Tevaria pentru frina si verinul trenului. Sirma de cupru de 0, 2 mm, izolata cu matase (0,3). Am vopsit cu o vopsea neagra, ce imita cauciucul, cu doua scopuri: pentru a nu se destrama izolatia la prelucrarile ulterioare si a imita furtunul de cauciuc ce este intre tevi. Pe partile de capat ale "cauciucului" am pus putin superglue, vopsit ulterior in aluminiu, ce simbolizeaza mansonul de prindere a furtunului pe teava.
In partea de sus a imaginii, se vad "urechile" de zavorire a trenului in pozitia retractat, tabla de cupru 0,1 mm.
Asa arata dupa ce am montat tevile si urechile pe jamba.
![Imagine atasata: IAR 81 C_446 197.JPG](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_01_2014/post-19-0-67972700-1390313618_thumb.jpg)
Teava de aerisire pentru reductor a fost facuta din sirma de cupru de 0,55 mm, vopsita in aluminiu.
![Imagine atasata: IAR 81 C_446 188.JPG](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_01_2014/post-19-0-17836700-1390311719_thumb.jpg)
Aceasta teava a avut initial diametrul de 16 mm. De la numarul 90 in sus, pentru o mai buna aerisire a reductorului, diametrul tevii creste la 30 mm. Interesant este ca de la numarul 202 s-a montat inca o teava de aerisire, simetric pe partea stinga, dar incepind cu numarul 230 aceasta a doua teava este eliminata. Nu am vazut poze in care sa se vada ambele tevi. Tot o treaba curioasa este ca iesirea acestei tevi este undeva pe burta, in prelungirea liniei tablelor din fata parbrizului.
Am incercat montarea motorului si aici, eheeee, mi-a dat cu virgula.
In primul rind a fost si o eroare a mea, anume, pisea R4, vine putin, 0,75 mm, in afata capotei motorului, ori eu nu am tinut seama de acest lucru. Aceasta este si cauza pentru care o latura a pieselor PE 33 parea mai scurta. Am facut un distantier cu grosimea de 0,7 mm, pe care l-am pus intre placa de baza si capota motorului, cind am remontat piesa R4. Am corectat si postul nr. 106.
![Imagine atasata: IAR 81 C_446 196.JPG](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_01_2014/post-19-0-77357400-1390312490_thumb.jpg)
Nu-i vorba, tot trebuia sa demontez totul, uitasem sa pun teava reductorului, si cu acei suporti montati, era imposibil.
Pentru ca reductorul nu intra in totalitate in piesa R4, fiind putin mai lung, am frezat peretele din fund/fata al piesei R4 pina am rezolvat problema.
Aoleuuuu, tont mai sunt, am uitat sa pun inelul Naca, de aceea capota parea distantata de fuselaj!
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 21 January 2014 - 04:41 PM