Mercedes Benz L 1500 S LLG micul pompier de la ICM
#21
Postat 04 November 2013 - 04:08 PM
Sers,
Foarte fain "stingatorul", arata realist. Din nou sunt invidios pentru ca nu se face asa ceva si la 1/48.
Eu de mult folosesc o succesiune asa cum zicea si Wurger: Future+decal(cu zemurile de rigoare)+Future. Nu am mai avut silvering de multi, multi ani indiferent de decaluri.
Faca asa pentru ca sa fixeze decalul la manipulari ulterioare, pentru ca sa fac ultimul wash si peste decaluri si pentru ca sa pot curata usor macheta de eventuale accidente de genul pete.
Si il sigilez in final, dupa sigilare mai dau doar cu eventuali pigmenti.
De aceea nu vad legatura dintre silvering si culoarea in care este vopsita macheta. Un motiv ar putea fi faptul ca ai dat cu lac mat peste decal, lucru care poate fi rezolvat in viitor daca mai dai un Future peste decaluri. Si la aviatie vorbesc de decaluri multe si pe suprafete relativ mari.
Zici ca mai ai de lucru, faina treaba sunt convins ca va iesi bine.
Spor,
Bill
Foarte fain "stingatorul", arata realist. Din nou sunt invidios pentru ca nu se face asa ceva si la 1/48.
Eu de mult folosesc o succesiune asa cum zicea si Wurger: Future+decal(cu zemurile de rigoare)+Future. Nu am mai avut silvering de multi, multi ani indiferent de decaluri.
Faca asa pentru ca sa fixeze decalul la manipulari ulterioare, pentru ca sa fac ultimul wash si peste decaluri si pentru ca sa pot curata usor macheta de eventuale accidente de genul pete.
Si il sigilez in final, dupa sigilare mai dau doar cu eventuali pigmenti.
De aceea nu vad legatura dintre silvering si culoarea in care este vopsita macheta. Un motiv ar putea fi faptul ca ai dat cu lac mat peste decal, lucru care poate fi rezolvat in viitor daca mai dai un Future peste decaluri. Si la aviatie vorbesc de decaluri multe si pe suprafete relativ mari.
Zici ca mai ai de lucru, faina treaba sunt convins ca va iesi bine.
Spor,
Bill
#22
Postat 04 November 2013 - 07:44 PM
Longinus
Metoda "clasica" de aplicare a decalurilor e cea descrisa de tine mai sus, deci :
Vopseaua masinii fiind lucioasa de la fabricant citire n-ar fi trebuit sa-ti creeze probleme (din contra), orice decal punandu-se pe suport cat mai lucios, uneori ajutat cu future, lac lucios etc. cum au zis si ceilalti mai sus, fiind si un fel de "lipici"intre decal si suprafata pe care se aplica.
Eu cred ca silvering-ul tau a aparut pentru ca ai pus decalul semiuscat pe macheta, lacul mat aplicat ulterior decalului neavand legatura cu ceea ce am vazut in imaginile de mai sus.
Lipsa silvering-ului la numar, evident, e rezultatul bordurii mici formata de filmul transparent. Daca ai fi avut un suport mat (si mai mare) iar bordura transparenta asisderea (la decal), silveringul ar fi fost mai greu de estompat mai ales fiind vorba de suprafata mata.
Repet, imi place macheta si imi place vopsirea si mai ales scara masinii - ideea folosirii acelui mediu pentru a obtine nuanta de lemn e demna de retinut pe viitor, insa decalurile risca sa faca diferenta si ar fi pacat.
Spor la remorca.
Metoda "clasica" de aplicare a decalurilor e cea descrisa de tine mai sus, deci :
Vopseaua masinii fiind lucioasa de la fabricant citire n-ar fi trebuit sa-ti creeze probleme (din contra), orice decal punandu-se pe suport cat mai lucios, uneori ajutat cu future, lac lucios etc. cum au zis si ceilalti mai sus, fiind si un fel de "lipici"intre decal si suprafata pe care se aplica.
Eu cred ca silvering-ul tau a aparut pentru ca ai pus decalul semiuscat pe macheta, lacul mat aplicat ulterior decalului neavand legatura cu ceea ce am vazut in imaginile de mai sus.
Lipsa silvering-ului la numar, evident, e rezultatul bordurii mici formata de filmul transparent. Daca ai fi avut un suport mat (si mai mare) iar bordura transparenta asisderea (la decal), silveringul ar fi fost mai greu de estompat mai ales fiind vorba de suprafata mata.
Repet, imi place macheta si imi place vopsirea si mai ales scara masinii - ideea folosirii acelui mediu pentru a obtine nuanta de lemn e demna de retinut pe viitor, insa decalurile risca sa faca diferenta si ar fi pacat.
Spor la remorca.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 04 November 2013 - 07:46 PM
#23
Postat 04 November 2013 - 10:31 PM
AdiP, la 04 November 2013 - 07:44 PM, a spus:
Longinus
Metoda "clasica" de aplicare a decalurilor e cea descrisa de tine mai sus, deci :
Vopseaua masinii fiind lucioasa de la fabricant citire n-ar fi trebuit sa-ti creeze probleme (din contra), orice decal punandu-se pe suport cat mai lucios, uneori ajutat cu future, lac lucios etc. cum au zis si ceilalti mai sus, fiind si un fel de "lipici"intre decal si suprafata pe care se aplica.
Eu cred ca silvering-ul tau a aparut pentru ca ai pus decalul semiuscat pe macheta
Metoda "clasica" de aplicare a decalurilor e cea descrisa de tine mai sus, deci :
Vopseaua masinii fiind lucioasa de la fabricant citire n-ar fi trebuit sa-ti creeze probleme (din contra), orice decal punandu-se pe suport cat mai lucios, uneori ajutat cu future, lac lucios etc. cum au zis si ceilalti mai sus, fiind si un fel de "lipici"intre decal si suprafata pe care se aplica.
Eu cred ca silvering-ul tau a aparut pentru ca ai pus decalul semiuscat pe macheta
Tocmai asa am judecat si eu: vopsea foarte lucioasa=n-ar trebui sa fie probleme. Totusi n-a fost sa fie.
Si inca ceva: decalul l-am aplicat cat se poate de umed .Stii ce-i interesant? Chiar cand l-am aplicat ...nici urma de silvering. Dupa uscare,insa
Oricum am remediat situatia .
#32
Postat 13 January 2014 - 09:16 PM
Multumesc baieti.
Pentru cei interesati, aceeasi instalatie,dar asamblata pe un Opel Blitz
http://www.kitmaker....d=5119#comments
Pentru cei interesati, aceeasi instalatie,dar asamblata pe un Opel Blitz
http://www.kitmaker....d=5119#comments
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 13 January 2014 - 09:17 PM