Forum Machete,Modelism,Hobby: Toyota Aristo drift - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Toyota Aristo drift Aoshima 1/24

#1 Useril este offline   Ralasef 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Location:Royal Leamington Spa
  • Interests:Auto, Figurine, Diorame

Postat 15 November 2013 - 01:29 PM

Salutare tuturor,

De fix 6 luni lucrez la acest model pentru un concurs on-line.
Macheta a fost gata miercuri seara si joi seara nu a mai ramas nimic de ea :bang: . Am scapat-o din mana si....acum sta bucatele bucatele intr-o cutie.
Asadar voi vorbi la trecut.

Inceputul

Kit review:

S-a asamblat foarte bine si calitatea plasticelor buna, dupa parerea mea nu foarte experimentata.
Am avut totusi o problema cu caroseria. A fost stramba, si stramba a ramas pana la sfarsit. S-a tras putin cu pragul dar nu de tot.
Un numar extraordinar de piese!!! Vreo trei variante de esapament, 2 volane si doua scaune sport, scut motor sport si clasic...

Imagine postata





#2 Useril este offline   Ralasef 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Location:Royal Leamington Spa
  • Interests:Auto, Figurine, Diorame

Postat 15 November 2013 - 01:36 PM

Sa continuam:

Interiorul

Pentru asta am incercat sa obtin varianta light a masini: fara fete de usii, scaune, etc

Initial am incercat sa construiesc dublura usii din forex dar m-am oprit repede vazand ca nu-mi va iesi realis deloc.
Dar mi-a picat ideea de a intoarce fetele de usi existente. Dupa cateva gauri si pilituri am obtinut ceva mai realist.

Imagine postata

Dupa cateva benzi de forex de 1mm am cam terminat cu interiorul light

Imagine postata

#3 Useril este offline   Ralasef 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Location:Royal Leamington Spa
  • Interests:Auto, Figurine, Diorame

Postat 15 November 2013 - 01:46 PM

Motorul

Kitul a venit cu o vedere de motor V8.

Imagine postata

Am cautat pe net si am gasit ceva poze de V8 bi-turbo si am inceput sa construiesc unul, pornind de la jumatatea oferita de constructor.

Imagine postata

Imagine postata

Cam asa arata motorul de inspiratie
Imagine postata

Niste fimo fiert pentru turbine si niste fimo copt pentru colectoarele de esapament....
Imagine postata

Imagine postata

... cablarit si vopsit, a ajuns si la final V8-ul

Imagine postata

#4 Useril este offline   Ralasef 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Location:Royal Leamington Spa
  • Interests:Auto, Figurine, Diorame

Postat 15 November 2013 - 01:52 PM

Sa revenim putin la interior
Am uitat ca nu s-a terminat :pardon:

Bordul de Lexus era prea elegant pentru o asemenea masina. Am facut unul simplu de tot doar pentru a evidentia sportivitatea.

Imagine postata

Imagine postata

Avem si cusca

Imagine postata

#5 Useril este offline   Ralasef 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Location:Royal Leamington Spa
  • Interests:Auto, Figurine, Diorame

Postat 15 November 2013 - 01:56 PM

Partea cea mai grea pentru mine!!!
Exteriorul

Vopsitul: spray cu vopsea acrilica

Imagine postata

Decals.....INTERMINABILE!!!!!!!!!!!! vreo 60...

#6 Useril este offline   Ralasef 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Location:Royal Leamington Spa
  • Interests:Auto, Figurine, Diorame

Postat 15 November 2013 - 02:00 PM

Ne apropiem de final

Primele asamblari :dribble:

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

#7 Useril este offline   Ralasef 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Location:Royal Leamington Spa
  • Interests:Auto, Figurine, Diorame

Postat 15 November 2013 - 02:03 PM

FINAL FATAL!

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Sa-i fie cutia usoara!!! ca nu a mai apucat niste poze pe o vreme frumoasa afara :cray:

#8 Useril este offline   GGG 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-September 09
  • Location:Pitesti

Postat 16 November 2013 - 09:20 PM

In primul rand, ti-a iesit bine. Putina sau multa experienta, de undeva incepem toti. Eu de exemplu nu m-am gandit pana acum sa fac turbine si evacuari din fimo... cu atat mai mult cu cat nevasta-mea lucreaza cu materialele astea (face niste bijuterii - in fine) si lucrul in plastilina e mai usor decat cel in ABS sau similare.

Doi la mana... chiar atat de grav si iremediabil e? Pana la urma e un kit de plastic...ar trebui sa fie usor si sa nu sufere prea tare la un impact, nu ?

#9 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 16 November 2013 - 09:21 PM

Interesant efortul tau totusi doua chestii nu imi plac. Primul este decalul de pe partea dreapta care nu se poate citii (ffind vazut ca prin oglinda) iar la doua nu sunt sigur dar rotile spate, unghiul pare prea accentuat. Arata asa de parca ar vira si cu rotile din spate. In rest pare o lucrare bunicica.

#10 Useril este offline   Ralasef 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Location:Royal Leamington Spa
  • Interests:Auto, Figurine, Diorame

Postat 20 November 2013 - 09:05 AM

Salut,

Dupa ce a trecut timpul, am deschis sarcofagul sa vad cat e de grav. Vorba lui GGG, e de plastic cat poate fi de rau. Nu e grav deloc.


@Tibi: rotile spate sunt catre spate, asa e kitul. M-am ferit sa fac modificari special sa nu apara gafe din astea...tot au aparut.
@Tibi: asa sunt decalurile, pe stanga sunt corect pe dreapta sunt in oglinda, asa sunt toate, cu exceptia unuia singur care l-am pus din greseala pe dreapta :rolleyes: decalul "Trust" de pe usa fata din dreptul tibiei domnisoarei.

#11 Useril este offline   michi-ro 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 894
  • Inregistrat: 18-January 12
  • Location:bucuresti / pitesti
  • Interests:fotografia
    modelismul

Postat 23 November 2013 - 08:21 AM

bravo Ralasef,
a iesit bine!
Tot spui de "dauna totala" si nu ne arati nimic... Baga si tu cateva poze, ne mai dam si noi cu pararea. Daca vrei, normal!
Faza cu rotile din spate o puteai evita daca faceau un montaj fara lipici, inainte de a lipi definitiv! Sa verifici pozitia discului relativ la pasajul rotii spate! Data viitoare asa sa faci!
Si daca tot demontezi, scapa de cromul de pe jante! Nu are nici o treaba cu Drfit attitude!
Spor si asteptam update-uri!
A, era sa uit, BAFTA PE SPC! Iti tin pumnii!

Aceasta postare a fost editata de michi-ro: 23 November 2013 - 08:24 AM


#12 Useril este offline   Ralasef 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Location:Royal Leamington Spa
  • Interests:Auto, Figurine, Diorame

Postat 24 November 2013 - 08:58 PM

Multumesc michi!
Poze cu epava nu am. Dar nu e grav bolnava.
Se va face bine pana la expozitiile de la anu'

Ciao

Sent from my E350 using Tapatalk

#13 Useril este offline   Ralasef 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Location:Royal Leamington Spa
  • Interests:Auto, Figurine, Diorame

Postat 28 January 2014 - 02:20 PM

Undeva-n Pipera, parcata intr-un mall a revenit la viata.

Imagine atasata: Fotografie-0033.jpg

Imagine atasata: Fotografie-0034.jpg

O plimbare "pe laterala" prin zapada
Imagine atasata: Fotografie-0036.jpg

Inapoi la munca!!!
Imagine atasata: Fotografie-0035.jpg

Am remediat problema puntii spate dar nu am scapat de bling-bling :unsure:

#14 Useril este offline   michi-ro 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 894
  • Inregistrat: 18-January 12
  • Location:bucuresti / pitesti
  • Interests:fotografia
    modelismul

Postat 28 January 2014 - 02:40 PM

deci vesti bune!
bravo !

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi