Forum Machete,Modelism,Hobby: Coanda 1910 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Coanda 1910

#1 Useril este offline   pa_loo 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 12-September 07

Postat 07 October 2013 - 05:26 PM



#2 Useril este offline   paul 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 06-April 05

Postat 07 October 2013 - 06:58 PM

M-am speriat cand am vazut titlul :).
Aceasta e replica aceea cu motor de L 39 parca. Oricum nu prea seamana cu modelul original, am inteles ca a fost facut dupa schitele ulterioare ale lui Coanda din anii 60. De zburat oricum nu cred sa zboare vreodata.

#3 Useril este offline   Bogdan_Constantin 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 29-January 13
  • Location:Timisoara, Romania
  • Interests:Aviatie, Modelism, Istorie

Postat 08 October 2013 - 02:25 PM

Are motor de pe L-29 Delfin.
O alata deosebire fata de original e ca are aripile din metal si nu din lemn.

#4 Useril este offline   argon 

  • Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 05-March 15

Postat 05 March 2015 - 09:56 PM

Stiu ca avionul Coanda 1910 era echipat cu un motor de 50 CP, informatia fiind sigura din literatura timpului.
Am citit undeva ca aparatul cintarea 420 kg, nu stiu daca este adevarat.
Un aeroplan al vremii, de 420 kg cu motor de 50 CP, putea zbura daca in loc de turbo-propulsorul Conada era invirtita o elice obisnuita in fata aparatului.

Intrebarea este, inainte de a realiza avionul, Conada nu a efectuat teste la punct fix sa vada daca intr-adevar reactorul sau furnizeaza destula forta?
Cum a putut arunca atitia bani pe corpul aparatului daca tractiunea la bancul de test era insuficienta?

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi