Panzer III Aufs L -Tamiya 1:35
#1
Postat 20 August 2013 - 08:41 AM
Imi incep si eu "cariera " la blindate cu un tanc ce s-ar fi vrut a fi inmatriculat romanesc. Cum nu eram in tema cu astfele de probleme am mers in primul magazin si am luat ce “stiam eu ca Romania a avut in WWII. Cand am inceput sa ma interesez cu adevarat ...nu am avut L ci N . Poate e mai bine si asa sunt probleme cu vopsirea in culoarea pe care au avut-o blindatele romanesti in WWII. De fapt nici acum nu sunt sigur , de ex. in kitul de la CMK -TACAM R2 , cehii dau o culoare de la Tamiya XF 58 care dupa ce am mai studiat poze , am mai intrebat pe altii mult mai in tema ca mine , nu are nici o legatura cu acea culoare folosita de "ai nostri ". Poate si sunt sigur cu ajutorul vostru voi reusi sa gasesc culoarea potrivita pentru Aufs N.
Deocamdata am inceput acest chit , primul in materie de blindate , vom vedea ce va iesi .
#4
Postat 25 August 2013 - 09:37 AM
Aceasta postare a fost editata de Babacu: 25 August 2013 - 09:43 AM
#5
Postat 25 August 2013 - 12:34 PM
#6
Postat 28 August 2013 - 11:35 PM
DorinC, la 25 August 2013 - 12:34 PM, a spus:
Incearca pe la Muzeul Militar - de unde se cumpara si biletele pentru vizitare. Cartea am vazut-o la zilele Muzeului Militar si cred ca au scos o a doua editie.
Aceasta postare a fost editata de Fratello: 28 August 2013 - 11:36 PM
#13
Postat 06 September 2013 - 10:00 PM
Si aceste imagini sunt cam tot pe ziua de azi .
Numai bine !
#15
Postat 07 September 2013 - 09:30 AM
#17
Postat 11 September 2013 - 08:51 AM
Merci de observatie Buss ,inca nimic nu e lipit sau terminat . Intra-devar e foarte inchis motorul dar am folosit negru pentru a determina cat mai bine detaliile la motor, sau macar incerc. Inca nu am gasit o poza convenabila cu acest motor . Ma refer la culoarea originala sau alte componente ale motorului . La blindate stau foarte rau la capitolul documentatie .
O sa revin cu poze .
Numai bine !
#18
Postat 11 September 2013 - 09:27 AM
In functie de ceea ce vrei sa reprezinti (de vazut oricum nu se va vedea mare lucru) poti jongla cu anumite culori pentru a evidentia detaliile componentelor motorului.
Pe langa asta, ti-as sugera sa nu folosesti aluminiu curat la fulia de la arbore si mai ales la rozetele capacelor rampelor; fuliile erau de regula vopsite negru, celelalte erau din bachelita colorata negru sau brun, ca si capacul/dopul jojei de ulei. Ulterior s-a folosit la capace tabla vopsita negru. Apoi, carburatorul dublucorp Solex era aluminiu, filtrele de aer negre, inelul de ridicare a motorului, plasat deasupra pompei de apa era din otel si nu din aluminiu si asa mai departe.
Spor sa ai.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 11 September 2013 - 09:30 AM
#20
Postat 11 September 2013 - 10:13 PM
Multumesc foarte mult Adi pentru detalii o sa vad cum ma descurc , oricum sunt date importante pentru mine. Voi incerca sa fie vizibil cat mai mult , oricum nu voi lipi carcasa. Voi pune niste " pontili" care vor intra in locase speciale, sa-l pot deschide oricand.
Cata mi-ar face o deosebita placere , dar sunt varza la capitolul tancuri ...toata nebunia a pornit de la un prieten foarte bun . Am vazut la el atatea machete cate nu am vazut in viata mea la cineva .Initial m-am gandit repede sa fac si eu macar śnul ...cu insemene romanesti . Cand m-am lovit cu capul de zid ..am ramas la asta german cu inmatriculare sau vopsire DAK .Si cum am mai toata gama de panzere , incepand cu 35, 38 , Panzer I, II s.a.m.d . Din fiecare categorie am cate unul . Daca sti , ce si cum legat de acumulatori esti bine venit dar in afara faptului ca ma uit sau incerc sa imit ceea ce vad la altii ...sunt complet aerian .
Asta din dorinta de a avea si eu macar cateva . Sunt frumoase si din moment ce te ia "microbul " e aiurea cand nu ai ce iti trebuie . Mai ales ca imi plac detaliile . Vom vedea finalul .
Si acum cateva noi poze :