IAR-80M nr.104 "Getta" 1/72
#22
Postat 04 January 2014 - 10:11 PM
Am luat babeste elicea. Am gasit si reprofilat niste pale de la o elice veche gasita prin cutia cu maimute.
Furgasit un butuc la un italian, gaurit si potrivit in coafa originala a kitului Parc. Discul din spatele elicei trebuie subtiat un pic.
Palele noii elice pica satisfacator pe planuri asa ca acum trebuie sa gasesc o modalitate sa le mai fac cinci surioare :))
#28
Postat 11 January 2014 - 05:57 PM
Am gasit un bloc motor si citiva cilindri potriviti intr-un kit vechi de MB-152.
Ar trebui sa fie acelasi motor ca de '80. Mai am un motor de la vechiul kit MPM de 80, dar nu stiu pe unde l-am ratacit. S-ar putea sa fie oricum identic cu acesta.
L-am taiat, spintecat si potrivit cu piesele din kit astfel incit sa se pupe fara mari probleme cu plasticul original.
I-am prevazut 7 fante pentru eventualele "v"-uri ce vor sustine capota (pe care am de gind sa le fac pentru el din PE)
De asemenea, am de gind sa-i mai fac din PE doua rinduri de V-uri pentru cilindri si alte citeva piesisoare.
Sa vedem ce-o iesi.
#29
Postat 15 February 2014 - 02:57 PM
La cererea publicului, editia noua de IAR-80M de la Parcmodels, contine fuselajul dintr-o bucata si, mai mult, este cel corect, mai scurt cu 70mm al primelor variante, fara aerisirile laterale.
In poze e comparat cu cel de la 81c.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 15 February 2014 - 02:57 PM
#32
Postat 16 February 2014 - 08:09 PM
Si daca e editie noua, cum o identificam (altfel decat ridicand capacul cutiei)?
Oricum, am prins drag de jumatatile injumatatite si pe langa asta am stocul asigurat deja pentru inca 245 ani...
Aceasta postare a fost editata de niki: 16 February 2014 - 08:11 PM
#33
Postat 16 February 2014 - 08:36 PM
Eu l-am luat sambata de la Olaf, mai erau vreo duzina in raft, toate editie noua.
Mie unul mi se pare cel mai OK compromis, avind in vedere ca nu a fost produsa aripa scurta cu mauser.
Din extradosul aripii asteia se pot face cele mai multe variante.. Intradosul este usor transformabil in cel pentru 6 mitraliere. Daca era invers era mult mai mult de munca, sa adaugi bulbii aia.
Pentru mine e mai important ca acum are fuselajul scurt. Acolo, daca nu puteai dormi noaptea de grija lui, era mai mult de lucru la scurtare si ascunderea grilelor de aerisire.
Eu am fost norocos; am pus laba pe un template din PE de gravat , facut acasa de Paul, care m-a ajutat sa gravez capacele de Mauser relativ repede.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 16 February 2014 - 08:38 PM
#35
Postat 25 February 2014 - 09:27 PM
Am infipt roata kitului intr-o bormasina si am strunjit groovurile, apoi am scapat de interior si l-am inlocuit cu un dop din rest de culee din plastic, un disc tras la preducea si doua resturi de PE.
Maine incerc si un cauciuc Dunlop, cel cu balon simplu, fara model.
#36
Postat 25 February 2014 - 11:38 PM
Eu o sa le fac ca acolo. Asa le-am facut si la 42-ul meu.