actros stretched italeri 1/24
#1
Postat 16 November 2013 - 04:42 PM
Salutare dragi frati de suferința,
De ceva vreme tot lucrez la un camion, ca am zis ca o data īn viata trebue sa fac și eu unul, si ma gandii sa va arat si voua ce fac.
Este vorba de un KIT de la Italeri (foarte mishto facut kit-ul) care reproduce un cap tractor Actros 1854.
numai ca, mi se perea cam scurt. Asa ca am decis sa īl lungescccccccccccccc!
Si asta cu aproximativ 15o mm. Da, ampatamentul va fi marit cu 87mm iar consola spate cu 54 mm, astfel, facand sasiul de 9755 mm (ampatament 57oo mm).
Datele sunt luate de pe site-ul MB din niste specificatii .pdf.
Iata sasiul in configuratia initiala. Era conceput din 2 bucati:
lonjeroanele lungite :
a fost nevoie de niste traverse suplimentare :
sasiul asamblat :
puntile :
monstrul alături de o Octavia si un Crafter
De ceva vreme tot lucrez la un camion, ca am zis ca o data īn viata trebue sa fac și eu unul, si ma gandii sa va arat si voua ce fac.
Este vorba de un KIT de la Italeri (foarte mishto facut kit-ul) care reproduce un cap tractor Actros 1854.
numai ca, mi se perea cam scurt. Asa ca am decis sa īl lungescccccccccccccc!
Si asta cu aproximativ 15o mm. Da, ampatamentul va fi marit cu 87mm iar consola spate cu 54 mm, astfel, facand sasiul de 9755 mm (ampatament 57oo mm).
Datele sunt luate de pe site-ul MB din niste specificatii .pdf.
Iata sasiul in configuratia initiala. Era conceput din 2 bucati:
lonjeroanele lungite :
a fost nevoie de niste traverse suplimentare :
sasiul asamblat :
puntile :
monstrul alături de o Octavia si un Crafter
#9
Postat 18 November 2013 - 03:00 PM
#11
Postat 19 November 2013 - 09:37 AM
salut stageexp,
pot spune ca si, si.
Oricum, va fi un model custom, nu va respecta relitatea, nu va fi o reproducere.
O prima incoerenta ar fi prezenta rezervoarelor de aer in spatele masinii. In realitate ele sunt undeva in staga masinii dupa esapament.
Longinus, proiectul este top secret. Actrosul va deveni o masina de interventie care va ridica masinile parcate ilegal.
Deci nu trebuie sa afle nimeni asta! Sa-i prindem sa luam banu'!
pot spune ca si, si.
Oricum, va fi un model custom, nu va respecta relitatea, nu va fi o reproducere.
O prima incoerenta ar fi prezenta rezervoarelor de aer in spatele masinii. In realitate ele sunt undeva in staga masinii dupa esapament.
Longinus, proiectul este top secret. Actrosul va deveni o masina de interventie care va ridica masinile parcate ilegal.
Deci nu trebuie sa afle nimeni asta! Sa-i prindem sa luam banu'!
#13
Postat 20 November 2013 - 12:41 PM
#18
Postat 02 December 2013 - 04:45 PM
motorul:
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
by custom | scale | car, on Flickr
#20
Postat 07 December 2013 - 03:38 PM
Teava de esapament este facuta in straturi succesive de argintiu, apoi rust, de la model master, "tamponat" cu pensula, pentru a ii da textura de fonta.
Negrul, este mat normal, lustruit apoi un pic, pe muchii. Asta pentru a simula un capac care a tot fost curatat!
Negrul, este mat normal, lustruit apoi un pic, pe muchii. Asta pentru a simula un capac care a tot fost curatat!