IAR-81B/W What-If... ce-ar fi daca...
#25
Postat 13 June 2013 - 09:47 PM
#26
Postat 17 June 2013 - 07:09 PM
Cam asa arata inainte de asamblere.
Va trebui sa pun ceva stiren, lipsurile sunt destul de mari. Dupa uscarea temeinica a lipiciului, va trebui slefut pentu a ajunge la forma finala.
P.S. Acum vad ca s-a dus vopseaua de pe mansa. Cred ca se poate rezolva problema.
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 17 June 2013 - 07:11 PM
#27
Postat 18 June 2013 - 08:28 AM
#32
Postat 19 June 2013 - 09:38 AM
As fi mers pe varianta plasarii intregii grefe plasticoase negre mai jos decat ceea ce vad in imagine, pastrand intacta forma liniei capotei armelor.
La acest moment singura varianta pe care eu o vad cat de cat aplicabila,ar fi reprezentarea deschisa a tuturor capotelor motorului, mascand astfel ruperea liniei cursive a capotajului superior. Evident, ideea asta ar implica si plasarea unui BMW 801 acolo, insa n-ar fi un capat de tara ci din contra.
Am zis si eu; nu dati cu parul.
#33
Postat 19 June 2013 - 10:30 AM
Din pozele tale nu imi pot da seama exact unde si ce se poate face dar solutia lui Adi mi se pare salvatoare. Oricum ai experienta asa ca poate ne surprinzi cu o solutie proprie!
Aceasta postare a fost editata de tibi22: 19 June 2013 - 10:30 AM
#34
Postat 19 June 2013 - 01:41 PM
Ce-i drept arata cam ciudat acum,insa,cupola oricum trebuie putin inaltata ca sa pice bine pe coama si la final poate nu va mai arata chiar asa.
O potrivire la rece a cupolei in stadiul asta l-ar ajuta pe Z sa-si dea seama daca va opta pana la urma pentru solutia lui Adi.
#35
Postat 19 June 2013 - 02:26 PM
Si sa-ti fie invatatura de minte sa te mai iei dupa altii care te-au aburit ca stiu ei ce fac de-s platiti asa bine acolo in cizma :))))))
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 19 June 2013 - 02:26 PM
#36
Postat 20 June 2013 - 08:10 AM
Normal, ar fi fost bun, de data asta, un kit de FW subdimensionat, adica ceva la scara 1/78.
Profilul care o sa iasa o sa fie mai degraba semanator cu cel de mai jos, nu cu cel pus de mine.
Daca as fi lasat capota mai jos, cum zice AdiP, as fi avut problema mai mari la aripa, cara ar fi parut incastrata in fuselaj.
Oricum, partea neagra ce incepe in zona esapamentelor, trebuie taiata, a ramas gol sub ea, si inlocuita cu stiren. Deocamdata am altceva de facut (moalnăr sef), dupa care o sa ma reapuc de IAR si V2.
#39
Postat 24 June 2013 - 11:45 AM
http://www.enginehis...MW%20801-ML.jpg
Asta se poate monta direct pe zidul parafoc fara nici o modificare majora la vreo altceva (mai era nevoie de o ranforsare a structurii interioare). Simplu si eficient. Asa s-a facut si "cealalta remotorizare".
Inteleg "atractia" unui avion "cool" precum FW 190, dar tare ma indoiesc ca se putea face modificarea in felul aratat mai sus pentru simplul motiv ca intra prea mult in spatiul ocupat in mod normal de rezervoarele de ulei si benzina, dar si mai important (si infricosator), necesita taierea lonjeronului anterior al aripii ca sa faca loc pentru rampa de benzina si compresorul motorului. Cel care a facut "desenul" original cu "bot de FW 190" nu intelege nici structura de rezistenta a I.A.R-ului nici dimensiunile B.M.W.-ului.
Radu
#40
Postat 24 June 2013 - 07:30 PM
Corect si restul ce ai scris, dar mi-a placut idea cind am vazut-o pe forum si, daca tot e fantezie, pai fantezie sa fie!!!!.
Cred ca nicidata nu s-a pus, sau nu s-ar fi pus, problema motorizarii IAR-ului cu motor de FW, tocmai din considerentele mecanice enumerate de tine mai sus.
Dar hai sa ne lasam, cinci minute, imaginatia sa zburde. Nici o nava de lupa cosmica nu are aripi, ca nu are ce face cu ele in vid, dar Star Wars a avut un succes enorm, fara ca cineva sa bage de seama acea liceenta ...cinematografica.