar masca la al tau este mai urata ca la al meu. Are prea mari deschiderile, zic eu...
Lipici folosesc Revell Contacta. Pentru ABS este perfect. Merge perfect cu ABS Evergreen, si am gasit o cutie de parfum care are un ABS mai subtire de 0,5mm cu care merge, la fel, perfect.