Pagina 1 din 1
Toyota Aristo drift Aoshima 1/24
#1
Postat 15 November 2013 - 01:29 PM
Salutare tuturor,
De fix 6 luni lucrez la acest model pentru un concurs on-line.
Macheta a fost gata miercuri seara si joi seara nu a mai ramas nimic de ea . Am scapat-o din mana si....acum sta bucatele bucatele intr-o cutie.
Asadar voi vorbi la trecut.
Inceputul
Kit review:
S-a asamblat foarte bine si calitatea plasticelor buna, dupa parerea mea nu foarte experimentata.
Am avut totusi o problema cu caroseria. A fost stramba, si stramba a ramas pana la sfarsit. S-a tras putin cu pragul dar nu de tot.
Un numar extraordinar de piese!!! Vreo trei variante de esapament, 2 volane si doua scaune sport, scut motor sport si clasic...
De fix 6 luni lucrez la acest model pentru un concurs on-line.
Macheta a fost gata miercuri seara si joi seara nu a mai ramas nimic de ea . Am scapat-o din mana si....acum sta bucatele bucatele intr-o cutie.
Asadar voi vorbi la trecut.
Inceputul
Kit review:
S-a asamblat foarte bine si calitatea plasticelor buna, dupa parerea mea nu foarte experimentata.
Am avut totusi o problema cu caroseria. A fost stramba, si stramba a ramas pana la sfarsit. S-a tras putin cu pragul dar nu de tot.
Un numar extraordinar de piese!!! Vreo trei variante de esapament, 2 volane si doua scaune sport, scut motor sport si clasic...
#2
Postat 15 November 2013 - 01:36 PM
Sa continuam:
Interiorul
Pentru asta am incercat sa obtin varianta light a masini: fara fete de usii, scaune, etc
Initial am incercat sa construiesc dublura usii din forex dar m-am oprit repede vazand ca nu-mi va iesi realis deloc.
Dar mi-a picat ideea de a intoarce fetele de usi existente. Dupa cateva gauri si pilituri am obtinut ceva mai realist.
Dupa cateva benzi de forex de 1mm am cam terminat cu interiorul light
Interiorul
Pentru asta am incercat sa obtin varianta light a masini: fara fete de usii, scaune, etc
Initial am incercat sa construiesc dublura usii din forex dar m-am oprit repede vazand ca nu-mi va iesi realis deloc.
Dar mi-a picat ideea de a intoarce fetele de usi existente. Dupa cateva gauri si pilituri am obtinut ceva mai realist.
Dupa cateva benzi de forex de 1mm am cam terminat cu interiorul light
#3
Postat 15 November 2013 - 01:46 PM
Motorul
Kitul a venit cu o vedere de motor V8.
Am cautat pe net si am gasit ceva poze de V8 bi-turbo si am inceput sa construiesc unul, pornind de la jumatatea oferita de constructor.
Cam asa arata motorul de inspiratie
Niste fimo fiert pentru turbine si niste fimo copt pentru colectoarele de esapament....
... cablarit si vopsit, a ajuns si la final V8-ul
Kitul a venit cu o vedere de motor V8.
Am cautat pe net si am gasit ceva poze de V8 bi-turbo si am inceput sa construiesc unul, pornind de la jumatatea oferita de constructor.
Cam asa arata motorul de inspiratie
Niste fimo fiert pentru turbine si niste fimo copt pentru colectoarele de esapament....
... cablarit si vopsit, a ajuns si la final V8-ul
#8
Postat 16 November 2013 - 09:20 PM
In primul rand, ti-a iesit bine. Putina sau multa experienta, de undeva incepem toti. Eu de exemplu nu m-am gandit pana acum sa fac turbine si evacuari din fimo... cu atat mai mult cu cat nevasta-mea lucreaza cu materialele astea (face niste bijuterii - in fine) si lucrul in plastilina e mai usor decat cel in ABS sau similare.
Doi la mana... chiar atat de grav si iremediabil e? Pana la urma e un kit de plastic...ar trebui sa fie usor si sa nu sufere prea tare la un impact, nu ?
Doi la mana... chiar atat de grav si iremediabil e? Pana la urma e un kit de plastic...ar trebui sa fie usor si sa nu sufere prea tare la un impact, nu ?
#9
Postat 16 November 2013 - 09:21 PM
Interesant efortul tau totusi doua chestii nu imi plac. Primul este decalul de pe partea dreapta care nu se poate citii (ffind vazut ca prin oglinda) iar la doua nu sunt sigur dar rotile spate, unghiul pare prea accentuat. Arata asa de parca ar vira si cu rotile din spate. In rest pare o lucrare bunicica.
#10
Postat 20 November 2013 - 09:05 AM
Salut,
Dupa ce a trecut timpul, am deschis sarcofagul sa vad cat e de grav. Vorba lui GGG, e de plastic cat poate fi de rau. Nu e grav deloc.
@Tibi: rotile spate sunt catre spate, asa e kitul. M-am ferit sa fac modificari special sa nu apara gafe din astea...tot au aparut.
@Tibi: asa sunt decalurile, pe stanga sunt corect pe dreapta sunt in oglinda, asa sunt toate, cu exceptia unuia singur care l-am pus din greseala pe dreapta decalul "Trust" de pe usa fata din dreptul tibiei domnisoarei.
Dupa ce a trecut timpul, am deschis sarcofagul sa vad cat e de grav. Vorba lui GGG, e de plastic cat poate fi de rau. Nu e grav deloc.
@Tibi: rotile spate sunt catre spate, asa e kitul. M-am ferit sa fac modificari special sa nu apara gafe din astea...tot au aparut.
@Tibi: asa sunt decalurile, pe stanga sunt corect pe dreapta sunt in oglinda, asa sunt toate, cu exceptia unuia singur care l-am pus din greseala pe dreapta decalul "Trust" de pe usa fata din dreptul tibiei domnisoarei.
#11
Postat 23 November 2013 - 08:21 AM
bravo Ralasef,
a iesit bine!
Tot spui de "dauna totala" si nu ne arati nimic... Baga si tu cateva poze, ne mai dam si noi cu pararea. Daca vrei, normal!
Faza cu rotile din spate o puteai evita daca faceau un montaj fara lipici, inainte de a lipi definitiv! Sa verifici pozitia discului relativ la pasajul rotii spate! Data viitoare asa sa faci!
Si daca tot demontezi, scapa de cromul de pe jante! Nu are nici o treaba cu Drfit attitude!
Spor si asteptam update-uri!
A, era sa uit, BAFTA PE SPC! Iti tin pumnii!
a iesit bine!
Tot spui de "dauna totala" si nu ne arati nimic... Baga si tu cateva poze, ne mai dam si noi cu pararea. Daca vrei, normal!
Faza cu rotile din spate o puteai evita daca faceau un montaj fara lipici, inainte de a lipi definitiv! Sa verifici pozitia discului relativ la pasajul rotii spate! Data viitoare asa sa faci!
Si daca tot demontezi, scapa de cromul de pe jante! Nu are nici o treaba cu Drfit attitude!
Spor si asteptam update-uri!
A, era sa uit, BAFTA PE SPC! Iti tin pumnii!
Aceasta postare a fost editata de michi-ro: 23 November 2013 - 08:24 AM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1