Aici voi prezenta constructia "Gettei" lui Gheorghe Gulan.
N-o sa mai prezint kitul de la Parcmodels, banuiesc ca e arhicunoscut deja.
Am incput prin a lipi jumatatile fuselajului anterior. Pentru nr.104, aerisirile laterale (cele din spatele esapamantelor) trebuie astupate.

intradosul aripii este cel corespunzator variantei 81c, cu tunuri Mauser dar aripa lunga. Extradosul e cel pentru 6 mitraliere.Exista o neconcordanta deci intre ele, care va necesita chituire serioasa catre capetele de plan.cala trenului se potriveste bine, dar are o scobitura ca va necesita de asemenea umplere cu putty.


Capotele motorului s-au potrivit impecabil.
Voi folosi motorul dat in cutie, Avind in vedere pozitia destul de in spate si forma capotajului, cred ca un motor din rasina e inutil. Oricum va necesita cel putin acelasi nivel de detaliere, avind in vedere ca si lui ii vor lipsi "betele" de la cilindri si toata tevaraia si firaraia aferente.

Fuselajul posterior trebuie incarcat un pic in zona unde vine baza cupolei, fie cu putty fie cu o fasie de plastic. Altfel va exista un luft la montarea cabinei. Si coama de sus trebuie ajustata un pic.

Am regravat aripa ca pentru varianta cu mauser si am lipit-o de fuselajul anterior. A doua priza de aer trebuie facuta pe bordul de atac al aripii stangi.




Dupa mai multe probe la rece, am introdus un mic distantier in fuselajul anterior, pentru a-l face sa se pupe perfect cu cel posterior.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 16 June 2013 - 11:49 AM