Prea tarziu - Edessa 1144 Pegaso Knight of the Holy Sepulchre, 54mm
#1
Postat 11 August 2013 - 01:06 AM
Zengi, atabegul de Mosul profita de ocazie si ataca Edessa. Josselin II isi da seama ca nu este suficient de puternic sa-l infranga singur pe Zengi si cere ajutor aliatilor din celelalte state cruciate.. Jerusalimul raspunde chemarii si o armata este trimisa sa ajute dar care nu va ajunge in timp util. Edessa cade la 24 Decembrie, dupa o luna de asediu.
Eroul nostru, un cavaler al Ordinului Ecvestru al Sfantului Mormant, marsaluieste impreuna cu armata Jerusalimului spre Edessa. In apropierea cetatii este oprit de arcasii inamici. Au ajuns prea tarziu.
Am lucrat aproximativ 2 luni la acest kit. Foarte frumos sculptat dar nu atat de bine conceput. O "calatorie" uneori frustranta, alteori entuziasmanta.
Sper sa aveti visionare placuta.
#2
Postat 11 August 2013 - 08:15 AM
Ti-as fi tare recunoscator pentru o detaliere a modului in care ai lucrat baza!
Sunt convins ca razboinicul cruciat va face o buna impresie la viitoare concursuri pe unde-l vei "plimba"!
Calde felicitari!
#6
Postat 12 August 2013 - 08:51 AM
Imi place de la cap la coada fara nici o rezerva.
Calul e lucrat maiastru si culorile potolite pe care le-ai ales dau o aura aparte ansamblului, facandu-l mult mai credibil decat poza de pe cutie.
In fine ai ales si tu un kit ca lumea pentru ca dupa parerea mea cu unele din figurinele pe care le-ai facut, ti-ai irosit talentul si timpul.
Am si eu figurina asta si demult ii dau tarcoale. M-ai inspirat .
Eu nu ma iau de detalii de pictura si weathering, pentru ca sectiunea asta a hobby-ului, cred ca este mai presus de reguli exacte. Ce nu imi place este cum vine baza pe postamentul de lemn. Ori o mai inaltai sa para roca in fata ori o cuprindeai in suprafata unui postament mai generos.
Oricum, detaliul asta se pierde cand te uiti la miscarea ansamblului cal calaret si la felul in care cad luminile.
FOARTE FRUMOS ! You made my day !
#10
Postat 13 August 2013 - 02:22 AM
Merci pentru sugestii. Intotdeauna este loc de mai bine.
Caline, daca te apuci de figurina asta sa fi foarte atent cand o asamblezi. Este gandita intrun anumit fel. Nu am fost de loc incantat de modul cum a fost conceputa. Daca vrei, te pot ajuta.
P.S. Misca, misca... daca-l impingem cu mana...
Aceasta postare a fost editata de LAV-Z: 13 August 2013 - 02:24 AM
#12
Postat 13 August 2013 - 04:37 PM
Ai scos mult din aceasta figurina, nu tocmai perfecta, dupa cum spuneai. Postura celor doi protagonisti mi se pare superba. Chiar da impresia de frana brusca a bidiviului in fata celor trei sageti de intampinare.
In opinia si dupa gusturile mele, cele mai mari minusuri ar fi urmatoarele:
- camasa si izmenele, ale caror zale mi se par foarte de compromis. Cu totul, sunt vreo trei moduri de imitat aspectul de zale, dintre care asta cu zig-zaguri mise pare cea mai proasta varianta.
- coiful tip Oblio curbat. Evident ca acest model este documentat istoric (sper), dar parca erau variante mai interesante, mai agresive. E doar o chestie de gust.
- sagetile, chiar sar in ochi de groase ce-s. Eu le-am inlocuit, in situatii similare, cu tije de otel, iar penele le-am reprodus din hartie.
- poate si muchia mantiei merita subtiata, pentru a fi mai in scara.
Spor la concursuri!
#13
Postat 13 August 2013 - 07:18 PM
Respectele mele Zeno pentru realizare; chiar daca ele vin din partea unuia care nu este in masura sa aprecieze decat eventualul joc al culorilor depuse pe ansamblu, in detrimentul istoricului subiectului ales.
Singurele doua lucruri care mie-mi sar in ochi sunt sunt grosimea sagetilor si verdele folosit ca umbra la pielea calului; ambele sunt insa subiective si ele, din motivele pe care le-am aratat anterior.
Spor si mult succes la urmatorul concurs de profil, sunt ferm convins ca subiectul tau va isi va gasi locul sau de drept pe podium.
Adi
#14
Postat 13 August 2013 - 11:00 PM
Observatiile voastre ma vor ajuta foarte mult din toate punctele de vedere. Va sunt recunoscator pentru asta!
Si eu va doresc succes la concursurile la care ve-ti participa.
Mult spor si respectele mele.
Aceasta postare a fost editata de LAV-Z: 13 August 2013 - 11:00 PM
#17
Postat 18 August 2013 - 04:46 PM
Dar observatia asta este strans legata de miscare care este posibil sa fie interpretata gresit de mine.
Altfel spus....lucrare de top!
Bravo Zeno!
#18
Postat 18 August 2013 - 10:47 PM
silviug2009, la 18 August 2013 - 04:46 PM, a spus:
Dar observatia asta este strans legata de miscare care este posibil sa fie interpretata gresit de mine.
Altfel spus....lucrare de top!
Bravo Zeno!
Multumesc mult Silviu!
Bate vantul, Silviu. Si bate tare din dreapta calaretului. Uitate la manta, sub care a intrat vantul. Poate asta-i salveaza si viata, avand in vedere ca sagetile alea au cazut scurt. Stii tu cum este cu vantul....
#19
Postat 19 August 2013 - 04:50 PM
Cum spui si tu, in cazul in care vantul ar bate tare din lateral, pelerina s-ar "umfla" in pozitia in care a fost sculptata.....iar la intrebarea care mi-a venit in capatana de ce nu se observa atunci o miscare tot la fel de evidenta si in cazul "braielor" care atarna sub picioarele calaretului ?(scuze pentru "braie" dar pe moment nu mi-a venit in minte un alt cuvant care sa-l pot asocia cu fasiile de material care sunt legate de patura care este asezata sub saua calului)....pentru ca o pala de vant puternic ar fi trebuit sa le imprime o miscare la fel de evidenta ca si in cazul pelerinei........banuiala mea este ca aici e vorba strict de matritare (o pozitie naturala cauzata de vant, ar fi facut ceva mai dificila operatiunea de matritare), asa ca sculptorul pesemne a gasit o solutie de compromis.