Mig-ul lui Bāzu Mig-3 1/32 Trumpeter
#1
Postat 17 August 2013 - 12:45 PM
Nu stiu care inmatriculare este mai corecta? A sau B?
#4
Postat 17 August 2013 - 04:58 PM
busila, la 17 August 2013 - 03:33 PM, a spus:
Mi-e greu sa cred ca au vopsit tot avionul. Poate doar insemnele rusesti au fost acoperite de vopsea.
Acest profil cu descriere, este din cartea "Mushroom Model Magazine Special - Yellow Series 6121 - MiG1-MiG3"
#6
Postat 17 August 2013 - 06:36 PM
Florin
#11
Postat 19 August 2013 - 05:52 PM
Legat de diferentele de variante si de kitul tau de conversie: arata cam ciudat fantele alea 6 de aerisire din kitul de conversie, in realitate si la modelul Trumpeter 1/48 early ele apar mai adanci si mai putin extinse spre dreapta - poate e doar o impresie. Atasez o poza sa te edifici. Aripa de early nu are voleti pe bordul e fuga si are 2 capace pe fiecare extrados de aripa in zona de lemn si un capac dreptunghilar in aceiasi zona pe intrados (vezi poze). Tubul Pitot e iarasi diferit, la early pleaca direct din bordul de atac al aripii nu e dedesubt. Migul venit la noi era vopsit inainte de razboi in standardul AII Green, AII Blue cu 6 stele: 2 extrados, 2 intrados, 2 fuselaj dar care dupa modificarea standardului a primit inca 2 stele pe deriva precum si un nr tactic vopsit din pensula si cu o alta nuanta de rosu. Pe majoritatea aparatelor early (in afara de cele noi) se vad evidente diferente de verde intre zonele de lemn si cele de metal, mai deschis pe metal si mai inchis pe lemn. Nu am gasit poze sau alte evidente care sa ateste ca s-a intamplat la fel si cu albastrul de pe intrados, ma gandesc ca era mai putin expus la soare intradosul. Schema cu maro nu cred ca e veridica, avionul se vede din poze ca era destul de murdar si uzat cu dare de ulei/fum in spatele fantelor dar in afara de zonele unde au dat romanii cu verde nu cred ca apare vreun maro acolo. La noi s-au acoperit stelele de pe fuselaj si deriva cu verde si stelele de pe aripi atat pe extrados cat si pe intrados cu galben. Destul de atipic galbenul pe extrados cat si faptul ca vrānd sa acopere stelele s-a mers cu galbenul destul de mult fata de alte aparate. Noroc ca rusii aveau stelele mult in exterior ca poate vopeau ai nostrii juma de aripa galbena. Crucile sunt si ele atipice, nu au alb la exterior si par mai subtiri din cauza asta. Radu Dan spune ca aparatul a venit cu radio care a fost luat de servicile de ascultare a armatei, din pozele facute cu aparatul dupa dezertare nu poti sa-ti dai seama daca are radio sau nu. Se vede catargul dar nu se vede vreu fir sau vreun izolator pe linia firului antenei. Oricum in pozele cu Bāzu calare pe MiG se vede clar ca nu mai exista radio. In faza de inceput radiourile nu erau frecvente si de multe ori numai comandantul avea radio. Ca o ciudatenie aparatul desi era early are inelul metalic dintre elice si fuselaj specific aparatelor late.
Chestia cu fantele alea de aerisire e ciudata ca nu apar niciunde indiferent de varianta. In nici un caz nu sunt fante de evacuare tuburi trase, aveau cutie speciala pentru asta si ar fi aparut pe toate aparatele si armele sunt mult mai in fata comparativ cu ce apare sub Bazu in poze. Din poze reiese ca e zona cockpitului, poate era mai calduros ucraineanul si si-a facut ventilatii in plus:).
#12
Postat 19 August 2013 - 08:43 PM
Florin
#13
Postat 20 August 2013 - 05:52 PM
#15
Postat 28 August 2013 - 05:00 PM
Capotele pentru varianta "early" sunt lipite.
Am adaugat si grilele de evacuare pentru varianta "early" si am improvizat si grilele care sunt pe "Mig-ul lui Bazu". Am vorbit cu Massimo Tessitori(care este un expert in Mig-ul 3), despre aceste grile si mi-a zis ca este un caz particular si el nu a mai vazut pe un alt avion asa ceva. Mai este putin de lucru la aceasta zona, dar pana la urma va fi OK.
Interiorul incepe sa prinda forma.
Si culoare.
#17
Postat 29 August 2013 - 10:35 AM
Aceasta postare a fost editata de Babacu: 29 August 2013 - 10:37 AM
#19
Postat 02 September 2013 - 08:30 PM
Floriin
#20
Postat 02 September 2013 - 09:26 PM