Forum Machete,Modelism,Hobby: IAR-81C - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 19 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

IAR-81C 1/72 Amodel

#21 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 01 August 2013 - 07:48 AM

Extracool !!!! Nu stiu daca o sa fiu si eu in stare cand voi avea rivetter.

#22 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 01 August 2013 - 08:16 AM

Daa, foarte tare!

Tre' sa-mi iau si eu un riveter d-asta...

#23 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4955
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2014 - 03:48 PM

Pe unul din ele il voi face cu cabina deschisa, asa ca prima modificare ar fi sa-i subtiez lateralele cockpitului.
Cu ocazia asta am ras detaliile interne, pe care le voi inlocui cu ceva scratch.

Imagine atasata: DSCF8858.JPG

Concavitatea in care trebuia sa se aseze cabina inchisa a fost acoperita cu foita de plastic, apoi totul chituit.

Imagine atasata: DSCF8859.JPG

Diferenta intre marginea subtiata (stinga) si cea stock (dreapta)

Imagine atasata: DSCF8860.JPG

#24 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4955
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2014 - 05:30 PM

Am luat-o usor, babeste, lipind cu nitro bucati de fir tras la cald:

Imagine atasata: DSCF8864.JPG

Cam o ora mai tarziu, cu ajutorul citorva piese din setul de PE de la Paul:

Imagine atasata: DSCF8872.JPG
Imagine atasata: DSCF8873.JPG

#25 Useril este offline   Romi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1933
  • Inregistrat: 05-September 05
  • Location:Bucuresti-Brasov
  • Interests:Aviation

Postat 12 January 2014 - 08:27 PM

nice :rolleyes:

#26 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4955
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2014 - 09:36 PM

Am mai pus diverse sirme si cabluri, cam atit pentru azi.

Imagine atasata: DSCF8877.JPG
Imagine atasata: DSCF8878.JPG

Maine o sa incerc sa dau un RLM 76 prin cockpit ca sa pot merge mai departe.

#27 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4955
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 13 January 2014 - 11:09 PM

Am dat cu RLM76 la interior, dupa care citeva puncte si linii cu rosu,albastru, negru si argintiu pe ici pe colo.
O harta sa am ce pune in porthart (pe hartie de ziar din anii 50) si un extinctor.
Maine trebuie dat un lac mat si pozele nu vor mai fi asa delirante.

Imagine atasata: DSCF8885.JPG

#28 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 14 January 2014 - 09:57 AM

Ups, cutia porthart vine prinsa pe laterala scaunului si e mai mare!!!
http://www.cartula.r...46/page__st__80

#29 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4955
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2014 - 10:40 AM

STF, Z ! ( a se citi Sa-ti Traiasca Familia) . Asta da interventie "la timp".

Tocmai bagasem totul la cutie sa merg la ai mei sa sigilez cu un lac mat, si am zis "hai inainte sa plec sa verific inca o data forumul !!!

Asa ca repede l-am dat jos de acolo ( cu ceva damage in zona din pacate cea mai "clean" din tot cockpitul) si am asamblat altul ce va fi lipit de scaun . Thanks!

Imagine atasata: DSCF8890.JPG

#30 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 14 January 2014 - 12:32 PM

Cu placere maestre! Spor!

#31 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2014 - 01:21 PM

Na si harta...In caz ca n-ai mai trecut demult pe la de-pe-net...
Imagine atasata: FCModeltipsmapasingleses4.jpg


E de Africa de nord dar impaturita si bagata in porthart nu vede nici pilotul ce e pana nu o deschide.
Ce gluma buna !Imagine postata

#32 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 14 January 2014 - 03:48 PM

:-D

#33 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4955
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2014 - 08:40 PM

Cu o menghina, o pila, ceva miliput, cabina originala, cu ajutorul unui coleg amabil cu feon de 400 grade, a fost multiplicata prin termoformare . Ca material, am folosit diverse resturi de ambalaje transparente, gasite prin birou. Unele mai groase , altele mai subtiri.

Imagine atasata: DSCF8892.JPG

#34 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4955
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2014 - 10:18 PM

Am dat cu lac mat in cockpit,

Imagine atasata: DSCF8893.JPG


Am asamblat si vopsit tabloul de bord.
Am mai construit o placa de blindaj "tip lighean"

Imagine atasata: DSCF8900.JPG

Rezolvat porthartul.
Imagine atasata: DSCF8897.JPG


Imagine atasata: DSCF8905.JPG
Ajuns pe la ai mei am regasit cu bucurie sticlele cu RLM-uri amestecate impreuna cu Wurger si Z-mare acum 10, dupa chipurile din Eagle. 83-ul (aripa de 109) pare cam prea verde dupa gustul meu dar amestecat cu un pic de 81 Braunviolett pare a fi mai bine.

#35 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 15 January 2014 - 09:46 AM

Descurajant !
Ce ma inervează este că n-ai săpat sub scaun un pic ca sa para ca e liber dedesubt.
Faţă de restul realismului ar fi fost o treaba usoara.
Si zi mersi ca n-am asteptat 2 luni cu comentariul asta...Imagine postata

#36 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 15 January 2014 - 09:59 AM

Beton. Ba chiar super-beton :punk:

Interiorul zici ca n-are legatura cu braille scale. Altii nu pot face asa ceva nici la o scara mai mare.

O a fie tare interesant asta cu cabina deschisa.

#37 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 15 January 2014 - 10:10 AM

Maestre, mie imi pare cam prea maronie culoarea. Poate fi si o problema de monitor, nu dau cu bita!
Ia inceraca sa pornesti de la RLM 71.

#38 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4955
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 15 January 2014 - 11:34 PM

Ca sa dormim amandoi linistiti Caline, am dat un negru mat pe sub scaun...

Imagine atasata: DSCF8906.JPG

insa nu vad nicio pozitie imaginabila (poate prin motor :crazy: ) din care s-ar vedea zona aia, si cu parbrizul pus:

Imagine atasata: DSCF8907.JPG

Mi-a luat ceva timp sa potrivesc tabloul de bord si mai ales podeaua cu scaunul. Ba erau lasate in fata, ba in spate, ba necentrate, ba inclinate etc.

De remarcat ca mansa, pe avionul adevarat, era montata asimetric, un pic catre stinga, probabil pentru a face loc la mecanismul palonierului.

Imagine atasata: DSCF8916.JPG

#39 Useril este offline   Asgard 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 390
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Location:Ravenna, Italia
  • Interests:Aviatia din WW2.

Postat 16 January 2014 - 12:05 AM

Salut.

Cred ca "asta" va fi cel mai corect IAR81C la scara 1/72!!!

Bravos! Imagine postata

Cu stima.

#40 Useril este offline   Cantacuzino 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 22-February 05

Postat 16 January 2014 - 11:29 AM

Vezi postarea1-0-9, la 15 January 2014 - 11:34 PM, a spus:



De remarcat ca mansa, pe avionul adevarat, era montata asimetric, un pic catre stinga, probabil pentru a face loc la mecanismul palonierului.

Atasament DSCF8916.JPG



Interesant . O fi coincidenta. Si mansa de Bf 109 G (KG 13A Knüppelgriff 13A) a fost proiectata cu inclinatie spre stanga. Se pare ca forta de actionare asupra mansei este mai la indemana spre stanga si mai greu pe dreapta. Diferenta de inclinatie gandita de germani pare sa compenseze acest lucru. Oare si romanii s-or fi gandit la asa ceva :crazy:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: stick bf 109.jpg


Arata acest topic


  • 19 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi