Forum Machete,Modelism,Hobby: Synis, the Fire Demon Sorceress - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Synis, the Fire Demon Sorceress A doua mea lucrare fantasy

#1 Useril este offline   AlexSasu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 28-June 12
  • Location:Edinburgh, Scotland

Postat 09 October 2013 - 01:42 PM

Dupa cum am mentionat la topicul trecut ('prima mea lucrare fantasy') am revenit cu inceputul unei noi lucrari. Abia ieri m-am apucat de treaba dar s-a conturat cat de cat mai bine de jumatate din lucrare. Voiam sa ma apuc mai repede dar abia saptamana trecuta mi-a ajuns Super Sculpey. Pentru aceasta lucrare am folosit armatura din sarma de aluminiu de 3mm, sarma zincata de 0.3, niste milliput si Super Sculpey Firm. E prima data cand incerc varianta Firm si desi imi place culoarea... cel pe care l-am primit eu e tare ca betonul. Trebuie sa fie mai ferm decat traditionalul Super Sculpey... dar al meu e ca o caramida. A trebuit sa iau bucatica cu bucatica si sa ma chinui sa il inmoi cu ulei, M-am ars de data asta, dar de la ei nu mai cumpar.

Synis face parte din proiectul meu numit Heresy, proiect foarte ambitios... despre care nu spun multe tocmai pentru ca e foarte ambitios. Ar fi aiurea sa dau detalii si pana la urma sa nu mai fac nimic. Desi intentioez sa-l folosesc la licenta. Ma rog, ramane de vazut. Synis e numele ei si am ajuns la el plecand de la cinis in latina care inseamna cenusa, iar ea fiind o vrajitoare a focului mi s-a parut potrivit.

Am abordat-o pe ea din cateva alte personaje pe care le am pana acum la indemnul domnului Silviu si pentru ca m-am tot ferit de personaje feminine. Dar am zis ca ar fi cazul sa-mi iau inima-n dinti si sa ma apuc de asta. Surprinzator a mers binisor si sunt destul de multumit de rezultat, deocamdata. Mai am o groaza de lucrat la ea.

Imagini:

Imagine atasata: 995169_598575813528530_34999030_n.jpg Imagine atasata: 1378836_626475424071902_1307348021_n.jpg


Imagine atasata: 1383018_626475420738569_287044815_n.jpgImagine atasata: 1383907_626475427405235_2008370398_n.jpg


Am lucrat mai mult partea ei dreapta asa ca simetria inca nu e unde ar trebui sa fie.

Aceasta postare a fost editata de AlexSasu: 09 October 2013 - 01:42 PM


#2 Useril este offline   silviug2009 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 23-May 11

Postat 09 October 2013 - 02:40 PM

Salut Alex

Mama ce-mi place cand ma domnesti....asa-mi da un aer de prestanta si maretie ce nu-ti pot descrie.Musai sa-i dau si nevesti-mi sa citeasca, sa stie cu cine are de-a face.
As avea ceva de spus legat de "vrajitoarea ta". Parerea mea este ca incerci sa construiesti o femeie pe structura osoasa a unui barbat (cel putin asta se vede din fotografie). Mai exact umerii sunt mai lati decat soldurile. In plus, banuind ca e ghidezi dupa desenul postat, ghidandu-ma dupa pozitia mainilor, umerii sunt putin trasi in spate, ceea ce face ca omoplatii sa fie putin mai apropiati decat atunci cand corpul este intr-o pozitie normala, cu umerii pe aceeasi linie. In alta ordine de idei, atunci cand umerii sunt trasi in spate, marele dorsal nu formeaza un "V", pentru ca spatele are tendinta de a se "strange".....imi cer scuze daca nu folosesc un limbaj artistic, dar sper ca ai inteles la ce am vrut sa ma refer.
Dar, ce am spus aici legat de pozitia umerilor si forma spatelui, este valabil doar in cazul in care vrei sa femeia sa aiba umerii si respectiv mainile trase usor in spate (asa cum vad in desen). Daca vrei sa surprinzi o alta pozitie, atunci ceea ce am spus s-ar putea sa nu mai fie valabil.
Din punctul meu de vedere insa problema umerilor lati ramane insa in oricare din variante.
Spor la treaba in continuare.

#3 Useril este offline   AlexSasu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 28-June 12
  • Location:Edinburgh, Scotland

Postat 09 October 2013 - 07:34 PM

Mare dreptate cu dorsalul. Incercand s-o fac cat mai atletica si masculina, dar pastrandu-i din feminitate am cam uitat cum functioneaza muschii. Punct negru pentru mine, mai ales ca am antecedente cu facultati de medicina... In ce priveste umerii ii vreau ceva mai lati decat standardul idealizat. Vreau sa para cat de cat impunatoare si cu o atitudine de superioritate. E relativ ingamfata, ea, dar si puternica. De aici si expresia de dezgust de pe fata ei. Dar aveti dreptate, par foarte lati umerii. Pozitia insa nu stiu daca vreau sa o pastrez. Mi se pare cam prea... teapana. Mai astept putin pana sa ma decid. Si inca nu stiu cum sa atac problema piciorului ei stang. Va trebui taiat sa il pot picta cum trebuie, si asta inainte sa fie copt... Trebuie sa mai gandesc problema.

Multumesc mult de critica. Voi mai ingusta umerii si scurta claviculele. Si voi vedea ce fac cu dorsalii... poate cand ii fac si mainile si celalalt picior nu va mai parea pozitia atat de seaca. Ramane de vazut. Multumesc inca o data!

Spor sa aveti si dumneavoastra! :D

#4 Useril este offline   silviug2009 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 23-May 11

Postat 09 October 2013 - 07:57 PM

Alex, nu vreau sa o interpretezi ca pe o critica, pentru ca nu-s expert.
In privinta inglobarii masculinitatii intr-un caracter feminin (care din punctul meu de vedere este destul de dificil) eu zic ca te-ar putea ajuta foarte mult daca ai trage un ochi asupra lucrarilor facute de Boris Valejjo sau Julie Bell. Acolo am intalnit genul asta de femeie care te-ar interesa sa faci.
In privinta latimii in umeri, trebuie sa tii cont si de faptul ca mai ai de adaugat deltoidul....care in cazul unei femei atletice, este destul de conturat, deci trebuie sa tii cont de asta cand faci armatura.
Zic eu ca ar trebui sa tii cont si de urmatorul aspect daca vrei sa faci o astfel de femeie....mare atentie cat incarci figurina cu material, pentru ca or sa urmeze si hainele, care or sa o faca si mai voluminoasa. Feminitatea trebuie sa fie pe primul plan din punctul meu de vedere, insa conteaza cel mai mult cum iti vizualizezi tu caracterul.

Spor la treaba si astept continuarea.

#5 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2013 - 08:37 AM

Pana nu ma apuc de sculptat, tac din gura....Da' pot sa spun ca imi place inceputul.
De unde-ti iei sarma ?

#6 Useril este offline   AlexSasu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 28-June 12
  • Location:Edinburgh, Scotland

Postat 10 October 2013 - 03:05 PM

Sarma de 0.3 pare-mi-se a luat-o tatal meu de la un Lidl, iar cea de 3 de aluminiu am luat-o de la Art and Hobby Tg. Mures. Cea de aluminiu a fost cam scumpa, zic eu. 2.5 lei/metru... la acelasi pret o iau de la facultate (0.5 GBP) dar e de 4 (sarma bagata in spatele ei). Si in ce priveste apucatul de sculptat si partea cu 'critica'... Daca e sa o luam asa Calinescu ar fi trebuit sa taca din gura pentru ca el doar la critica a fost bun. Mie unul mi se pare un scriitor mediocru, desi e un critic excelent. Nu trebuie sa ai mana pentru a avea un ochi format. Cum nu e musai sa stii canta la chitara sa-ti dai seama ca ritmul nu e bun sau ca falseaza, daca ai ureche. Critica, atata timp cat e constructiva mie mi se pare esentiala dezvoltarii in orice domeniu... desi multa lume vede critica intr-un mod negativ.

Am incercat sa ingustez umerii, am reparat latii dorsali, am adaugat putina cutie toracica, am inceput subtil fata (care mai trebuie dreasa mult si bine... n-am fost niciodata bun la portrete) si am continuat cu gamba dreapta si coapsa stanga... Gamba dreapta inca imi da foarte multa batai de cap si am stat mult la ea pentru ca are o tija de plastic transparent in mijloc. Vreau sa dau impresia ca leviteaza deasupra bazei care va fi un fel de cerc de foc. Sper incet, incet sa iasa. Voi pune mai multe imagini cand mai avansez cu lucrul.

#7 Useril este offline   AlexSasu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 28-June 12
  • Location:Edinburgh, Scotland

Postat 13 October 2013 - 03:10 PM

Update: am mai dres-o putin. M-am chinuit mult cu piciorul stang. Mai ales cu gamba. Nu voia de nicio culoare sa iasa cum vreau eu. Inca mai trebuie lucrata dar per ansamblu e destul de ok forma. Mai am de netezit destul de mult la ea si mai trebuie sainmoi unele zone. Lumina e extrem de proasta si face formele sa para mai accentuate decat sunt.... Si nici focalizarea nu-i extraoordinara. Dar in stadiul in care sunt cu ea se pot distinge destul de bine. Am definit soldurile si coapsele destul de tare. Mai ales musculatura coapselor (desi nu chiar atat de tare cum pare in imagini) si, chiar daca am mai ingustat umerii i-am lasat destul de lati. In general umeri mai lati si solduri late si coapse musculoase denota putere in ce priveste sexul frumos. Cel putin asa zice Brad Rigney... si acelasi lucru e intalnit la personaje cunoscute precum Wonder Woman (http://cdn.segmentne...nder-women.jpeg) sau Chun Li (http://images2.wikia...i_MvsC3-FTW.PNG).

De asemenea am studiat putin si lucrarile lui Vallejo si al lui Bell, precum si cele ale lui Frank Frazetta si am vazut ca au o abordare similara, mai putin stilizata decat a mea, ce-i drept.

Niste imagini:

Imagine atasata: 1378405_628694637183314_1764575029_n.jpgImagine atasata: 1375811_628694587183319_1634114350_n.jpg


Imagine atasata: 1390489_628694583849986_1150605585_n.jpgImagine atasata: 1380062_628694623849982_1132931658_n.jpg


Imagine atasata: 1375884_628694590516652_199039812_n.jpg

#8 Useril este offline   AlexSasu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 28-June 12
  • Location:Edinburgh, Scotland

Postat 24 October 2013 - 05:48 PM

Update:

Imagine atasata: 962868_634302756622502_2036407652_n.jpgImagine atasata: 972451_634302763289168_1600272258_n.jpg

Imagine atasata: 974513_634302766622501_609833585_n.jpgImagine atasata: 1388639_634302776622500_784592417_n.jpg

Imagine atasata: 1392740_634302759955835_1310764137_n.jpgImagine atasata: 1393019_634302769955834_527217690_n.jpg

Imagine atasata: 1393429_634302773289167_445956331_n.jpgImagine atasata: 1415664_634302783289166_2083933437_n.jpg

Imagine atasata: 1396655_634302779955833_2068511077_n.jpg

#9 Useril este offline   silviug2009 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 23-May 11

Postat 24 October 2013 - 07:28 PM

Eu zic ca poti fi multumit de rezultat. Cred ca este important pentru tine sa-ti dai seama ca pentru a scoate o lucrare de top iti trebuie mult timp, de aceea eu am sa "privesc" lucrarea ta incercand sa tin cont de experienta pe care o ai pana in momentul asta in domeniul sculpturii (nu stiu daca in afara de ce ai postat aici pe site mai ai si alte lucrari, asa ca eu ma limitez doar la ce cunosc). As vrea totusi sa bifez cateva lucruri (care pot sau nu sa fie adevarate) :
1. Clavicula mi se pare olecuta cam groasa. Este adevarat ca ai vrut sa imprimi o latura puternica personajului, insa clavicula este un os destul de subtire chiar si la barbat. In afara de asta, ar fi trebuit sa-i accentuezi putin forma de "S" pe care o formeaza clavicula (aici este posibi sa ma insel, poate ca doar in poza se observa ca este dreapta, sa nu fie o iluzie); de asemenea cred ca ai facut-o prea iesita in relief, in general doar la femeile foarte slabe este atat de evidenta (intra in contrast cu musculatura picioarelor).
2. Barbia mi se pare totusi putin cam lata, o idee mai ascutita daca era cred ca ar fi accentuat nota de feminitate;
3. Cred ca pe undeva ori ai accentuat masa musculara (a gambei), ori armatura si-a modificat putin unghiul in dreptul genunchiului (piciorul care este in fata), pentru ca pozitia lui asa cum apare in poza mi se pare putin nefireasca.
Altfel spus insa, felicitari pentru lucrare, mie unu imi place cum este pana acum.

#10 Useril este offline   dan2du 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2013 - 07:33 PM

Salutare Alex,
văd ca incepe sa arate din ce in ce mai bineImagine postata. După părerea mea, poate ar fi trebuit sa o lasi cu umerii mai laţi, pentru că in fotografia model, tanti are pozitia aia destul de impozantă ca să zic aşa si in plus chiar daca in foto nu se vede cine stie ce, avand in vedere personajul, cred că era si destul de '' lucrată '' . Totusi deoarece este pozată dintr-o parte, este posibil sa mă însel Imagine postata.

O seara buna si spor la modelit,




#11 Useril este offline   AlexSasu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 28-June 12
  • Location:Edinburgh, Scotland

Postat 25 October 2013 - 02:18 AM

Multumesc pentru comentarii!

Cred ca e a 7-a sculptura pe care o fac, printre care 2 schite. Ce a fost de vazut am pus pe forum. Ce nu am pus a fost o lucrare pe care am distrus-o pentru ca nu imi placea cum iesea si am zis ca mai bine folosesc materialul la altceva, vreo 2 pokemoni si vreo 3 angry birds. Experienta prea multa nu este, dar incet incet se dobandeste. Sper ca in urmatorii 4 ani pana termin facultatea sa ajung cat de aproape se poate de un statut profi sa pot scoate kituri din seria Heresy... care va avea in jur de 40 de personaje din care sa aleg. Desi deocamdata are doar 5 dintre care 2 sunt in lucru...

In cepriveste clavicuele aveti perfecta dreptate. Am zis sa-mi permit sa exagerez pe ici pe colo putin. Mie unul imi plac mult claviculele si am zis sa le fac sa iasa in evidenta. Sunt drepte pentru ca ingustand umerii cutia toracica a ramas la fel de lata, daca o ingustam soldurile pareau mult prea late si tot asa. Daca as fi curbat claviculele pastrand cutia toracica ar fi parut mult prea lungi, daca as fi modificat restul formelor ar fi fost prea mult de lucru... asa ca am ales calea mai usoara. Sunt putin curbate dar nu destul. Oricum e coapta deja asa ca va ramane asa... La urmatoarea va fi mai bine. Sper...

Cu barbiile feminine am avut mereu uriase batai de cap. Fiind obisnuit sa fac concepte pentru personaje masculine si/sau creaturi m-am axat prea mult pe invatatul proportiilor grotesti si am cam neglijat cele feminine si placute. Mai am o groaza de invatat la capitolul asta... si multe altele, de altfel. Am s-o mai ascut putin. Mai trebuie lucrate si liniile mandibulare ca sunt putin asimetrice.

Piciorul e pe verticala si unghiul dintre tibie si femur e mai ascutit decat trebuie... dar asta pentru ca pana pe la jumatatea gambei este un canal in care intra o tija de plastic transparent care se va introduce in baza, dand impesia ca personajul leviteaza. Dar nu prea am avut ce face... Asta a fost singura optiune la care m-am putut gandi. Speram sa nu iasa in evidenta chiar atat de tare. Poate dupa ce-i adaug si fusta nu va mai parea atat de nenatural. :)) Sper...

O voi poza si fara armura de pe umeri. Deltoizii sunt destul de reliefati si are umerii destul de lati, dar nu sunt prea lucrati. A trebuit sa ma abtin sa nu ii conturez prea tare nici muschii bratelor, desi silueta lor e destul de bine definita. Ii voi face o poza si din unghiul din care e facut desenul.

M-am abatut putin in ce priveste si pozitia corpului si expresia faciala si unele proportii sau trasaturi ale fetei/corpului si a articolelor vestimentare. Unele lucruri nu pot fi sculptate la fel de usor cum pot fi desenate...
Mai am de facut fusta si parul... ambele imi vor scoate peri albi. Fusta am incercat s-o fac din super sculpey pus pe un fel de panza de aluminiu... dar iesea prea gros materialul si nu dadea impresia de imbracaminte. Asa ca voi incerca sa o fac in milliput. Problema e ca milliputul e ori prea lipicios ori prea sfaramicios. Din cate am lucrat cu el pana acum cred ca din cele 3 ore de working time doar 15 minute se comporta materialul cum imi place mie. Cred ca dupa ce-l termin voi incerca ori Green Stuff (care e cam scump pentru buzunarul meu...) ori Magic Sculpt. Nu prea ma pot declara fan Milliput. Are parti care imi plac dar majoritatea imi displac... Asa ca nu ma pot pronunta in privinta lui. Si dreadurile le voi face probabil tot din milliput... sau poate unele din milliput si unele din sculpey. Vreau ca unele sa zboare si altele nu. Ma mai gandesc in privinta asta.

Multumesc inca o data de comentarii si spor si dumneavoastra la modelit! :D Revin cu imagini curand. Pana vinerea viitoare ar trebui sa fie gata pictata asa ca trebuie sa ma pun pe treaba.

#12 Useril este offline   dan2du 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Location:Bucuresti

Postat 25 October 2013 - 07:21 AM

Alex, iti dau un tip Imagine postata.
daca vrei sa scoti foite subtiri din material, pune-l intre doua foi de hartie de copt si intinde-l. 1. O sa fii surprins de rezultat ( cat de subtire se poate face ) 2. Materialul nu se va lipi de hartie si il vei putea folosi linistit.
Daca consideri ca te ajuta la ceva, da-mi un PM cu adresa de mail si iti voi trimite niste carti de anatomie artistica.

Spor la modelit,

#13 Useril este offline   silviug2009 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 23-May 11

Postat 25 October 2013 - 08:00 AM

silviug2009 a spus:

Sunt drepte pentru ca ingustand umerii cutia toracica a ramas la fel de lata, daca o ingustam soldurile pareau mult prea late si tot asa. Daca as fi curbat claviculele pastrand cutia toracica ar fi parut mult prea lungi, daca as fi modificat restul formelor ar fi fost prea mult de lucru

Aici nu prea am inteles sincer sa fiu. Nu am sesizat sa fie vre-o problema la marimea cutiei toracice, din punctul meu de vedere latirea umerilor (dupa cum am vazut in poza facuta din spate) se facuse prin departarea excesiva a omoplatilor (pozitia asta se observa mai ales la culturisti atunci cand vor sa-si scoata in evidenta latimea spatelui). Indiferent insa de ce pozitie au umerii, dimensiunea claviculei nu are de ce sa se modifice (este un os). Problema (cred eu) poate sa apara daca nu tii cont de pozitia pe care o capata umerii atunci cand modifici pozitia corpului. Daca vrei ca lucrarea ta sa capete o nota impozanta (ingamfata si puternica asa cum ai descris-o), cred ca este importanta in primul rand atitudinea pe care o imprimi figurinei, nu latimea umerilor sau masa musculara care o garniseste. Pieptul scos in fata, umerii trasi pe spate, asta denota incredere in sine, chiar putina agresivitate. Pozitia capului si expresia fetei poate completa tabloul rezultand ceea ce-ti doresti sa scoti in evidenta. Insa repet, trebuie sa tii cont ca indiferent de pozitia pe care o au umerii, forma si dimensiunea claviculei nu se modifica.
Miliputt-ul il poti mixa cu GreenStuff, rezultatul obtinut imbinand caracteristicile celor 2 materiale (este mai elastic, lipicios, si nu se "sfarama"). Lasa-l vre-o 5 minute dupa care poti sa incepi sa-l lucrezi. Ar fi bun daca ai putea sa faci rost de un roller pe care sa-l umezesti cu apa, in asa fel scapi de prinderea materialului de el.
Daca numa 7 lucrari ai pana acum, eu zic ca este mai mult decat ok. Cu siguranta in 4 ani o sa poti sa scoti lucrari la nivelul care ti-l doresti.
Spor la treaba

#14 Useril este offline   AlexSasu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 28-June 12
  • Location:Edinburgh, Scotland

Postat 25 October 2013 - 06:35 PM

Voi incerca sa intind materialul intre doua foi de copt. Roller voiam sa-mi iau dar in ultima vreme am dat o gramada de bani pe unelte pentru facultate si ar putea sa mai astepte. Folosesc o unealta cilindrica pe post de roller sau un bisturiu din... aluminiu cred ca e, dar nu sunt sigur. Pentru anatomie artistica mai folosesc cartile lui Andrew Loomis. Le lauda foarte multi ilustratori si designeri si, ce-i drept, are un mod foarte bun de a transmite informatii cititorului. Desi nu m-am prea omorat cu studiul in detaliu pentru ca am studiat mult timp atlase de anatomie cand eram la medicina, invatand origini si insertii si asa mai departe.

La partea cu relatia clavicula-torace voiam sa spun cam asa: Bratele sunt atasate de corp doar prin articulatia claviculo-sternala, daca e sa ne raportam doar la schelet. Deltoidul isi are originile pe extremitatea scapulara a claviculei, care e cam o treime din lugimea acesteia si pe acromion si spina scapulae. Cu cat clavicula e mai lunga distanta dintre stern si extremitatea scapulara creste, deci cu atat e mai lat umarul, la nivel strict osos. Apoi mai conteaza si cata masa are deltoidul. Eu cand am ingustat umerii am facut-o la nivel osos, nu la nivel muscular, vrand sa pastrez un contur bine definit al deltoidului. Asta e legatura pe care o vad eu intre lungimea claviculei si latimea toracelui. Daca toracele e ingust si clavicula normala da impresia ca umerii sunt lati, daca toracele e lat si claviculele normale, umerii sunt ingusti, daca toracele e normal si clavicula e mai lunga/scurta se schimba si raportul dintre umeri si corp. Pana la urma putem zice ca umerii sunt lati sau ingusti doar raportandu-i la ceva, fie torace, fie craniu fie orice alta dimensiune reper. Ma rog, asa vad eu lucrurile... Data viitoare voi fi oricum mai atent si voi face curburile cum trebuie :D. Multumesc mult de sfaturi si critici. Ma ajuta foarte mult.

Spor sa aveti!

#15 Useril este offline   silviug2009 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 23-May 11

Postat 26 October 2013 - 10:05 AM

AlexSasu a spus:

Daca toracele e ingust si clavicula normala da impresia ca umerii sunt lati, daca toracele e lat si claviculele normale, umerii sunt ingusti, daca toracele e normal si clavicula e mai lunga/scurta se schimba si raportul dintre umeri si corp

Este pentru prima oara cand aud de raportul asta asa ca am sa presupun urmatoarele :
1. Ori sunt am gol de informatie la punctul asta
2. Ori te-ai gandit la altceva cand ai scris textul de mai sus
3. Ori ai interpretat gresit povestea legata de latimea umerilor


Nu-s expert in anatomie, sunt doar ceea ce se cheama incepator, dar din datele care le am pana acum......
Din punctul meu de vedere exista o legatura intre lungimea claviculei si cutia toracica. Fara sa luam in calcul faptul ca pe articulatia sternoclaviculara se "prinde" si scapula, daca ar fi sa luam in considerare doar varianta data de tine torace normal/clavicula scurta, eu zic ca ar aparea o problema clara de mecanica acolo (mobilitatea umarului). Cred ca rezultatul ar fi o diformitate.
Clavicula isi modifica lungimea direct proportional cu cutia toracica, tocmai pentru a nu exista astfel de probleme. Mama natura le-a gandit pe toate saraca.
Latimea umerilor se obtine atata printr-un schelet osos generos (daca posesorul este norocos) ori prin "artificii". Poti sa faci urmatorul test.
Poate ai vre-un prieten care este mai subtirel de fire, care nu exceleaza la capitolul masa musculara si nici nu are o structura osoasa puternica. Masoara-i dimensiunile (cutie toracica, latime in umeri) si trimite-l sa traga de fiare, si o sa obervi in timp modificari (in latime). Latimea in umeri poate fi un atribut al unui muschi diafragm care este bine dezvoltat (ridica cutia toracica), al unei pozitii corecte a corpului (unul care are tendinta de a sta cu umerii aplecati, sau 'stransi' nu o sa se incadreze niciodata in categoria oamenilor cu spate lat) a unui deltoid bine lucrat. Din punctul meu de vedere exista doar un singur raport, si anume latimea toracelui este direct proportionala cu lungimea claviculei.
Insa poate sa fi valabil si punctul 1. Asa ca daca ai ceva (lucrari de anatomie citite) sau orice alt dovada credibila care ti-ar putea sustine teoria, posteaza sau trimite-mi si mie pentru ca daca este gresit cum gandesc, trebuie sa-mi revizuiesc cunostintele.

#16 Useril este offline   AlexSasu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 28-June 12
  • Location:Edinburgh, Scotland

Postat 13 November 2013 - 11:37 PM

Gata. Nu sunt multumit de rezultat da am invatat multe facand-o. Plus ca am experimentat cu multe materiale/unelte noi.
Imagine atasata: 1454999_644419942277450_215371087_n.jpgImagine atasata: 1466254_644419935610784_605052349_n.jpg
Imagine atasata: 1462965_644420185610759_946086202_n.jpgImagine atasata: 1424484_644420202277424_1248138186_n.jpg

Imagine atasata: 1426464_644419995610778_846846321_n.jpg


#17 Useril este offline   silviug2009 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 23-May 11

Postat 14 November 2013 - 01:46 PM

Cred ca asta este cel mai important lucru, si anume ca "iti faci mana". Eu zic ca per total a iesit bine, bravo si hai cu urmatoarea.

#18 Useril este offline   b00gie 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 14-August 09
  • Location:Craiova

Postat 15 November 2013 - 05:31 PM

Vezi postareaAlexSasu, la 13 November 2013 - 11:37 PM, a spus:

... invatat multe facand-o. Plus ca am experimentat cu multe materiale/unelte noi.


Sunt de acord cu ce ti-a spus Silviu.
Mie imi place rezultatul final, dar mai ales atitudinea ta. Nu fi dezamagit ca nu a iesit exact asa cum ai vrut. Cel mai important este ca ai invatat lucruri noi si esti dispus sa inveti in continuare. Vei vedea ca urmatoarea va fi mai buna ca asta. Pentru mine drumul asta este ca o spirala ascendenta. Crestem de la o lucrare la alta. Important este sa nu te opresti.
Astept sa iti vad urmatoarea lucrare.
Spor!

#19 Useril este offline   AlexSasu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 28-June 12
  • Location:Edinburgh, Scotland

Postat 15 November 2013 - 06:57 PM

Multumesc mult de incurajari. Urmatoarea lucrare va fi gata in vreo saptaman, cred. Desi e mai mult o lucrare facuta pentru detasare decat pentru a obtine ceva anume. Va fi un Batman Beyond (eram mare fac cand eram mic) http://www.zoom-comi...batman-beyond-2 .

Spor sa aveti!

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi