Pagina 1 din 1
Coanda 1910
#4
Postat 05 March 2015 - 09:56 PM
Stiu ca avionul Coanda 1910 era echipat cu un motor de 50 CP, informatia fiind sigura din literatura timpului.
Am citit undeva ca aparatul cintarea 420 kg, nu stiu daca este adevarat.
Un aeroplan al vremii, de 420 kg cu motor de 50 CP, putea zbura daca in loc de turbo-propulsorul Conada era invirtita o elice obisnuita in fata aparatului.
Intrebarea este, inainte de a realiza avionul, Conada nu a efectuat teste la punct fix sa vada daca intr-adevar reactorul sau furnizeaza destula forta?
Cum a putut arunca atitia bani pe corpul aparatului daca tractiunea la bancul de test era insuficienta?
Am citit undeva ca aparatul cintarea 420 kg, nu stiu daca este adevarat.
Un aeroplan al vremii, de 420 kg cu motor de 50 CP, putea zbura daca in loc de turbo-propulsorul Conada era invirtita o elice obisnuita in fata aparatului.
Intrebarea este, inainte de a realiza avionul, Conada nu a efectuat teste la punct fix sa vada daca intr-adevar reactorul sau furnizeaza destula forta?
Cum a putut arunca atitia bani pe corpul aparatului daca tractiunea la bancul de test era insuficienta?
Arata acest topic
Pagina 1 din 1