IAR-81C 1/72 Amodel
#23
Postat 12 January 2014 - 03:48 PM
Pe unul din ele il voi face cu cabina deschisa, asa ca prima modificare ar fi sa-i subtiez lateralele cockpitului.
Cu ocazia asta am ras detaliile interne, pe care le voi inlocui cu ceva scratch.
Concavitatea in care trebuia sa se aseze cabina inchisa a fost acoperita cu foita de plastic, apoi totul chituit.
Diferenta intre marginea subtiata (stinga) si cea stock (dreapta)
Cu ocazia asta am ras detaliile interne, pe care le voi inlocui cu ceva scratch.
Concavitatea in care trebuia sa se aseze cabina inchisa a fost acoperita cu foita de plastic, apoi totul chituit.
Diferenta intre marginea subtiata (stinga) si cea stock (dreapta)
#27
Postat 13 January 2014 - 11:09 PM
#28
Postat 14 January 2014 - 09:57 AM
Ups, cutia porthart vine prinsa pe laterala scaunului si e mai mare!!!
http://www.cartula.r...46/page__st__80
http://www.cartula.r...46/page__st__80
#29
Postat 14 January 2014 - 10:40 AM
STF, Z ! ( a se citi Sa-ti Traiasca Familia) . Asta da interventie "la timp".
Tocmai bagasem totul la cutie sa merg la ai mei sa sigilez cu un lac mat, si am zis "hai inainte sa plec sa verific inca o data forumul !!!
Asa ca repede l-am dat jos de acolo ( cu ceva damage in zona din pacate cea mai "clean" din tot cockpitul) si am asamblat altul ce va fi lipit de scaun . Thanks!
Tocmai bagasem totul la cutie sa merg la ai mei sa sigilez cu un lac mat, si am zis "hai inainte sa plec sa verific inca o data forumul !!!
Asa ca repede l-am dat jos de acolo ( cu ceva damage in zona din pacate cea mai "clean" din tot cockpitul) si am asamblat altul ce va fi lipit de scaun . Thanks!
#33
Postat 14 January 2014 - 08:40 PM
#34
Postat 14 January 2014 - 10:18 PM
Am dat cu lac mat in cockpit,
Am asamblat si vopsit tabloul de bord.
Am mai construit o placa de blindaj "tip lighean"
Rezolvat porthartul.
Ajuns pe la ai mei am regasit cu bucurie sticlele cu RLM-uri amestecate impreuna cu Wurger si Z-mare acum 10, dupa chipurile din Eagle. 83-ul (aripa de 109) pare cam prea verde dupa gustul meu dar amestecat cu un pic de 81 Braunviolett pare a fi mai bine.
Am asamblat si vopsit tabloul de bord.
Am mai construit o placa de blindaj "tip lighean"
Rezolvat porthartul.
Ajuns pe la ai mei am regasit cu bucurie sticlele cu RLM-uri amestecate impreuna cu Wurger si Z-mare acum 10, dupa chipurile din Eagle. 83-ul (aripa de 109) pare cam prea verde dupa gustul meu dar amestecat cu un pic de 81 Braunviolett pare a fi mai bine.
#38
Postat 15 January 2014 - 11:34 PM
Ca sa dormim amandoi linistiti Caline, am dat un negru mat pe sub scaun...
insa nu vad nicio pozitie imaginabila (poate prin motor ) din care s-ar vedea zona aia, si cu parbrizul pus:
Mi-a luat ceva timp sa potrivesc tabloul de bord si mai ales podeaua cu scaunul. Ba erau lasate in fata, ba in spate, ba necentrate, ba inclinate etc.
De remarcat ca mansa, pe avionul adevarat, era montata asimetric, un pic catre stinga, probabil pentru a face loc la mecanismul palonierului.
insa nu vad nicio pozitie imaginabila (poate prin motor ) din care s-ar vedea zona aia, si cu parbrizul pus:
Mi-a luat ceva timp sa potrivesc tabloul de bord si mai ales podeaua cu scaunul. Ba erau lasate in fata, ba in spate, ba necentrate, ba inclinate etc.
De remarcat ca mansa, pe avionul adevarat, era montata asimetric, un pic catre stinga, probabil pentru a face loc la mecanismul palonierului.
#40
Postat 16 January 2014 - 11:29 AM
1-0-9, la 15 January 2014 - 11:34 PM, a spus:
De remarcat ca mansa, pe avionul adevarat, era montata asimetric, un pic catre stinga, probabil pentru a face loc la mecanismul palonierului.
DSCF8916.JPG
Interesant . O fi coincidenta. Si mansa de Bf 109 G (KG 13A Knüppelgriff 13A) a fost proiectata cu inclinatie spre stanga. Se pare ca forta de actionare asupra mansei este mai la indemana spre stanga si mai greu pe dreapta. Diferenta de inclinatie gandita de germani pare sa compenseze acest lucru. Oare si romanii s-or fi gandit la asa ceva