Tunurile.
Tunurile date in kit arata asa.
![Imagine atasata: IAR 81 C_446 005.JPG](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_09_2013/post-19-0-32241300-1378115916_thumb.jpg)
Ori, in toate pozele vazute in (2) teava este lisa, iar desenele din (1) arata acelasi lucru pentru tunul de 20 mm. Cu alte cuvinte, acea bucata cu diametrul putin mai mare, aproape de baza tevii, nu exista.
Un alt aspect in neregula este, dupa mine, diametrul exterior al tevii tunului. In chit este de 1,28 mm, care, inmultit cu 48 ar da cam 64,5 mm in realitate. Ori asta mi se pare cam mult! Din pozele din (2), pag. 145, 165, 175, pentru ca nu am gasit nicaieri dimeniunea diametrului exterior al tunului, raportul teva /gaura este de aproximativ 1,9, ori acelasi raport, dupa dimensiunile din kit, ar fi 3.7, ceea ce mi se pare exagerat de mult.
Daca are cineva dimensiunea diametrului exterior al tevii si alte detalii utile, il rog sa le puna pe forum. Avind in vedere rapotul de 1,9 si forma gasite in documentatie, am sa inlocuiesc tunurile cu ac de seringa de diametrul 0,8 - 1 mm diametru, in care voi practica, cu o freza, doau fante laterale, cam la o treime de baza tevii.
Intrebare: acea zona hasurata [(1), pag. 113 sus], ce reprezinta???
Trebuie sa mentionez ca varianta initiala de turnare a tevilor de tun si a verinului jambei trenului de aterizare, adica cu legaura spre cotor la baza lor, a fost mult mai inspirata, asa piesele raminind perfect rotunde si curate, fara sa mai fie nevoie de chituire sau inlocuire.
Intrebare: acea zona hasurata [(1), pag. 113 sus], ce reprezinta???
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 02 September 2013 - 01:23 PM