Forum Machete,Modelism,Hobby: Incepator - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Incepator As dori sa aflu cate ceva despre machete

#1 Useril este offline   AlexMM 

• Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 17-September 13

Postat 17 September 2013 - 09:05 PM

Sunt incepator in acest domeniu, as vrea sa stiu cum sa incep sa creez o macheta de la 0
Am sa fac o lista sa va dati seama mai simplu de ce as vrea sa stiu
1.Instrumentele necesare (aici vorbesc de la primul pana la ultimul)
2.Solutiile necesare ( kit, spray-uri,adeziv etc.)
3.As vrea sa folosesc tabla numai sa imi spuneti de care, sa incep orice de la 0 aici ma refer fiecare piesa desenata in parte..
4.Cum ar trebui sa procedez la indoituriile de pe capota ca sa iasa totul cum trebuie
5.Si cand va trebui sa sudez (sau sa apelez la cineva care o sa imi sudeze) elementele de caroserie, ce vreau sa va spun e ca tata detine un aparat de sudura cemont parerea mea ca e bun dar nu cred ca as putea suda ceea ce vreau eu sa fac cu electrozi.
Sper ca ati inteles ce as vrea sa stiu expertii o sa isi dea seama.
Cei care au avut rabdare sa citeasca pana la capat le multumesc si ce am uitat sa precizez sunt un fan al modelelor Dacia 1300 si ARO 244.Probabil daca voi avea permis acum avand doar 17 ani si posibilitatea de a le cumpara de unul singur pentru ca parintii mei nu cred ca mi-ar da bani pentru asa numitele "rable" dar care pentru mine inseamna totul.

Ce as vrea sa creez pentru prima data este o Dacia 1300.Aici as avea nevoie de sfaturi si pareri din partea voastra legate de schite, materiale si asa mai departe.